Key takeaways
Pros
- Lihtne navigeerimine ja täiuslik disain
- Täiendavad valikud teadmusbaasi saidi redigeerimiseks
- Lihtne, kuid keskendunud artiklitoimetaja
Cons
- See võiks funktsioonide kujul pakkuda mõnda "vau" tegurit
Help Scoutiga alustamine
Help Scout on spetsiaalne kasutajatoe tarkvara, mida saab kasutada teadmusbaasi tarkvarana. See pakub jagatud e-posti postkasti võimalusi, kõnekeskuse tuge, reaalajas vestlust ning sellel on ka kliendisuhete haldamise ja e-posti turunduse võimalused. Lisaks pakub Help Scout nii dokumendihalduse tööriista kui ka teadmusbaasi funktsiooni. Vaatame viimast ja näeme, kui lihtne on seda rakendada ja kuidas see üldiselt toimib.
Help Scoutiga alustamine on ülilihtne, kuna prooviversiooni registreerimisprotsessi ajal ei pea te läbi hüppama üleliigsetest rõngastest. Peate vaid esitama oma e-posti aadressi, ettevõtte nime ja muu seotud teave. Makseteavet ei pea esitama, nii et hoidke oma krediitkaarti rahakotis, välja arvatud juhul, kui soovite kohe tasulist plaani osta.
Pärast registreerimise lõpetamist saate Help Scouti kasutajaliideses ringi vaadata ja asju tunnetada. Liides on üsna hästi kujundatud; see näeb välja värske, kaasaegne, kuid samal ajal intuitiivne ja lihtne. Navigeerimine on suurepärane ja te ei tohiks mingil juhul liidesesse ära eksida. Kõik vajalikud tööriistad on peidetud ajuhtpaneeli ülaosas ülemisele menüüribale, samuti teisesele navigeerimisribale, kui teil on teatud tööriistad avatud.
Seetõttu on teadmusbaasi leidmine väga lihtne, kuid arvestage, et Help Scouti teadmusbaasi funktsiooni nimetatakse Docsiks. Kui valite ülemisel menüüribal suvandi Docs, suunatakse teid teadmusbaasi ja saate alustada seadistamisega. Esmalt peate oma teadmistebaasile nime panema ja seejärel valima teadmusbaasi avamise või veebisaidi kohandamise vahel. Viimase valisin lihtsast uudishimust ja olin meeldivalt üllatunud.
Kasutajakogemus ja funktsioonid
Tänu mõnele üsna ulatuslikule, kuid lihtsalt arusaadavale valikule saate kogu lehe seadistuse kallal askeldada. Näiteks kõige esimene häälestusleht võimaldab teil tegeleda kohandatud domeeni seadistamise, nähtavuse, kaubamärgi, värviskeemi, metakirjelduste ja tagasiside valikutega. Muud jaotised võimaldavad teil lisada kohandatud koodi, tõlkida lehti, lisada suhtlusvalikuid jms. See on üsna meeldiv vaatepilt, kuna üllataval kombel pole kõigil teadmusbaasi tarkvaradel sarnaseid valikuid, kuigi peaks olema. Kui olete lõpetanud, võite klõpsata jaotisel Docs ja luua kategooria või alustada artikli kirjutamist.
Kategooriatega korraldamise võimalused on väga sujuvad. Loote lihtsalt kategooria ja seejärel saate kohe artiklit kirjutama hakata. Artiklit luues on võimalus importida teksti mujalt, mis on iseenesest väga mugav. Pärast uue artikli valimist saate alustada teadmusbaasi kirjutamist. Liides jääb sama vaimustavaks kui ülejäänud rakenduses. Help Scouti teadmusbaas pakub kirjutamiseks ainult hädavajalikku. See ei pruugi olla halb, kuid mõned kasutajad, kes ootavad midagi lisaks, võivad olla pisut pettunud.
Saate standardse tööriistakomplekti, mis sisaldab vormindamisvalikuid, paksus kirjas kirjutamist, kaldkirja, allajoonimist, linkide ja piltide tuge, täpploendeid, tabeleid ja teie isiklikku kohandatud koodi. Pole midagi, mida te poleks varem näinud. Muud valikud hõlmavad kasulikku artiklite eelvaadet, artikli teisaldamist teise kausta, SEO märksõnade lisamist või seotud artiklite vaatamise võimalust. See ongi praktiliselt kõik. Kuigi teadmusbaasi funktsioon võib tunduda lihtne, võib see koos veebisaidi kohandamise võimalusega olla üldiselt väga võimas kandidaat.
Artikli avaldamisel on saadaval veel üks võimalus – muudatuste ajalugu. Näete, milline kasutaja ja millal viimati artiklit muutis. Paistab, et muudatuste ajalool rohkem üksusi pole. Kuigi see on veidi pettumust valmistav, on see funktsioon siiski hea, sest enamikel teadmusbaasi tarkvaradel see puudub.
Hinnakujundus
Help Scout pakub kolme erinevate funktsioonidega hinnavalikut. Iga plaan lisab rohkem funktsioone ja vähendab teatud funktsioonide piiranguid, samuti suureneb hind. Tasuta paketti pole saadaval. Heidame pilgu igale plaanile ja vaatame, mida see teie ettevõttele pakub.
Standard
See plaan maksab 20 dollarit kasutaja kohta kuus ja see pakub kahte postkasti, ühte Docsi saiti (teadmusbaasi), kuni 25 kasutajat, reaalajas vestlust, rakendusesisest sõnumivahetust, abi otsimise vidinat, kohandatud aruandeid, automatiseeritud töövooge, kliendi atribuute, API-t, ja rohkem kui 50 integratsiooni.
Plus
Plus pakett maksab 40 dollarit kasutaja kohta kuus ja pakub kõiki standardpaketi funktsioone. Lisaks saate viis postkasti, kaks Docsi saiti, maksimaalset kasutajapiirangut pole, 25 piiratud lubadega tasuta kasutajat, kohandatud väljad, meeskonnad, täpsemad load, piiramatu aruandlusajalugu, täiustatud API-juurdepääs, Salesforce’i + Jira + HubSpoti rakendused ja palju muud.
Pro
Pro pakett maksab 65 dollarit kasutaja kohta kuus. See sisaldab kõiki eelnevalt mainitud funktsioone, kuid saate ka 25 postkasti, 10 Docsi saiti, 50 piiratud juurdepääsuga tasuta kasutajat, mitmetasemelisi allahindlusi, ettevõtte turvalisust, HIPAA vastavust, API määra limiidi suurendamist, portjee liitumisteenuse, spetsiaalse kontohalduri, konto optimeerimise ülevaated, ja muud.
Lõpetuseks
Help Scout pakub professionaalset teadmusbaasi funktsiooni. Tarkvara pole küll erilist “vau” tegurit, kuid võite olla täiesti kindel, et Help Scout ei valmista teile pettumust. Selles on äärmiselt lihtne navigeerida ja tööd teha, mis on üks olulisemaid tegureid. Tekstiredaktor ei tõmba teie tähelepanu kirjutamiselt kõrvale ja kuigi see ei paku uhkeid funktsioone, on see piisavalt hästi tasakaalustatud, et iga kasutaja saaks luua suurepärase teadmusbaasi.
Frequently Asked Questions
Otsingud Help Scouti Docsis ebaõnnestuvad. Kuidas seda parandada?
Kõige tõenäolisem seletus on see, et teie artiklites ei ole piisavalt märksõnu või puuduvad need üldse, et kasutajad neid teadmusbaasist üles leiaksid. Proovige probleemseid artikleid uuesti vaadata ning avage redaktor. Võite märksõnade jaotises oma artiklile märksõnu käsitsi lisada ja sisu ümber kirjutada, et märksõnad oleksid kaasatud teksti.
Kuidas Help Scouti Docsis artiklite ümbersuunamisi luua?
Kui teil on vaja luua ümbersuunamisi, avage Help Scoutis oma teadmusbaas ja valige Haldamine > Docs. Klõpsake valikul Ümbersuunamised ja valige Uus ümbersuunamine. Valige, millist URL-i soovite ümber suunata, ja sisestage teisele väljale uus URL. Te ei pea ümber suunama ainult Docsi dokumentidele, saate valida ka väliseid URL-e.