Key takeaways
Pros
- Meeldiv liides
- Võrdlemisi lihtne kasutada
Cons
- Väga vigane, enamasti mittetoimiv Facebooki integratsioon
- Reaalajas vestluse toega tegeleb vestlusrobot
Zendeski sotsiaalmeedia funktsioonidega alustamine
Zendeskiga alustamine on minu jaoks juba väga tuttav protsess, kuna sain testida mõningaid nende muid funktsioone teistes arvustuste kategooriates. Piisab lihtsast registreerimisest ja oma e-posti aadressi kinnitamisest. Zendesk küsib muu hulgas ka paar küsimust teie ettevõtte, kasutajate arvu ja selle kohta, kuidas teie kliendid teiega ühendust võtavad. Kui olete Zendeski veebirakendusse sisenenud, saate kasutada põhjalikke ringkäigu ja õpetuste valikuid või alustada iseseisvalt.
Ma jätsin õpetuse vahele, kuna olen selle varem juba läbinud, kuid soovitan seda kõigile uutele Zendeski kasutajatele. Zendesk on hästi läbimõeldud lahendus, mida on enamasti lihtne kasutada, kuid uutel kasutajatel võib alguses olla iga tööriista seadistamisel pisut raskusi. See juhtus ka minu puhul – lihtsa e-posti piletisüsteemiga alustamine on palju lihtsam kui sotsiaalmeediaga. Peamine probleem, mis takistas mind sotsiaalmeedia integratsioonide leidmisel, oli seotud teatud valede valikutega kasutajakogemuse kujundamisel.
Näiteks juhendi piletisüsteemi jaotises mainitakse sotsiaalmeedia pileteid, kuid see ei paku ühtegi võimalust kanalite hõlpsaks ühendamiseks. Sama kehtib rakenduste poe ja isegi seadete kohta. Sotsiaalmeedia kanali seaded leiate seadete alt, kuid see valik on kuidagi veidralt peidus Admin Centeri all, mis on sisuliselt teine kuid erineva nimega seadete jaotis.
Kui olete leidnud sotsiaalmeedia kanalite lisamise võimaluse, on edasi kõik sujuv. Lisasin oma Facebooki testlehe. Protsess on üsna lihtne, peate valima ainult oma Facebooki konto, Facebooki lehed, millega soovite ühenduse luua, ja andma Zendeskile load oma andmete haldamiseks. Kui klõpsate nupul Valmis, peaks teie leht olema Zendeskiga ühendatud. Minu puhul see nii ei olnud, kuna sain veateate, et lehte ei saa Zendeskiga ühendada.
Proovisin oma Zendeski kontot mitu korda Facebooki lehega ühendada, lootes et probleem laheneb iseenesest, kuid midagi sellist ei juhtunud ja olin täiesti ummikus. Zendesk pakub hulgaliselt erinevaid veebijuhendeid, mis käsitlevad seda probleemi erinevate nurkade alt, kuid selle probleemi konkreetsele variandile õige lahenduse otsimine pole ei lihtne ega meeldiv. Zendeski veebisaidil saadaolev veebivestlus oleks suurepärane klienditoe saamise võimalus, kui seda ei juhiks piiratud vastustega vestlusrobot.
Paari päeva pärast otsustasin uuesti proovida. Facebooki integreerimine töötas ja mul kulus selle lõpetamiseks vaid paar sekundit. Ma ei tea, mis minu probleemi justkui võluväel lahendas, kuid kahtlustan, et see oli lihtsalt seotud brauseri vahemäluga. Mul õnnestus ka Twitteri testkonto integreerimine ja protsessi lõpuleviimiseks kulus vaid minut. Sellega olin valmis asuma Zendeski sotsiaalmeedia klienditeeninduse funktsionaalsust testima. Enne tegeliku testi juurde asumist vaatame mõnda Zendeski sotsiaalmeediaga seotud funktsiooni.
Zendeski sotsiaalmeedia funktsioonid ja funktsionaalsused
Zendeski piletisüsteem võimaldab kasutajatele Facebooki ja Twitteri kaudu saadud sõnumite üle täielikku kontrolli. Iga teade muudetakse sotsiaalmeedia teenuse piletiks, mida saab hõlpsasti lahendada Zendeski piletisüsteemi universaalsest postkastist. Sotsiaalmeedia kontodelt saadud piletites peaksid toimima kõik saadaolevad piletifunktsioonid.
Igal piletil kuvatakse oluline klienditeave, kasutaja saab seda elementi redigeerida ja soovi korral puuduvat teavet täita. Zendeski süsteem täidab automaatselt sissetulevatelt piletitelt kogutud teabe, sealhulgas sildid. Sellelt väljalt saate hallata ka pileti olekut ja prioriteeti. Zendesk toetab valmiskirjutatud sõnumite saatmist ka sotsiaalmeedia klienditoe piletites. Teatud funktsioonid võivad piletiti erinevalt toimida, olenevalt sellest, millisest sotsiaalmeedia kanalist need saabusid.
Zendeski sotsiaalmeedia funktsioonide kasutajakogemus
Pärast seda, kui olin oma Facebooki ja Twitteri kontod pooleldi edukalt Zendeskiga integreerinud, oli aeg neid kanaleid testida ja hankida nendega töötamise kogemus. Sain tavalist kasutusjuhtumit simuleerida nii kalli kolleegi abiga Twitteri kaudu kui ka Facebooki kaudu endale sõnumite saatmisega, kasutades muud kontot. Vaatame kõigepealt Twitteri pileteid.
Kolleeg saatis mulle Twitteri kontole sõnumi ja ma ootasin, millal see piletisüsteemi ilmub. Algul sõnum ei ilmunud, kuna see oli peidetud minu Twitteri konto sõnumipäringutesse. Kuigi see pole Zendeski probleem, peaksid kõik kasutajad sellest teadlikud olema, kuna see võib põhjustada frustratsiooni ja probleeme. Pärast sõnumipäringu vastuvõtmist toimis kõik sujuvalt ja ilma täiendavate tõrgeteta.
Piletisüsteem käsitles Twitteri sõnumit nagu iga teist piletit ning rõõm oli seda universaalses piletisüsteemi postkastis näha. Mind üllatas veidi see, et mul ei olnud võimalust kasutada manuste funktsioone, kuigi Twitteri sõnumside toetab piltide ja GIF-ide saatmist. Sellegipoolest töötasid vastused üsna hästi ja isegi kui integratsioon pole täiuslik, ei tohiks see muid suuri probleeme põhjustada. Mainimised säutsudes töötavad väga hästi ja kõik need kuvatakse piletisüsteemis minuti jooksul.
Facebooki integreerimine ei töötanud minu jaoks üldse. Ma pole täiesti kindel, kas Messenger on selle integratsiooni osa või mitte, kuid sõnumeid ei tulnud. Sama kehtib ka kommentaaride ja põhimõtteliselt kõigi muude funktsioonide kohta. Minu Facebooki leht oli õigesti ühendatud või nii paistis, nii et ma ei mõista selle probleemi põhjust. Mul polnud muud võimalust integratsiooni proovida, nii et kokkuvõtteks pean ütlema, et Zendeski Facebooki integratsioon ei ole professionaalseks kasutamiseks stabiilne ega kasutatav.
Zendeski hinnakujundus
Zendeskil on väga lai valik hinnaplaane, mis põhinevad erinevatel kasutusjuhtudel. Vaatame siiski ainult mõnda neist plaanidest, eriti neid, mis keskenduvad mitme kanaliga piletisüsteemile koos sotsiaalmeedia kanalitega. Oluline on mainida, et kõik mainitud plaanid hõlmavad Twitteri ja Facebooki integreerimist, nii et teie otsus taandub sellele, kas vajate ka muud tüüpi funktsioone. Vaatame neid kõiki ja vaatame, milliseid funktsioone nad teie ettevõttele pakuvad.
Support Team
Support Team on odavaim saadaolev pakett, mille hinnasilt on 19 eurot agendi kohta kuus (iga-aastase arveldusega). See pakub olulisi funktsioone – piletisüsteemi integratsiooni e-posti, Facebooki ja Twitteriga. Lisaks saate juurdepääsu reeglitele, ajaloole ja kliendi üksikasjadele, analüüsidele, rohkematele integratsioonidele ja paarile muule funktsioonile.
Support Professional
Support Professionali plaan maksab teile iga-aastase arveldusega 49 eurot agendi kohta kuus. See plaan sisaldab kõike eelmisest plaanist ja lisab muid funktsioone – lahtiolekuajad, küsitlused, mitme keele tugi, teenusetaseme lepingud ja palju muud.
Support Enterprise
Ettevõtlusplaan on Zendeski klienditoe plaanidest kõige kallim. See maksab iga-aastase arveldusega agendi kohta 99 eurot kuus. Saate juurdepääsu kõikidele kahe eelmise plaani funktsioonidele ja lisaks ka juurdepääsu rollidele, kohandatavatele tööruumidele, kolmanda osapoole andmesalvestusvõimalustele, testkeskkonnale, lubade haldamise funktsioonidele ja muule.
Lõpetuseks
Zendesk on väga tuntud kasutajatoe lahendus, kuid selle sotsiaalmeedia klienditeeninduse funktsioonid on alla keskmise. Twitteri integreerimine võimaldab teil käsitleda põhilisi vastuseid mainimistele ja sõnumitele, samas kui Facebooki integreerimine paneb teid õnnelikuna tundma, kui see üldse töötab. Zendesk on suurepärane lahendus paljude kasutajatoe kasutusjuhtumite jaoks, kuid kui teil on vaja keskenduda sotsiaalmeediale, peaksite selle asemel kaaluma Zendeski alternatiivi, mis on spetsialiseerunud sotsiaalmeedia klienditeenindusele ja pakub täiustatud funktsioonide komplekti teie sotsiaalmeedia toe tõhustamiseks.
Kui otsite terviklikumat lahendust, kaaluge mõnda teist pakkujat, kes keskendub rohkem sotsiaalmeedia klienditeenindustarkvarale ja suudab pakkuda teile täiustatud funktsioone ja võimalusi, et tõhustada teie sotsiaalmeedia kliendituge. Ärge piirduge ühe võimalusega – uurige turgu ja leidke oma ettevõtte jaoks ideaalne sobivus.
Frequently Asked Questions
Kas ma saan Instagrami Zendeski piletisüsteemiga kasutada?
Kuigi Zendeskil pole natiivset Instagrami integratsiooni, saate Zendeskile hankida kolmanda osapoole integratsiooni Zendeski rakenduste poest. Teil peab juba olema Zendeski konto ja minge Marketplace’i. Installige Instagrami rakendus. Seejärel avage Seaded, klõpsake valikul Lisa konto ja logige sisse oma Instagrami kontole.
Facebooki integreerimise viga
Kui saate oma Facebooki konto Zendeskiga integreerimisel veateate, proovige tühjendada vahemälu või väljuda brauserist 15 minutiks või kauemaks. Pärast aja möödumist naaske Zendeski rakendusse ja proovige oma Facebooki konto uuesti integreerida. Kui teil on endiselt probleeme integreerimisega, peate tõenäoliselt võtma ühendust Zendeski toega.