Key takeaways
Pros
- Kasutajasõbralik liides
- Kohandatavad mallid
- Usaldusväärne klienditugi
- Saadaval tasuta plaan
Cons
- Täpsemaid redigeerimisvalikuid on raske välja mõelda
- Täiustatud funktsioonide rakendamisel võite vajada tuge
Freshdeski teadmusbaasi tarkvara on suurepärane võimalus igat tüüpi ettevõtetele. Kui te pole kunagi varem sellist tarkvara kasutanud, pole muretsemiseks põhjust. Kasutajaliides on väga intuitiivne. Isegi vähem tehnikateadlikud kasutajad saavad kõike hõlpsalt seadistada ja kiiresti teadmusbaasi artikleid kirjutama hakata. Julgen isegi väita, et nad suudavad protsessi lõpule viia ilma dokumentatsiooni lugemata.
Artiklite endi loomine on samuti väga lihtne. Lisaks põhifunktsioonidele, nagu teksti redigeerimine ning piltide ja videote lisamine, pakub Freshdesk alustamiseks mõningaid eelnevalt valmistatud malle. Samuti saate otse Freshdeski tarkvaras teha otsingumootorite optimeerimist. Võite kasutada tasuta paketti, et selgitada välja kas tarkvara on Teie ettevõtte teadmusbaasi loomiseks sobilik.
Freshdeskiga alustamine
Tasuta konto seadistamine on käkitegu ja seda saab teha mõne minutiga. Võite valida tasulise valiku või registreeruda Freshdeski tarkvara tasuta versiooni kasutajaks.
Oluline on märkida, et olen kõik Chrome’is seadistanud, kuid Freshdesk töötab ka Safaris, Edge’is ja Firefoxis.
Pärast registreerumist pakub Freshdesk teile võimalust täita oma ettevõtte kohta mõned üksikasjad, et kogemust paremini kohandada. Siiski võite selle sammu vahele jätta, kui te ei soovi seda kohe teha.
Pärast meili autentimist peate lihtsalt oma konto seadistama ja oletegi valmis minema. Sisse logides tervitab teid armatuurlaud kogu vajaliku teabega.
Kui olete alles alustanud, saate hankida näidisandmeid, et näha, kuidas teie armatuurlaud välja näeb pärast tarkvara kasutamist. Loomulikult võite sellest loobuda ja kasutada selle asemel tegelikke andmeid.
Oma teadmusbaasi loomise alustamiseks minge vasakpoolsesse menüüsse ja klõpsake valikul Lahendused ning jätkake, klõpsates valikul Alustamine.
Siin saate redigeerida olemasolevaid kaustu või luua uusi. Alustuseks on kaks kausta, kuid saate lisada rohkem. Nüüd võite hakata kirjutama teadmusbaasi artikleid. Selleks vajutage paremas ülanurgas nuppu Uus artikkel.
Freshdeski liides teeb head tööd, ühendades palju ühte vaatesse, ilma et see see tunduks ülekoormatud. Tarkvara annab teile võimaluse lugeda lisateavet muude täiustatud funktsioonide kohta, soovi korral saate sellest loobuda.
Võite alustada oma artikli kirjutamist nullist või valida eelnevalt määratletud mallide hulgast, nagu juhised, KKK ja kasutusjuhendid. Kui olete artikli valmis kirjutanud, saate selle avaldada või ülevaatamisele saata.
Kasutajakogemus ja funktsioonid
Freshdeski teadmusbaasi loomine oli uskumatult lihtne. Tarkvara on väga ligipääsetav ja hõlpsasti navigeeritav. Saate luua keerulisi tugiartikleid ja tehnilist dokumentatsiooni või kirjutada vaid paar lõiku värskenduste ja uudistega.
Üks asi, mida saaks parandada, on täpsemad redigeerimisvalikud. Kui avate tekstiredaktorit esimest korda, saate nende kohta lugeda dokumentatsioonist. Kui aga selle soovituse sulgete, peate sirvima tugilehti, et leida piisavat teavet nende seadistamise kohta.
Kuid teadmusbaasi artiklite loomiseks pakub Freshdesk kõike vajalikku. Ühes mugavas ja kasutajasõbralikus liideses saate kasutada kõiki põhilisi redigeerimisvõimalusi ja Kiirsisestamise, mis võimaldab teil lisada videoid, pilte, märkmeid, muud teavet jne.
Pidasin kasulikuks parempoolses menüüs olevat algselist SEO-d. Kas see hoolitseb kõigi teie SEO jõupingutuste eest? Ei. Kuid see on hästi integreeritud väike tööriist, mis aitab teil otsingumootori optimeerimisega vähemalt alustada.
Hinnakiri
Freshdesk kasutab tellimuse põhist hinnamudelit. Nad pakuvad kolme paketti, igal neist on rohkem lisafunktsioone kui eelmisel, nii et saate valida oma vajadustele vastava paketi.
Tasuta
Põhifunktsioonidega tasuta pakett, sisaldab teadmusbaasi, piletisüsteemi, analüüsi ja aruandlust, sotsiaalmeedia integreerimist ja ööpäevaringset meilituge. Selle tellimustasemega võib teil olla kuni 10 agenti.
Growth
Selle paketi saate omale 15 € eest agendi kohta kuus, mille eest esitatakse iga-aastane arve, või 18 € eest agendi kohta kuus, kui soovite igakuiselt arveldada. See tasand pakub kõike tasuta paketist, pluss automaatikat, ööpäevaringset telefonituge, SLA-d, 1000+ rakendust, kohandatud SSL-i ja palju muud.
Pro
Pro pakett maksab 49 eurot agendi kohta kuus või 59 eurot agendi kohta kuus igakuise arveldamisega. See jõudlusele orienteeritud pakett sisaldab kõiki Growthi funktsioone, lisaks keskmist käsitsemisaega (AHT), kohandatud rakendusi, pikendatavaid API piiranguid, kliendirahulolu skoori (CSAT), klientide segmenteerimist, kohandatud rolle ja aruandeid, mitmekeelset teadmusbaasi, mitut toodet ja muud.
Enterprise
Freshdeski kalleim Enterprise pakett on saadaval 79 euroga iga-aastasel arveldamisel, või 95 euroga agendi kohta kuus igakuise arveldamise puhul. Selles paketis saate kasutada eelmiste tasandite funktsioone ja funktsionaalsusi ning lisandeid, nagu piiramatud tooted, liivakast, teadmusbaasi kinnitamise töövoog, robotid, tehisintellekti toega sotsiaalsed signaalid, IP-vahemiku piirangud ja palju muud.
Lõpetuseks
Freshdesk pakub tasuta kasutajasõbralikku teadmusbaasi tarkvara, mis muudab selle kättesaadavaks isegi väikeettevõtetele. Kasutajaliideses on lihtne navigeerida ja samuti lihtne töötada. Pole tarvis muretseda, et tunnete end koodiplokkide, erinevate muutujate ja segase keele pärast ülekoormatuna. Freshdesk tagab, et kõiksuguste tehniliste oskustega kliendid oskavad tarkvara tõhusalt kasutada tugeva teadmusbaasi loomiseks, mis on tulvil õpetusi, KKK-sid ja artikleid. Tänu kiirsisestamise nupule on piltide, videote ja muude meediumifailide lisamine väga lihtne.
Ainus väike ebamugavus on täiustatud tekstiredaktori puudumine, mida pakuvad mõned Freshdeski alternatiivid. Kui aga mängite liidesega ringi ja loete Freshdeski dokumentatsiooni, ei pea te kaua vaeva nägema, et leida kõik vajalik oma klientidele hämmastavate teadmusbaasi artiklite loomiseks.
Frequently Asked Questions
Mul on probleeme sisemise teadmusbaasi loomisega
Sisemiste teadmusbaasi artiklite kirjutamise protsess on sama, mis väliste artiklite puhul. Ainus astmeline erinevus seisneb selles, kuidas te nähtavuse seadistate. Sisemise teadmusbaasi loomiseks määrake nähtavus ainult agentidele. Saate reguleerida nii uute kui ka olemasolevate artiklite artiklite nähtavust.
Ma ei saa andmeid hulgi eksportida
Kui teil on konto administraatori õigused, saate seadistada oma andmete hulgi eksportimise. Valige Administraator > Konto > Konto üksikasjad > Ekspordi. Registreeritud agent saab meililingi, mis sisaldab lahenduste allalaadimise linki XML-vormingus koos kontoteabega.