Key takeaways
Pros
- Lihtsasti navigeeritav liides
- Täisfunktsionaalne teadmusbaas
- Kategooriad, automaatsed salvestamised ja muud lisafunktsioonid
Cons
- Üüratult kallis
KnowledgeOwliga alustamine
KnowledgeOwl on tõeline teadmusbaasi tarkvara, mis keskendub ainult teadmiste haldusele. See teeb tarkvarast väga fokuseeritud lahenduse, millel on ulatuslikud võimalused eri tüüpi teadmusbaaside loomiseks. Tarkvara sobib erineva suurusega ettevõtete personali- ja klienditeenindusosakondadele. Iga plaan pakub ulatuslikku funktsioonide loendit, nii et tarkvara tundub algusest peale väga paljulubav. Vaatame, kuidas KnowledgeOwli teadmusbaasi tarkvaraga alustada.
KnowledeOwli proovimiseks peate vaid registreerima uue konto oma e-posti aadressiga ja oletegi valmis alustada. KnowledgeOwl juhatab teid algusesse lihtsa valikute komplektiga, kus saate sisestada oma autori nime, anda oma teadmusbaasile nime ja valida oma teadmusbaasi URL-i. Pärast seda tervitatakse teid liideses ja saate rakendust sirvima hakata.
Liides näib välja üsna puhas ja korralik. Tarkvaral on lihtne ja peen värvilahendus, mille ülaosas on olulisemad menüüelemendid esile tõstetud tumesinise värviga ja vasakpoolses servas olev alammenüü helehall. See on lihtne ja tõhus, kuid mitte väga visuaalselt silmatorkav. Maitse küsimus, nii et ma ei võta seda hindamisel arvesse. Kõige tähtsam on see, et liides on väga funktsionaalne ja hõlpsasti kasutatav ka uutele kasutajatele, mis on KnowledgeOwli puhul kõige olulisem.
Kuna KnowledgeOwl on teadmusbaasile pühendunud tarkvara, millel pole muid funktsioone, pole teadmusbaasi funktsiooni ennast üldse vaja otsida. Saate sinna kohe alguses siseneda ja asuda juhendite ja artiklite kirjutamisega. Siiski võite tutvuda teiste ülemises menüüs sisalduvate teadmusbaasi tööriistade ja funktsioonidega. Saate hiljem siseneda kogu oma artiklite teeki või uurida ulatuslikke seadete valikuid. Võimalusi on palju, sealhulgas teadmusbaaside juurdepääsutaseme muutmine, teadmusbaasi stiili ja kujunduse seadistamine, turbevalikud ja palju muud.
Kasutajakogemus ja funktsioonid
Teadmusbaas ei kutsu teid kirjutama esimest artiklit, kuid see kutsub teid looma esimest kategooriat, mis on veelgi parem. See muudab teie teadmusbaasi korraldamisega alustamise väga lihtsaks juba enne kirjutamise alustamist. Saate anda oma teadmusbaasi kategooriale nime ja valida oma kategooria jaoks mitme sihtlehetüübi hulgast. See pole veel kõik; hiljem saate läbida veel ühe seadistuste komplekti, kus on võimalik valida artikli kuvamisvalikud, silte, metakirjeldusi ja palju muud.
Järgmisena võite hakata artiklit kirjutama. Peate otsustama, kas soovite alustada nullist, luua artikli malli põhjal, kopeerida olemasoleva artikli, et seda lähtepunktina kasutada, või jagada mõne teise artikli sisu. Ausalt öeldes on need üsna head valikud. Testisin peamiselt tühja malli, et saaksin korraliku nullist kirjutamise tunde. Nii sain KnowledgeOwli artikliredaktorit ja kõiki selle funktsioone korralikult vaadata.
Teadmusbaasi artiklite redaktor on väga hea. Sellel on õige tasakaal funktsioonide rohkuse, hõlpsasti kasutatava liidese ja ilma segavate elementideta kirjutamise vahel. Ma ei ole märganud midagi erilist, kuid pole ka millestki puudust tundnud ja tegelikult ei oska ma välja mõelda ka täiendusi, mis redaktori veelgi paremaks teeks. Artikli koostaja sisaldab kõike, mida vajate korraliku artikli kirjutamiseks, ja see on minu arvates ainus õige lähenemisviis.
Saate kõik standardsed redigeerimis- ja vormindusfunktsioonid, meediumitoe – pildid ja videod, aga ka muud võimalused, sealhulgas SEO, kategooriad, autorluse ja palju muud. Redaktoril on isegi automaatse salvestamise funktsioon, mille avastasin juhuslikult, kuna olin prokrastineerinud ja KnowledgeOwl logis mind vahepeal välja. See on väga lahe asi mitte ainult laisklemiseks, vaid ka katastroofiliste stsenaariumide ärahoidmiseks, nagu interneti ühenduse katkemine, sülearvuti aku tühjenemine jne.
Hinnakujundus
Nüüd jõuame hinnakujunduse üksikasjade juurde. KnowledgeOwl pakub kolme hinnakujunduse plaani, millest igaüks suurendab funktsioonide komplekti võrreldes eelmise, odavama tasemega. Paketid võivad minna äärmiselt kalliks ja ka kõige odavam plaan on oluliselt kallim kui muud teadmusbaasi pakkuvad tarkvaralahendused. Iga lisaautor maksab 20 dollarit kuus ja iga täiendav teadmusbaas maksab 40 dollarit kuus. See puudutab kõiki hinnakujundusplaane, kuna igaüks neist pakub ainult ühte autorit ja ühte teadmusbaasi. Vaatame, mida veel iga plaaniga kaasneb.
Flex
See plaan maksab 79 dollarit kuus ühe autori ja ühe teadmusbaasi kohta. Saate juurdepääsu kõigile funktsioonidele (vastavalt ametlikule KnowledgeOwli hinnakujundusele), piiramatule lugejate arvule, toele, kasutajate juurdepääsu haldamisele, kohandatud rollidele ja õigustele.
Business
Business plaan maksab ühe autori ja ühe teadmusbaasi kohta 299 dollarit kuus. Saate kõik varasemad Flex paketi funktsioonid ja lisaks 99,5% tööajaga SLA, prioriteetse toe, HIPAA vastavuse ja võimaluse oma SSL-sertifikaate üles laadida.
Enterprise
See plaan on kõige kallim ning maksab ühe autori ja ühe teadmusbaasi kohta ilmatu 999 dollarit kuus. Kaasatud on kõik varasemad funktsioonid ja teenused ning lisaks saate 99,9% tööajaga SLA, tarnija turvavormid, 20% allahindlust professionaalsetelt teenustelt ja spetsiaalse kontohalduse.
Lõpetuseks
KnowledgeOwl on kahtlemata suurepärane teadmusbaasi tarkvara, mis aitab igat tüüpi ettevõtetel luua vapustava teadmusbaasi. Funktsioonide komplektis on kõik vajalik ja liides on hästi kujundatud, mis muudab selle peaaegu täiuslikuks, kui see poleks vaid nii kallis. KnowledgeOwl võib muutuda uskumatult kalliks ja ma ei usu, et olen seni näinud kallimat teadmusbaasi tarkvara. Kuigi KnowledgeOwli hankimine ei ole kindlasti viga, kui soovite suurepärast teadmusbaasi, peate olema valmis selle eest maksma. Ainult teie otsustada, kas see toob teile pikas perspektiivis märkimisväärse investeeringutasuvuse.
Frequently Asked Questions
Kas saan KnowledgeOwlis artiklite hinnangute seadeid muuta?
Jah, artikli reitingu seadete muutmise valiku leiate peamenüü seadete valiku alt. Klõpsake lihtsalt valikul Seaded > Artiklite hinnangud. Valida võite ei meeldi/ei meeldi hinnangud, tärnide hinnangud, CTA hinnanguteksti ja ka hinnangute esitamise teksti vahel.
Kuidas KnowledgeOwlis artiklite alamkategooriaid luua?
Esmalt peate looma artikli kategooria. Valik on nähtav pärast esmakordselt teadmusbaasi sisenemist. Kategooria loomisel ja sisestamisel näete võimalust luua alamkategooria, et oma artikleid mugavalt organiseerida. Saate valida ka oma alamkategooriale nime ja stiili.