Key takeaways
Pros
- Täiustatud tekstiredaktor
- Täiustatud avaldamise võimalused
Cons
- Õpetus on katki ja esineb vigu
- Asjade asukoha väljaselgitamiseks kulub pisut aega
- Vajab tarbetut aktiveerimist, isegi kui olete ainus kasutaja
Salesforce’i teadmusbaas ei ole kõige kiirem ega ka kõige lihtsam alustada. Selle leidmine ja selle käivitamine Salesforce’i tööriistade tohutus meres võib aega võtta, kuid siiski pole põhjust pettumiseks. Kuigi Salesforce’i teadmusbaas ei ole saadaolevatest parim, teeb see oma tööd kindlasti hästi, eriti kui vajate muid suurepäraseid Salesforce’i tööriistu.päraseid tööriistu.
Salesforce’iga alustamine
Salesforce on väga tuntud kliendisuhete haldamise tarkvara ja on ka üks parimaid CRM-lahendusi turul. See pakub hõlpsasti ligipääsetavat prooviversiooni, mis võimaldab teil kiiresti oma teadmusbaasiga alustada. Piisab lihtsalt registreerimisest ja meili teel kinnitamisest. Salesforce töötab veebirakendusena, seega pole vaja midagi arvutisse installima. Kuna tarkvaral on tohutult erinevaid tööriistu ja funktsioone, pakub rakendus alustamise juhendit, kus saate määrata, milline on teie peamine Salesforce’i kasutus. Saate valida suvandi Teadmiste haldamine ja süsteem alustab lühikest õpetust liidesega tutvumiseks.
Kuigi õpetus tundus alguses suurepärane, jooksis see kiiresti kokku, kui otsustasin teha midagi muud, kui õpetus mulle soovitas. Sain õpetuse veateate esimese viie minuti jooksul pärast Salesforce’i kasutamist. Üldiselt ei olnud juhend väga kasulik, soovitused tekitasid segadust ja mul oli parem rakendust ise uurida. Rakenduse liides näeb esmapilgul hea välja, kuid see võib väga kiiresti tunduda segase ja ebaintuitiivsena. Kuna olin otsustanud paar punkti vahele jätta, kulus mul pisut aega, enne kui sain teadmusbaasi artikli kirjutamisega alustada.
Teadmusbaasi leiate, kui klõpsate vasakus ülanurgas rakenduste käivitaja ikoonil ja sisestate otsingusõna “Knowledge”. Tundub lihtne eks? Kui olete uus kasutaja nagu mina, jääte kindlasti segadusse, miks te ei saa uusi artikleid luua. Puudusid ikoonid ning redigeerimisvõimalused.Veebijuhendit lugedes sain teada, et kõigepealt pean endale konfiguratsioonis loa andma teadmusbaasi artiklite loomiseks. Selle valiku leiate jaotisest Seadistamine > Seadistamine > Kasutajad. Peate klõpsama kasutajal, kelle õigusi soovite muuta, ja märkima ruudu “Teadmiste kasutaja”.
Kasutajakogemus ja funktsioonid
Kui ma lõpuks jõudsin täielikult toimiva teadmusbaasi juurde, läksid asjad veidi lihtsamaks. Saate kohe valida KKK või protseduuri kirjelduse kirjutamise vahel. Valisin kirjelduse kirjutamise ja mis mind tõeliselt üllatas, oli artikli redaktoris saadaolevate väljade valik. Lisaks artikli nimele, kirjeldusele ja valideerimisolekule näete ka mitmeid muid välju, nagu Protseduuri vaatajaskond, Protseduuri eesmärk, Protseduuri hoiatused ja Protseduuri sammud.
Kõik need väljad on iseenesestmõistetavad, kuid nende kaasamise valik on üsna ebatavaline ja sõltub suuresti sellest, millist tüüpi artikleid soovite kirjutada. Enda eest rääkides leidsin, et see on veidi tülikas ja ma eelistaks midagi enamat oluliste omaduste poole pealt, ilma et Salesforce sunniks mind eelseadistatud kirjutamisstruktuuri kasutama. Võite ka need sammud täielikult vahele jätta ja kirjutada ükskõik millest.
Teadmusbaasi tekstiredaktor ise on suurepärane ja mul pole selle kohta suuri etteheiteid. See ei ole lihtsalt oluline kirjutamistööriist, vaid pakub ka mõningaid täiustatud tekstivormingu valikuid, pakkudes kasutajatele suurt paindlikkust. Redaktor toetab manuseid, nagu pildid, videod ja lingid. Redaktorit on üsna lihtne kasutada ja see töötab ettenähtud viisil.
Lisaks redaktorile leiate artikli eelvaatest nähtavuse seaded, andmed ja teabe ning palju muud. Kõige olulisema artikliteabe leidmine pole keeruline, kuid liides tundub pisut segane, üritades korraga näidata nii palju kui võimalik. See on muidu funktsionaalse disaini puhul väike probleem. Üldiselt pole Salesforce’i teadmusbaas halvim, kuid kindlasti mitte ka parim.
Hinnakiri
Salesforce pakub oma erinevate tööriistade, funktsioonide ja kasutusalade jaoks väga laia hinnaplaanide valikut. Teadmusbaas on peamiselt Service Cloud Salesforce’i tööriistakomplekti osa. Service Cloudil on neli hinnaplaani, mis erinevad funktsioonide poolest. Heidame neile pilgu.
Essentials
Essentials plaan maksab 25 dollarit kasutaja kohta kuus. Lisaks teadmusbaasi funktsioonidele pakub see juhtumihaldustööriistu, teeninduskonsooli rakendusi ja telefoniside integreerimist. See on odavaim saadaolev Salesforce’i hinnaplaan.
Professional
Professional plaan maksab 75 dollarit kasutaja kohta kuus ja see pakub kõike eelmisest plaanist, samuti uusi funktsioone teenuselepingute ja õiguste tööriistaga.
Enterprise
Enterprise plaan maksab 150 dollarit kasutaja kohta kuus. See sisaldab kõiki kahe eelmise plaani tööriistu ja funktsioone ning lisab veebiteenuste API tööriistu.
Unlimited
Unlimited pakett maksab 300 dollarit kasutaja kohta kuus ja see pakub kõike, mida Salesforce Service Cloud’il pakkuda on. Saate kõik eelmise kolme plaani tööriistad ja preemium eduplaani.
Lõpetuseks
Salesforce’iga töötamine pole maailma kõige lihtsam ülesanne. Asjad, mis muudavad selle üheks parimaks ja rikkalikumaks lahenduseks erinevateks kasutusjuhtudeks, on ka need, mis võtavad kasutajakogemuselt fookuse. Kuigi Salesforce’i teadmusbaas töötab nii nagu peab, võiks seda paremini kujundada. Salesforce’is navigeerimine ei ole kõige lihtsam, kuid see töötab väga hästi ja sisaldab palju muid tööriistu ja funktsioone. Inimesed, kes otsivad tõelist kõik-ühes lahendust, ei pea pettuma, samas kui kasutajad, kes vajavad lisaks teadmusbaasile vähem tööriistu, peaksid ilmselt otsima vähem ulatuslikku lahendust.
Frequently Asked Questions
Ma ei saa uusi teadmistebaasi artikleid lisada, kuidas seda teha?
Tõenäoliselt pole teil teadmistebaasi artiklite loomiseks ja redigeerimiseks luba. Saate selle parandada, valides Seadistamine > Seadistamine > Kasutajad. Klõpsake loendis oma kasutajanime ja leidke “Teadmiste kasutaja”. Kui selle valiku kõrval olev märkeruut pole märgitud, ei saa te teadmusbaasiga töötada. Märkige ruut, salvestage muudatused ja nüüd peaksite saama teadmusbaasi artikleid luua ja redigeerida.
Kust leida Salesforce Service Cloudis teadmusbaasi funktsiooni?
Teadmusbaasi funktsiooni nimetatakse Salesforce’is teadmiseks. Selle leiate, kui klõpsate vasakus ülanurgas rakenduste käivitajal ja otsite funktsiooni sealt. Olles valiku leidnud, klõpsake sellel ja veebisait suunab teid teadmusbaasi.