Key takeaways
Pros
- Kiire ja lihtne paigaldus
- Suurepärane liides
- Hästi kujundatud teadmusbaas ja redaktor
Cons
- Võib osutuda kalliks ka odavate plaanide puhul
Freshservice’i teadmusbaasis on raske vigu leida, kuna see pakub lihtsat navigeerimist ja sellel on kõik õiged korraldusfunktsioonid, mis muudes teadmusbaasi lahendustes sageli välja jäetakse. Tekstiredaktor on nüüdisaegne ning seadistamine ja rakendamine on uskumatult lihtne. Freshservice on üks parimaid teadmusbaasi pakkujaid, kuid kui hinnakujundusele mitte tähelepanu pöörata, võib see osutuda väga kulukaks. Jätkake lugemist, et näha täielikku Freshservice’i teadmusbaasi ülevaadet.
Freshservice’iga alustamine
Freshservice on kasutajatoe, klienditoe ja teenuste haldamise tarkvara, mis keskendub peamiselt IT-le. See on ka osa Freshworksi tarkvaravalikust. Freshservice võimaldab kasutajatel muuta oma IT toimingud lihtsamaks. See on täisväärtuslik IT kasutajatoe lahendus koos piletisüsteemi, teadmusbaasi ja kõigi muude IT-toe jaoks oluliste tööriistadega. See ülevaade keskendub Freshservice’i teadmusbaasile ja sellele, kuidas see igapäevases toe pakkumise stsenaariumis toimib.
Freshservice’iga alustamine on sama lihtne kui lihtsa registreerimisvormi täitmine. Krediitkaarditeavet pole vaja ja oma kontole juurdepääsu saamiseks pole tarvis läbida mitmesammulisi protsesse. Töölauaga tutvumiseks kulub vaevalt paar minutit. Kui olete hankinud juurdepääsu, tervitab teid kohe alguses moodsa välimusega liides. Juhendid pole saadaval, kuid liides on puhas ja hõlpsasti navigeeritav isegi siis, kui olete täiesti uus kasutaja.
Freshworks näeb välja tõeliselt kaasaegne ja on meeldiv vaadata. Peamine töölaud pakub kena ülevaadet, kus näete piletisüsteemi teavet põhjalike graafikutena. Vasakul on peamenüü, kust leiate kõik tööriistad ja pääsete lihtsalt mõne sekundiga juurde kõigele vajalikule. Ülaosast leiate ülesanded, märguanded, üldsätted ja muud seotud menüü üksused. Üldiselt on liides suurepärane ja esmapilgul on raske selles midagi halba leida.
Freshservice’is teadmusbaasi leidmine on pisut segane, sest kuigi tegelikku jaotist nimetatakse teadmusbaasiks, on menüükäsk lihtsalt Lahendused. Kuigi sellest polnud väga raske aru saada, kujutan ette, et uued kasutajad ei pruugi sama tunda. Lahendused võiksid hoopiski viidata tarkvara KKK-dele või selle asemel alustamise juhendile. Vaatamata sellele, leiate Lahenduste jaotise vasakul olevalt menüüpaneelilt.
Kasutajakogemus ja funktsioonid
Kui pääsete juurde teadmusbaasi funktsioonile, on aeg hakata ringi vaatama. Liides on sama meeldiv kui kogu Freshservice’i rakendus ja see kutsub teid otsekohe artikleid kirjutama. Kui klõpsate nupul Loo artikkel, suunatakse teid teadmusbaasi artiklite redaktorisse ja näidatakse hõlpsasti navigeeritavat teadmusbaasi liidest.
Artikliredaktor töötab suurepäraselt ja näeb hämmastav välja. Selles pole midagi eriti uhket, mis iseenesest on hea, sest see hoiab teid fookuses ja aitab teil süveneda kirjutamisse, nagu tavalise tekstitöötlustarkvara puhul. See on klassikaline, hästi läbimõeldud ja täielikult toimiv tekstiredaktor. Teate täpselt, kus iga tööriist asub, ja teie vaate eest pole midagi varjatud.
Ülemine tööriistariba pakub kõiki standardseid tekstivormingu tööriistu, mida te juba teate tekstiredaktori tarkvarast (nt Microsoft Word). Tööriistariba on alati hõlpsasti saadaval ja toetab kõiki standardseid kiirklahve. Saate lisada pilte ja videoid paari klõpsuga ning te ei pea muretsema manustamise pärast, kuna mõlemat tüüpi meediumid manustatakse automaatselt kõikidesse artiklitesse. Samuti saate vasakpoolsel paneelil lisada silte ja märksõnu või valida muude valikute hulgas artikli autori.
Freshservice’i teadmusbaas toetab kategooriaid ja kaustu, mis tagavad, et olete alati oma artiklite organiseerimise struktuuriga kursis. On üllatav, et paljud lahendused ei kasuta ikka veel neid funktsioone, mis võivad olla hindamatu väärtusega ettevõtetele, kes plaanivad luua keerukaid ja ulatuslikke teadmusbaase. Kategooriad on organisatsioonide jaoks üks tähtsamaid funktsioone ja seetõttu võib Freshservice’i teadmusbaas olla tõesti suurepärane valik.
Hinnakiri
Freshservice pakub nelja erineva funktsioonikomplektiga hinnaplaani. Teadmusbaasi funktsioon sisaldub igas plaanis. Tasuta plaani puudub, nii et kui kavatsete kasutada teadmusbaasi funktsiooni, peate enne plaani otsustamist otsustama, milliseid muid tööriistu vajate. Vaatame pakkumisi.
Starter
Starter plaan maksab igakuiste maksetega 29 dollarit kuus kasutaja kohta või aastaste maksetega 19 dollarit kuus kasutaja kohta. See pakub teadmusbaasi, juhtumite haldust, iseteenindusportaali, SLA-d, töövoo automatiseerimist, orkestreerimist, juurdepääsukontrolli käivitajat, analüüsi, kohandatud SSL-i ja palju muud.
Growth
Growth plaan maksab igakuiste maksetega 59 dollarit kuus kasutaja kohta või aastaste maksetega 49 dollarit kuus kasutaja kohta. Saate kõik eelmisest plaanist (kuigi seda pole hinnakujunduses täpsustatud) ja lisaks teenuste kataloogi, varahalduse, ostutellimuste halduse, töötajate kaasamise, valvehalduse, portaali kohandamise, mitut SLA-d ja palju muud.
Pro
Pro plaan maksab igakuiste maksetega 109 dollarit kuus kasutaja kohta või aastaste maksetega 89 dollarit kuus kasutaja kohta. See sisaldab eelnevalt mainitud funktsioone ja lisab probleemihalduse, muudatuste haldamise, väljalaskehalduse, projektihalduse, SaaS-i halduse, tarkvara litsentsihalduse, lepingute haldamise, analytics pro ja palju muud.
Enterprise
Enterprise plaan maksab igakuiste maksetega 129 dollarit kuus kasutaja kohta või aastaste maksetega 109 dollarit kuus kasutaja kohta. Saate kõik varasematest plaanidest, aga ka oma virtuaalse agendi, liivakasti, auditi logid ja 20 000 orkestreerimistehingut kuus konto kohta.
Lõpetuseks
Freshservice pakub üht parimat teadmusbaasi tööriista. Sellega alustamine on lihtne ja see on uskumatult hästi disainitud, mis tagab suurepärase kirjutamiskogemuse. Teadmusbaasi funktsioon on turu üks parimaid, kuid paned mõtlema eelarvele. Kuigi Freshservice on suurepärane, võib hinnakujundus olla väga nõudlik, eriti kui otsustate valida suurema funktsioonikomplektiga plaani. Siiski, ei pea te pettuma.
Frequently Asked Questions
Ma ei leia Freshservice'i teadmusbaasi
Rakenduse Freshservice teadmusbaasi nimetatakse lahendusteks. Selle leiate vasakpoolselt menüüpaneelilt. Sinna klõpsates suunatakse teid teadmusbaasi ja saate alustada kirjutamist.