Key takeaways
Pros
- See on tasuta
- Pakub erinevaid, vähem ja rohkem täiustatud funktsioone
- Lihtne kasutada
- Saab integreerida teiste tööriistadega
Cons
- Tarkvara tundub alguses ülekoormav
- Liides võib kasutajaid piirata
- Enterprise lahendus on kallis
HubSpoti vestlusroboti funktsiooniga alustamine
HubSpot on kliendisuhete halduse (CRM) platvorm ning turundus-, müügi- ja klienditeenindustarkvara. See pakub tööriistu ja funktsioone, mis aitavad ettevõtetel hallata ja analüüsida kliendisuhtlust ja andmeid kogu kliendi elutsükli jooksul, eesmärgiga parandada kliendisuhteid ja kiirendada ettevõtte kasvu. HubSpoti kõige huvitavam funktsioon minu jaoks oli loomulikult vestlusrobotid, mida selle ülevaate jooksul katsetasin. Kuid enne vestlusrobotite kasutamist peate esmalt registreeruma.
Selleks peate minema nende veebisaidile ja klõpsama nuppu “Alusta tasuta”. Teil palutakse esitada mõned olulised andmed, nagu teie ees- ja perekonnanimi, samuti e-posti aadress. Järgmisena küsitakse teilt näiteks: mis tööstusharust te tulete, mis on teie ametikoht, kuidas teie ettevõtet nimetatakse, kui suur see on ja milline on teie veebisait.
Kogu registreerumisprotsess ei kesta kauem kui 10 minutit ja on väga kasutajasõbralik. Ainus puudus, mida märkasin, on see, et meili kinnituslingi saamine võttis eeldatust veidi kauem aega. Kuigi see võis olla minu meiliteenuse pakkuja süü.
Minu esmamulje põhjal tundus liides üsna kasutajasõbralik. Kõik oli selge ja hõlpsasti jälgitav, mis oli väga rõõmu valmistav.
Mind tõrjus alguses HubSpot kõigi oma üksikasjade küsimisega veidi eemale, kuni mõistsin, et see oli isikupärastamise eesmärgil. Nii saan HubSpotilt sisu, mis tegelikult sobib minu valdkonna ja tööülesannetega.
HubSpoti vestlusroboti funktsioonid ja rakendamine
Pärast registreerimisprotsessi lõpetamist oli mul aeg lõpuks sukelduda sügavale HubSpoti funktsioonidesse ja vestlusroboti rakendusse.
Tööriista visuaalne kujundus tundus alguses pisut üle jõu käiv. Nagu allpool näete, on klõpsamiseks üsna palju erinevaid vahekaarte, näiteks „Kontaktid”, „Vestlused”, „Turundus”, „Müük”, „Teenus” ja teised. Mõne aja pärast aga harjusin ära. Seega ei tahaks ma öelda, et HubSpoti kasutamine väga keeruline on, kuna suutsin liideses suhteliselt lihtsalt navigeerida.
Olin positiivselt üllatunud tasuta paketis sisalduvate erinevate funktsioonide olemasolust. Võrreldes teiste tööriistadega on õiglane öelda, et see ületab sarnasel tasemel olevaid muid lahendusi. Mõned funktsioonid, mis mind positiivselt üllatasid, olid vestlusvidin ja võimalus kohandada oma vestluse saadavust ja hallata inimesi oma meeskonnas.
Taaskord tundus mulle funktsioonidega tutvudes erinevate seadistuste hulk pisut ülekoormavana. Samamoodi pidin aega võtma, et end kõigega kurssi viia.
Ma ei leidnud midagi eriti segadusse ajavat, mis üllatas mind positiivselt. Samuti ei esinenud mul vestlusrobotiga probleeme. Siin mängivad rolli uskumatult kasulikud algajatele mõeldud õpetused. Minusugused kasutajad saavad samuti neist paljudele juurdepääsu. Kui vajate abi, juhendab teid kiire õpetus, isegi hüpikõpetuste ja näpunäidete kujul. Allpool näete, kuidas need välja näevad.
Mul oli ka väga uudishimulik näha HubSpoti integratsioone. Kui olete nende App Marketplace’is navigeerinud, näete palju integratsioone, mille hulgast valida. Näiteks sellised, mis on kasulikud müügi ja klienditeeninduse jaoks. Populaarsed näited reaalajas vestluse integreerimisest on Intercom, Sakari SMS, Facebook Messenger, Salesmsg SMS ja TruConversations.
Toimivus ja kasulikkus
HubSpoti vestlusroboti toote toimivuse ja kasulikkuse testimiseks rakendasin selle oma veebisaidil ja jälgisin selle toimivust mõne nädala jooksul. Seadistasin vestlusroboti mitmesuguste ülesannete täitmiseks, sealhulgas koosolekute broneerimiseks, tugipiletite loomiseks ja müügivihjete kvalifitseerimiseks.
Samuti katsetasin, kuidas vestlusrobot erinevatest sisestuskeeltest aru sai ja neile reageeris. Lisaks vestlusroboti toimimise jälgimisele küsisin selle kasulikkuse kohta tagasisidet ka sellega suhelnud kolleegidelt.
Minu testimise tulemusena pakkus vestlusrobot meie kasutajatele väärtuslikku abi ja suutis käsitleda suure hulga päringuid. Üldiselt avaldas mulle HubSpoti vestlusroboti toote jõudlus ja kasulikkus muljet.
HubSpoti vestlusroboti hinnakujundus
Esimese asjana tuleb ära mainida, et HubSpot pakub oma tellijatele eluaegset tasuta paketti. See on suurepärane uudis tasuta lahenduste fännidele. Lisaks on saadaval tasulised plaanid. Allpool on toodud kõigi saadaolevate plaanide üksikasjad.
Tasuta (0 dollarit/ kuus)
Esiteks on tasuta plaan. See, nagu ka kõik teised, annab teile kuni 15 miljonit kontakti salvestusruumi ja 1:1 tehnilist tuge. Selle plaani funktsioonide hulgas on ka erinevad e-posti mallid, Facebook Messengeri integreerimine ja reaalajas vestluse funktsioonid.
Starter (alates 50 dollarit/ kuus)
Starter plaan sisaldab kõike tasuta paketist, kuid laiendatud piirangutega. Veelgi enam, see annab teile võimaluse eemaldada HubSpoti kaubamärgid vestlusrobotite erinevatest kohtadest.
Professional (alates 500 dollarit/ kuus)
Järgmiseks on meil Professional plaan. Selle raames võite oodata kõike alates Starter plaanist, lisaks: meeskonnahalduse ja isikupärastamise funktsioonid, täiustatud tugi ja arvutusvalikud.
Enterprise (alates 1200 dollarit/ kuus)
Viimaks, kui teil on suured vajadused ja teie selja taga on suur meeskond, võiksite valida Enterprise plaani. See konkreetne suvand annab teile juurdepääsu kõigele eelnevatest plaanidest, aga ka mõnele lisafunktsioonidele. Need hõlmavad kohandamis-, haldus- ja juhendamisfunktsioone.
Lõpetuseks
HubSpoti vestlusroboti tööriist on usaldusväärne valik ettevõtetele, kes soovivad vestlusroboteid kliendivestlustes kasutada. Ettevõtete jaoks pakub see mitmesuguseid kohandamisvõimalusi. Näited hõlmavad võimalust seadistada vestlusroboti jaoks konkreetseid märksõnu või viipasid, aga ka võimalust integreerida vestlusrobot veebisaitidele või sõnumirakendustesse.
Kuigi HubSpoti vestlusroboti tööriistal võib olla mõningaid väiksemaid puudusi, näiteks võimalus, et vestlusrobot tõlgendab klientide päringuid valesti või ei vasta täpselt, on tööriist siiski tasuta. Seega kompenseerivad eelised vestlusroboti puudused. Väikestele ja keskmise suurusega ettevõtetele võib see tunduda eriti ahvatlev, kuna neil võib olla piiratud kliendisuhete haldamise rakenduste eelarve.
Frequently Asked Questions
Mida teha, kui meili kinnituslinki ei saabu?
Kui teil on raskusi kinnituslingi saamisega, peaksite esmalt kontrollima, kas kõik on teie poolel õige. Enne HubSpoti tõrkeotsingut kontrollige alati oma rämpsposti. Võib juhtuda, et teie meiliteenuse pakkuja märkis HubSpoti meili rämpspostiks. Kui kasutate Outlooki või Office365, saate vaadata ka fokuseeritud postkasti koos karantiini pandud meilidega. Kui olete veendunud, et teie poolel on kõik korras, peaksite lingi saamiseks pöörduma tugimeeskonna poole spetsiaalse vormi kaudu, mis on saadaval HubSpoti veebisaidil.
Kuidas õppida kasutama HubSpoti vestlusroboti liidest?
Kui leiate, et HubSpoti vestlusroboti liides tekitab segadust, ei tohiks te selle pärast liiga palju muretseda. Seda seetõttu, et HubSpot pakub rikkalikku valikut juhiseid, näpunäiteid ja nippe, mis aitavad teil tööriistaga alustada. Esiteks on palju rakendusesiseseid hüpikaknaid, mis juhendavad teid kogu vestlusrobotite loomise protsessi vältel. Teiseks pakub HubSpot oma kasutajatele vestlusroboti teadmusbaasi. Kõik need materjalid peaksid muutma teie kasutajateekonna palju lihtsamaks ja nauditavamaks.
Mida teha, kui ma ei saa endale lubada HubSpoti vestlusroti Enterprise plaani?
Üldiselt on HubSpoti vestlusrobot teatud funktsioonidega tasuta kasutamiseks. Kui te ei saa endale Enterprise plaani lubade, saate selle asemel valida nii tasuta kui ka mõne odavama tasulise plaani vahel. Kui ka need plaanid ei vasta teie vajadustele, võite alati otsustada valida oma ettevõtte jaoks eelarvesõbralikuma vestlusroboti – te ei pea kasutama HubSpoti lahendust.