Key takeaways
Pros
- Saadaval tasuta plaan
- Lihtne navigeerida
- Tasuta paketi kohta palju funktsioone
Cons
- Liiga vähe õpetusi ja juhendeid
- Väljakutsed krediitkaardi ja käibemaksukohustuslase numbri teabe autoriseerimisel
- Liiga lihtsad mallid (mitte tingimata halb)
- Keeruline integreerimine kolmandate osapoolte rakendustega
IBM Watson Assistant funktsiooniga alustamine
IBM Watson AI Assistant vestlusroboti tarkvara mõistab teie taotlusi, kohaneb teie domeeniga, tuvastab lihtsas keeles vastuseid, käsitleb loomulikke vestlusi ilma katkestusteta ja palju muud. Lisaks saab IBMi tehisintellekti robotit juurutada mitmetesse sotsiaalmeediakanalitesse, nagu Intercom, Slack, Facebook Messenger, SMS koos Twilioga, WhatsApp ja isegi Amazon Alexa.
Tarkvaraga alustamiseks läksin vestlusroboti veebisaidile ja alustasin registreerimisprotsessiga. Vestlusroboti kasutamiseks peate looma IBM Cloudi konto, esitades järgmised üksikasjad:
- e-posti aadress (tuleb kinnitada enne registreerumisprotsessiga jätkamist),
- ees ja perekonnanimi,
- riik või regioon.
Samuti palutakse teil nõustuda üldtingimustega ning nõustuda turundusteabe saamisega (viimane on valikuline).
Järgmises etapis kutsutakse teid tutvuma erinevate privaatsuse teavitustega ja nõustuma andmete töötlemisega. Kui see on tehtud, on aeg teie isik kinnitada. Taas paluti mul esitada mitmesuguseid üksikasju, nagu soovitud konto tüüp, ettevõtte teave, arveldusinfo ja krediitkaardi teave. Alguses olin sellest veidi heidutatud, kuna tahtsin ainult vestlusrobotit testida. Sellise tundliku teabe, nagu krediitkaadi teave, esitamine oli minu jaoks ebamugav.
Minu üllatuseks juhtus midagi pettumust valmistavat. Ma ei saanud konto loomisel ühtegi oma krediitkaarti autoriseerida. Veelgi enam, minu käibemaksukohustuslase numbrit ei olnud üheski konfiguratsioonis võimalik kontrollida, mis ärritas mind veelgi. Seetõttu võttis kogu registreerimisprotsess umbes tund aega ja pean tunnistama, et see ei olnud sugugi sujuv. Ma ei oodanud neid probleeme, kuid need ilmusid siiski. See võib olla tingitud sellest, et minu kaardid ja ettevõte on registreeritud Poolas, kuid see ei tohiks olla probleem. Registreerumine ei tohiks teile probleeme tekitada, isegi kui olete seda tüüpi tööriistadega uustulnuk, kui teil on olemas mandaadid, mida IBM aktsepteerib.
Mis puutub liidesesse, siis see oli üsna kasutajasõbralik. Kuigi ma ei ole IBMi kasutatavate tumedate värvide suur fänn, oli tööriistas lihtne navigeerida.
IBM Watson Assistanti funktsioonid ja juurutamine
Pärast registreerimisprotsessi mõningaid tõrkeid oli lõpuks aeg tutvuda kõigi funktsioonidega, mida IMB Watson Assistant pakub. Mul oli eriti hea meel neid katsetada, kuna varem lugenud arvustused olid kahte lehte.
Alustasin sellest, et vaatasin rakenduses ringi, et näha, milline on kasutajakogemus ja visuaalne kujundus. Olles skeptiline valdavate tumedate värvide suhtes, avastasin üllatusega, et see ei tundunud nii hirmuäratav, kui olin arvanud.
Ma ei ütleks, et kõike oli väga lihtne leida, kuid mõne ajaga sai see kõik tuttavaks. Mind pani proovile tööriista integreerimine teiste kolmandate osapoolte rakendustega. Kui teil pole API-de ja integratsioonidega kogemusi, võite siin ära eksida.
IBM-i vestlusbot pakub tasuta plaani raames kasutamiseks laia valikut funktsioone, näiteks:
- veebivestlus,
- SMS ja MMS,
- sõnumside kanalite integreerimine,
- kohandatud kanali API,
- kuni 1000 aktiivset kasutajat kuus,
- 3 assistanenti,
- 7 päeva analüüsiandmete säilitamist,
- tööstusharu juhtiv NPL (loomuliku keele töötlemine),
- klienditoe integreerimine,
ja palju muud.
Mis puutub kogetud probleemidesse, siis jäi silma üks. Kuigi ma ei ütleks, et see oli vestlusroboti probleem, vaid pigem minu kogemus teiste vestlusrobotite kasutamisel. Minu probleem oli selles, et minu arvates olid vestlusrobotil liiga lihtsad mallid. See ei pruugi olla kõigi jaoks probleem. Ma arvan, et ootasin lihtsalt IBMi-suguse ettevõtte pakutavalt vestlusrobotilt rohkem.
Teiseks häiris mind pisut juhendite ja õpetuste puudumine, mis oleks kindlasti muutnud sisseelamisprotsessi minu jaoks meeldivamaks. Võrreldes mõne muu katsetatud lahendusega, on IBM-i vestlusroboti arendajatel veidi maad järele jõuda. Kuigi mõned õpetused on olemas, tunnen, et need võiksid olla kasutajale selgemad.
Toimivus ja kasulikkus
Kokkuvõttes on IBMi vestlusrobot suhteliselt lihtne kasutada ja saate tulemusi testida juba selle konfigureerimise ajal. Lisaks ei võta mudeli koolitamine palju aega. Pärast vestlusroboti testimist ühel oma testveebisaidil jäin tulemustega üsna rahule. Pealegi oli mul hea meel näha, et vestlusrobot suutis alati kasutaja sisendist aru saada ja sellele täpselt vastata, isegi kui see oli keeruline.
IBM Watson Assistanti hinnakujundus
Esiteks on IBM Watson Assistantil täiesti tasuta kasutatav versioon. Lisaks saavad kasutajad tellida tasulisi plaane. Allpool on kõik saadaolevad plaanid ja nende üksikasjad.
Lite plaan ($0/kuus)
See plaan pakub mitmekesisuse osas üsna vähe funktsioone. Mõned näited hõlmavad veebivestlust, SMS-i ja MMS-i, integratsiooni sõnumsidekanalitega, kohandatud kanali API-sid ja kuni 1000 igakuist aktiivset kasutajat.
Plus plaan (from $140/kuus)
Plus paketi valik algab 140 dollarist kuus. See on kena segu tasuta ja ettevõtte plaanist. Selle põhifunktsioonid hõlmavad 30-päevast analüüsiandmete säilitamist, 24-tunnist seansi timeouti limiiti ja võimalust otsida olemasolevast sisust.
Enterprise plaan (kohandatud hind/ kuus)
Veelgi enamatele funktsioonidele juurdepääsu saamiseks võite tellida IBMi suurettevõtte plaani, mis on kohandatud hinnaga. Lisaks sellele, mis on juba kahes eelmises plaanis sisaldunud, annab Enterprise plaan teile juurdepääsu andmete eraldamisele, sisseelamise toele, partii kavatsuste klassifitseerimisele, HIPAA-le, tööaja SLA-le, segmentide integreerimisele ja muule.
Lõpetuseks
Kokkuvõtteks võib öelda, et mulle meeldis väga IBM Watsoni vestlusroboti testimine. Minu arvates piisab sellest tööriistast (selle tasuta versioonis) kõigile, kes teevad vestlusrobotitega oma esimesi samme, aga ka neile, kes soovivad teha pisut keerukamaid liigutusi. Arvestades, et tööriist pakub tasuta prooviperioodi ja isegi tasuta paketti, ei tee see teile vist palju liiga, kui otsustate seda proovida, isegi kui see teile lõpuks ei meeldi.
Frequently Asked Questions
Soovin luua tasuta IBM Cloudi konto ilma krediitkaarti või arveldusteavet esitamata.
Ilma arveldusteavet esitamata ei saa tasuta IBM Cloudi kontot luua. IBM Cloud pakub aga tasuta teenusetaset, mis võimaldab kasutajatel mõnda oma teenustest tasuta proovida. Tasuta tasemele pääsemiseks peavad kasutajad esitama arveldusteabe, kuid IBM ei võta neilt tasu tasuta versioonis sisalduvate teenuste kasutamise eest seni, kuni need jäävad selle piiridesse.