Key takeaways
Pros
- Super kiire rakendamine
- Sujuv integreerimine veebisaitide koostajatega
- Suurepärased konfiguratsiooni- ja planeerimisfunktsioonid
- Silmapaistev toimivus
Cons
- Mõned kasutajad võivad valikutest pisut ülekoormatuna tunda
Tidio vestlusroboti funktsiooniga alustamine
Tidio on populaarne ja ulatuslik klienditoe tarkvara, mille tööriistakomplekt keskendub piletisüsteemile, sotsiaalmeediale ja reaalajas vestlusele. Reaalajas vestlust juhib vestlusrobot, mis võib aidata ettevõtetel oma meeskondade koormust leevendada ning pakkuda olulist tuge ja vastuseid kõigile veebikülastajatele. Vaatame Tidio vestlusroboti funktsiooni ja uurime, kuidas see igapäevases kliendisuhtluses toimib.
Kuna Tidio pakub tasuta paketti, on sellega alustamine lihtne. Peate registreerima oma tasuta konto. Üks olulisemaid asju, mida saate registreerimisprotsessi ajal teha, on veebisaidi hostimisteenuse valimine. Kui teie sait loodi veebisaidi koostajatega, nagu Wix või Shopify, saate vestlusroboti ilma vaevata oma veebilehele juurutada. Võite vaadata Tidio integratsioonide loendit, et näha, kas teie kasutatud veebisaidi koostajal on otsene integratsioon.
Kui läbite registreerimise seda teenust kasutades, suunab see teid kohe teie teenuse veebisaidi vastavale integratsiooni lehele. See on koht, kus saate paari klõpsu abil oma saidile lisada vestlusrobotiga Tidio reaalajas vestluse. Süsteem vajab esmalt vastuseid paarile küsimusele, näiteks kui palju klienditeenindajaid teil on, mis on kavandatud eesmärk ja veebilehe ülesanne, kui palju kliente teil on ja nii edasi. protsess on kiire ja lihtne.
Kui teie veebisait töötab mõnel muul platvormil, on protsess väga lihtne, kuid vestlusroboti integreerimiseks peate oma veebisaidi koodile juurde pääsema. Seadistamine on põhimõtteliselt sama, mis veebisaidi koostaja registreerimisel, välja arvatud see, et peate registreerimisel vastama neile küsimustele otse Tidio veebisaidil. Kõige olulisem muudatus on see, et peate kopeerima ja kleepima automaatselt loodud reaalajas vestluse koodijupi oma veebisaidi koodi. Veenduge, et teil oleks juurdepääs oma veebisaidi koodile või paluge seda oma veebiadministraatoril teie eest teha.
Tidio vestlusroboti funktsioonid ja juurutamine
Tidiol on saadaval mitu vestlusrobotit ja igaüks neist teenib erinevat eesmärki. Saate neid kasutada müügi suurendamiseks, eripakkumiste reklaamimiseks või klientide päringutega abistamiseks. Ma arvan, et valik on hea, sest see pole liiga lai, kuid samas on igas kategoorias mitu võimalust. Kui teete oma valiku, pole sellega veel kõik, sest vestlusrobot tuleb konfigureerida. See tähendab, et peate veidi planeerima ja täitma kõige tõenäolisemad kliendiküsimused, millega vestlusrobot teie veebisaidil kokku puutub.
Sõltuvalt teie üksikasjalikkusest, võib see protsessi osa olla aeganõudev. Võite esitada küsimusi ja vastuseid ainult kõige levinumate teemade kohta või minna tõeliselt sügavale, kui soovite muuta roboti korralikuks kõiketeadjaks. Mõlemal juhul on see rakendusprotsessi osa üsna hästi läbimõeldud ja hõlpsasti teostatav. Kui olete kunagi mõne vestlusroboti või IVR-i loonud, ei ole see protsess teile tõenäoliselt üllatuseks. Tidiol on vestlusroboti ehitaja, mis kujutab kõikvõimalikke vestlusi visuaalselt ja iga vestluse üksikasjade juurde on võimalik pääseda neil klõpsates.
Lisaks inglise keelele on võimalik robotile valida muude enimkasutatud keelte hulgast ja vaadata mõningaid levinumaid teemasid protsessi hõlbustamiseks. Peale selle saate protsessi alguses valida ka vestluse käivitaja. Vestlust on võimalik konfigureerida käivituma, kui külastaja siseneb teie veebisaidile, alustab vestlust või valib loendist mõne muu valiku. Võimalusi on palju, nii et saate süveneda ja muuta vestlusroboti nii reageerivaks ja nutikaks kui soovite.
Vestlusroboti käitumises saab rakendada ka erinevaid tingimusi, nagu brauser, operatsioonisüsteem, riik, päev, keel ja veel paar. Nende tingimuste abil saate määrata roboti käitumise tingimuste täitumisel. See võib olla tohutuks abiks näiteks siis, kui käitate mitmekeelset veebisaiti või kui teie poes on klienditugi saadaval ainult teatud päevadel ja teatud töötundide ajal.
Toimivus ja kasulikkus
Testisin Wixiga loodud testisaidil oma konfiguratsiooniga Tidio vestlusrobotit ja tulemused olid päris head. Nagu varem mainitud, on Tidio vestlusrobotid täpselt nii head, kui palju nende konfigureerimisega pingutate. Seetõttu saate hõlpsalt luua nii kasutu vestlusroboti kui ka uskumatult kasuliku. Hästi planeeritud vestlusroboti vestlusmarsruut võib olla tohutult kasulik ja säästa palju aega. Seda arvestades võib Tidio vestlusroboti loomise protsess olla pikk. Olemasolevad eelseadistused muudavad aga kogu planeerimise lihtsamaks.
Testimise käigus testisin vestlusrobotit isiklikult ja täitsin pimealad, ning värskendasin regulaarselt vestlusvidinat. Mul polnud Tidio vestlusroboti toimivusega probleeme. Kuid isegi nutikalt kavandatud vestlusrobotil on piirangud, seega on oluline tagada, et kliendi täpsematele küsimustele vastamiseks oleks saadaval ka inimesest agent. Tidio oli mitte ainult lihtne kasutada, vaid ka hõlpsasti integreeritav, mis teeb sellest suurepärase lahenduse, eriti kui arvestada, et see oli algusest peale tasuta.
Tidio vestlusroboti hinnakujundus
Tidiol on neli hinnaplaani, millest igaühes on saadaval vestlusrobotid. Kui kaalute Tidio hankimist peamiselt selle vestlusroboti jaoks, tuleb vaid otsustada, kas soovite kasutada muid Tidio funktsioone. Vaatame, mida kõik plaanid pakuvad.
Tasuta
Tasuta plaan on saadaval kõigile. See sisaldab reaalajas vestlust 50 vestluse piiranguga kuus, vestlusroboteid 100 vestluse piiranguga kuus, e-posti tuge, töölaua- ja mobiilirakendusi, kolmanda osapoole rakenduste integreerimist, külastajate teavet ja JavaScripti API-t.
Communicator
See plaan maksab 15,66 dollarit kasutaja kohta kuus. See sisaldab piiramatult reaalajas vestlusi, kuni 5 operaatorit, e-posti, ööpäevaringset reaalajas vestluse tuge, lubade haldamist, reaalajas tippimist, analüütikat, osakondi, reaalajas külastajate loendit, vaadatud lehtede statistikat ja kõiki tasuta plaani funktsioone.
Chatbots
Chatbots plaan maksab 31,74 dollarit kuus ja pakub vestlusrobotite vestlusi 40 000 kasutajaga kuus, kõiki tasuta plaani funktsioone, visuaalset vestlusroboti redaktorit, Zapieri integratsiooni ja palju muud.
Tidio+
See on kõige keerukam ja kallim plaan, mida Tidio pakub. Plaan maksab 235,16 dollarit kuus ja sellel on piiramatu arv reaalajas vestlusi, kohandatud arv operaatoreid, kohandatud arv vestlusrobotite suhtlusi, täielik tugi ja kõik eelmiste plaanide funktsioonid. See sisaldab lisaks selliseid teenuseid nagu spetsiaalne kliendiedu haldur ja palju muud.
Lõpetuseks
Tidio on peaaegu täiuslik. Kui soovite suurepärast vestlusroboti tarkvara, ei saa te selle valiku puhul eksida. Tidio ei ole tüütu. Seda on lihtne juurutada, hallata ja kasutada, eriti kui kasutate sujuvat veebilehe koostaja integreerimist. Tidio puhul on raske välja mõelda mingeid miinuseid. Eriti kui see on tasuta vestlusrobot, mis on kättesaadav kõigile pärast lühikest registreerimisprotsessi.
Frequently Asked Questions
Vestlusvidinat ei kuvata minu veebisaidil.
Sellel probleemil võib olla mitu põhjust. Kõige tavalisem probleem on põhjustatud veebibrauseri vahemällu salvestamisest. Proovige oma Tidio vestlusvidinaga veebisaiti käivitada inkognito aknas. Kui see kuvatakse, on probleemi põhjuseks vahemällu salvestatud andmed, mida brauserid kasutavad teie juba külastatud veebisaitide kiiremaks laadimiseks. Sel juhul peaksite tavalises aknas tühjendama brauseri vahemälu ja värskendama veebisaiti. Vestlusvidin peaks pärast seda ilmuma. Muud põhjused võivad hõlmata viga või kirjaviga vestlusvidina koodis. See võib juhtuda juhuslikult. Kopeerige ja kleepige oma Tidio vestlusvidin uuesti oma veebisaidi koodi, et näha, kas see aitab.
Mida teha, kui ma ei saa vestluse sõnumeid?
See probleem võib olla põhjustatud mitmest asjast. Esmalt kontrollige, kuidas olete oma lahtiolekuajad seadistanud, või vaadake, kas teie vestlus on teie veebisaidil aktiivne. Väljaspool tööaega saadetud sõnumid ei pruugi teile õiget märguannet anda ja näete neid teatud aja jooksul. Lõpuks, kui teil on probleeme sellega, et teie vestlusrobotid ei ilmu teie Tidio vestlusvidinasse, on probleem tõenäoliselt tingitud brauseri vahemällu salvestamisest. Saate selle lahendada, tühjendades brauseri vahemälu või avades Tidio vestlusega veebisaidi esmalt inkognito aknas.
Ma tahan testida oma roboteid ja automatiseerimist vestlusvidinaga suhtleva kasutajana.
Minge Tidio vestlusrobotite jaotisesse ja klõpsake mis tahes vestlusroboti kolmel punktil. Näete vestlusroboti testimise võimalust. Klõpsake sellel ja avaneb uus vestlusaken. Teine võimalus selleks on luua näidisveebisait ja integreerida sellesse Tidio vestlusrobot. Kui olete saidi avaldanud, liikuge sellele ja alustage vestlust oma vestlusrobotiga, et vaadata selle toimivust. Saate teises aknas avada sätteid, kohandada, lisada vastuseid või küsimusi ja teha tõrkeotsingut.
Soovin vestlused vestlusbotist operaatorile üle kanda.
Saate seadistada vestlusroboti nii, et see edastaks vestluse operaatorile vaid ühe nupuvajutusega. Minge jaotisse Otsused ja lubage toimingu käivitamise valik, kui roboti tegevus lõpetatakse. Iga otsuse puhul võib olla lubatud suvand Ülekandmine operaatorile.