Key takeaways
Pros
- Suurepärane liides lihtsa navigeerimisega
- Suurepärane artikli redaktor
- Suurepärane hind
Cons
- Väga elementaarsed teadmusbaasi funktsioonid
- Veidi ebaloogiline teadmusbaasi nuppude asetus
Deskero kasutamisega alustamine
Deskero on pilvepõhine klienditeeninduse haldamise lahendus, mida saab kasutada teadmusbaasi tarkvarana. Lisaks teadmusbaasile keskendub Deskero mitme kanaliga toele, sotsiaalmeedia klienditeenindusele ja reaalajas vestluse klienditeenindusele. Kuigi reaalajas vestlus näib olevat enim reklaamitud funktsioon, vaatame selles ülevaates Deskero teadmusbaasi funktsioone.
Deskero on üks lahendustest, mis ei sunni demot läbima – võite lihtsalt alustada tasuta prooviversiooniga, ilma et oleks vaja krediitkaarditeavet. Protsess on ka väga kiire, nii et saate mõne minutiga registreeruda ja siseneda oma uude juhtpaneeli. Deskero aitab teid häälestamise teekonna alguses lühikese, kuid väga kasuliku juhendiga. Kui olete lõpetanud, olete kohe peamisel juhtpaneelil ja saate alustada selle uurimisega.
Liidesel on huvitav värviskeemi valik ja ma arvan, et see ei pruugi mõnele inimesele üldse meeldida. See on aga lihtne eelistuste ja maitse küsimus, seega igaühele oma. Sellest hoolimata on liides väga hästi kujundatud ja tundub, et selles on igal juhul lihtne navigeerida, mis iseenesest on kõige olulisem osa. Puudu pole absoluutselt midagi ja näete iga tööriista selgelt algusest peale, nii et iga töövoog peaks olema käkitegu. Liides suudab konkureerida ka parimate lahendustega.
Liidese ülemine osa näitab lihtsat menüüriba, mis viib teid Deskero erinevate tööriistade ja jaotiste juurde. Näha on pileteid, ülesandeid, kliente, analüüse, vestlust, seadeid ja teadmusbaasi. See tähendab, et te ei pea selle leidmiseks kogu tarkvara läbi tuhnima, mis on alati tänuväärne. Juhtpaneeli menüüvaliku iga jaotisega kaasneb vasakus servas teisene menüüriba, mis võimaldab teil teha toiminguid ja minna alamjaotistesse. Kui klõpsate teadmusbaasi valikul, suunatakse teid lihtsa liidesega värskesse tühja teadmusbaasi.
Kasutajakogemus ja funktsioonid
Liides kutsub teid kõigepealt looma kategooriaid ja alamkategooriaid, mis näitab, et Deskero pakub teie artiklite jaoks häid korraldamisvõimalusi. Uute kategooriate loomisel saate valida kategooria nime ja nähtavuse valikud – teil on lubatud valida, kas kategooria on nähtav agentidele, väliselt klientidele, agentidele ja klientidele või nähtav ainult teatud agentide rühmadele.
Siit leiate esimese Deskero liidese probleemi. Uue artikli loomise võimaluse leidmine ei ole iseenesestmõistetav ülesanne, kuna kusagil pole nähtavat nuppu. Ma ei saanud isegi artikli kategooriasse siseneda ja ainus võimalus edasi oli luua veel üks kategooria (või alamkategooria). Mul kulus minut aega, enne kui taipasin, et artikli loomine on vasakpoolsel menüüribal valiku „Lahendused” all ja sealt saate luua uue lahenduse (artikkel). Kuigi see pole kõige hullem, pole see kindlasti ka parim, kuna enamik teadmusbaasi tarkvarasid sisaldab ilmselgelt paigutatud nuppu artiklite loomiseks.
Kui klõpsate nupul Uus lahendus, saate alustada artikliredaktoris kirjutamist. Mul on hea meel tõdeda, et artikliredaktor on väga hästi kujundatud. Nagu iga hea artikliredaktor, seab Deskero fookuse kirjutamisele. Väljad pealkirjade, abstrakti ja artikli keha jaoks on laiad ja võtavad suurema osa ruumist. Puuduvad segavad elemendid ja saate keskenduda kirjutamisele.
Redaktoril on aga tohutu probleem funktsioonide puudumisega. Teksti redigeerimise tööriistakomplekt on üks lihtsamaid, mida ma kunagi näinud olen, kuna see pakub ainult kõige elementaarsemaid funktsionaalsusi. Saate neid endiselt kasutada heade artiklite kirjutamiseks, kuid Deskero vajaks värskendust, mis lisaks süsteemi rohkem tekstifunktsioone. Saate teha põhitoiminguid, näiteks kasutada paksu kirja ja kaldkirja. Kahjuks pole muid võimalusi, nagu teksti joondamine, päise valikud, fondi suuruse valikud ja muud kergelt olulised asjad, mis peaksid olema igas tekstiredaktoris standardsed.
Teil on aga võimalused oma koodi, linkide, piltide ja videote lisamiseks, et saaksite olla loominguline ja proovida oma artikleid nende valikute abil võimalikult palju kohandada. Artikliredaktori alumisest servast leiate ka siltide ja otsingumootori optimeerimise valikud.
Hinnakujundus
Hinnakujundus võib olla üsna pettumust valmistav, arvestades seda, kui halvasti on Deskero teadmusbaas varustatud. Iga plaan pakub aga muid suhtlusvahendeid, nii et hind ei ole ainult teadmusbaasi funktsiooni eest, mis tähendab, et Deskero võib osutuda päris heaks pakkumiseks. Deskero pakub kolme plaani ja igaüks neist pakub täielikku suhtlusvahendite komplekti. Piirangud tulevad mujalt.
Grow
Grow plaan maksab 12 dollarit kasutaja kohta kuus igakuise arveldamise või 9 dollarit kasutaja kohta kuus iga-aastase arveldamise puhul. Plaan on keskendunud oluliste kasutajatoe funktsioonide pakkumisele. Peamised komponendid on sotsiaalvõrgustike piletisüsteemi, määramise automatiseerimist, reaalajas vestlust, töölaua teavitusi ja täielikke API-sid.
Business
Business plaan maksab 30 dollarit kasutaja kohta kuus igakuise arveldamisega või 25 dollarit kuus kasutaja kohta aastase arveldamise puhul. Peamised lisad hõlmavad täielikku mitme kanaliga tööriistakomplekti, piletite määramise reegleid, vestlus- ja tagasisidevidinat, teenusetaseme lepinguid ja stsenaariume, mis on põhimõtteliselt automatiseerimised.
Premium
Premium pakett maksab 120 dollarit kasutaja kohta kuus igakuise arveldamise või 90 dollarit kuus kasutaja kohta iga-aastase arveldamisega. See on kõige kallim plaan ja see pakub mitme kaubamärgi haldust, aja jälgimist, laiendatud äri- ja loogikareegleid, tasuta sisemisi agente ning täiendavat tuge ja kohandamist.
Lõpetuseks
Deskerol on väga madala hinna eest palju pakkuda, kuid mõned olulised funktsioonid on puudu ja sellest on kahju. Tarkvara on üldiselt lihtsasti kasutatav ja hästi läbimõeldud klienditoe tarkvara, mis rõõmustab kindlasti paljusid kliente. Kuigi teadmusbaas pole just kasutu ja sellega töötamine on nauding, pole teie artiklite kohandamiseks palju ruumi. Madal hinnasilt võiks selle korvata, kui nad lisaksid oma teadmusbaasile natukene rohkem funktsioone.
Frequently Asked Questions
Ma ei leia Deskero teadmusbaasis nuppu uue artikli loomiseks.
Kui olete oma teadmusbaasi sisenenud, näete ekraani, mis kutsub teid looma uusi kategooriaid või alamkategooriaid, kuid puudub võimalus uue artikli loomiseks. See valik on saadaval vasakpoolsel paneelil jaotise Lahendused all. Klõpsake sellel ja näete teadmusbaasi liidese paremas ülanurgas nuppu uue artikli loomiseks.
Kus saab Deskero kliendiportaali kohandada?
Selle valiku leiate seadetest. Avage Seaded > Avalik portaal > Bränding. Siin saate muuta oma kliendiportaali logo ja värve, aga ka keeli, portaali teavet ja muud.