Key takeaways
Pros
- Head aruandlusfunktsioonid
- Lai valik integratsioone
- Lihtne rakendada
- Vestlusrobot artiklite soovituste jaoks
Cons
- Kõrge, konkurentsivõimeline hind
- Kõigi funktsioonide selgeks õppimiseks kulub aega
- Mage, mitteatraktiivne kasutajakujundus
Zendeski vestlusroboti funktsiooniga alustamine
Zendeski vestlusrobotitega alustamiseks suundusin nende veebisaidile ja klõpsasin nupul Tasuta prooviversioon. Seejärjel sain registreerumisprotsessiga alustada. Kokku võttis see mul aega umbes 20 minutit. Protsess oli pikem võrreldes teiste lahendustega, millest mõnel kulus vaid paar minutit. Siiski leidsin, et see on normaalne. Tuleb märkida, et kinnitusmeili saamist pidin ootama umbes 18 minutit. See muutiski registreerumisprotsessi nii pikaks. Kui loote prooviversiooni kontot, palutakse teil esitada järgmised üksikasjad:
- tööalane e-post
- eesnimi
- perenimi
- telefoninumber
- ettevõtte nimi
- töötajate arv
- soovitud kasutusjuhtum
- keel
- parool
Üldiselt ei esinenud mul registreerumisprotsessi ajal probleeme, välja arvatud hetked, mil arvasin, et mu kinnitusmeili ei saabugi. Ütleksin, et see protsess on algajasõbralik, nii et see ei tohiks teile keeruline tunduda.
Kohe pärast registreerimist leidsin viise, kuidas oma prooviperioodi kogemust parandada. Vastates Zendeski neljale lihtsale küsimusele, suutsin teha oma prooviversioonis positiivseid muudatusi, mis panid mind seda rohkem nautima.
Küsimused olid järgmised:
- Kas olete kunagi paigaldanud klienditoe lahendust?
- Millal plaanite lansseerida?
- Kui palju agente hakkab Zendeski kasutama?
- Kuidas võtavad teiega ühendust kliendid?
Minu arvates oli kasulik, et Zendesk neid küsimusi küsis, et aidata mul prooviversiooni parimal võimalikul viisil ära kasutada.
Zendeski vestlusroboti funktsioonid ja juurutamine
Pärast registreerumisprotsessi läbimist sain sukelduda sügavale Zendeski funktsioonidesse ja kõigesse, mis on seotud juurutamisega.
Esiteks pean tunnistama, et ma ei ole Zendeski visuaalse kujunduse suurim fänn. See on üsna nüri ja mitteatraktiivne. Funktsioonide paiknemise selgeks õppimine võtab aega, isegi vaatamata väikestele lühikestele õpetustele hüpikakende ja videote kujul. Kuna kõik on peaaegu sama värvi, paneb see erinevad valikud omavahel segunema, tekitades ülekoormatuse ja arusaamatuse tunde.
Mis puudutab saadaolevaid funktsioone, siis suutsid mõned neist mind positiivselt üllatada. Esiteks saate luua oma klientidele artiklisoovitustega vastusroboti, mis on minu arvates suurepärane. Teiseks on Zendeski võimalik integreerida laia valiku tööriistadega, mida paljud inimesed igapäevaselt kasutavad, näiteks Slacki või Shopify’ga.
Mis puudutab vestlusroboti juurutamist, siis ma ei leidnud midagi, mille üle võiks nuriseda. Järgides Zendeski antud juhiseid, suutsin läbi kogu protsessi üsna lihtsalt ja ilma suuremate pingutusteta navigeerida.
Toimivus ja kasulikkus
Zendeski vestlusrobotid kasutavad klientide päringute automaatseks käsitlemiseks tehisintellekti ja masinõpet. Nad suudavad vastata paljudele küsimustele, võimaldades teie agentidel keskenduda keerukamatele ülesannetele. Kuna vestlusrobot on koolitatud rohkemate küsimuste ja vastuste näidetega, saab selle toimivust minu arvates aja jooksul paremaks muuta.
Üldiselt võin Zendeski vestlusroboti kasutajana öelda, et mul on toimivust ja kasulikkust vaadates tööriistaga pigem positiivsed kui negatiivsed kogemused. Minu arvates on see kasulik ja tõhus klientide päringute käsitlemisel ning samuti lihtne kasutada.
Kuigi vestlusrobot võib aeg-ajalt jääda hätta keerukamate või ainulaadsemate päringute mõistmisega, toimib see üldiselt hästi. Üldiselt näen vestlusrobotit väärtusliku täiendusena klienditoe meeskondadele. Samuti arvan, et see võib aidata ettevõtetel parandada oma tõhusust ja pakkuda oma klientidele paremat teenindust, kui neil jätkub selle tööriista kasutamiseks eelarvet.
Zendeski roboti hinnakujundus
Esiteks ei paku Zendesk tasuta pakette, mis on natuke häbiväärne. Teisest küljest võib teil olla hea meel, et igat tüüpi plaanidele, välja arvatud kõige kallimal, on saadaval 14-päevane tasuta prooviperiood. Lisateavet konkreetsete hinnaplaanide kohta leiate altpoolt.
Suite Team ($49/agent/ kuus)
Suite Team on Zendeski odavaim pakett. Selle seest leiate sellised funktsioonid nagu e-posti, kõne ja SMS-i tugi, sõnumside veebi-, mobiili- ja sotsiaalplatvormidel, aga ka ühe abikeskuse. Samuti saate seadistada kuni 50 AI-toega automaatvastust.
Suite Growth ($79/agent/ kuus)
Järgmiseks on Suite Growth plaan 30 dollarit kallima hinnaga ehk 79 dollarit agendi kohta kuus. Selle hinnatõusuga kaasnevad lisafunktsioonid. Näiteks on kuni 100 tehisintellektil töötavat automatiseeritud vastust ja mitu abikeskust, et luua oma klientidele iseteenindusartikleid.
Suite Professional ($99/agent/ kuus)
Edaspidi pakub Zendesk ka Suite Professional paketti hinnaga 99 dollarit kasutaja kohta kuus. Selle ja Suite Growthi plaani funktsioonide valikus on suurem erinevus võrreldes Suite Growthi ja Suite Teami plaanidega.
Suite Enterprise ($150/agent/ kuus)
Suite Enterprise on suurettevõtetele mõeldud tellimuspakett. Mõned selles funktsioonis saadaolevad funktsioonid on näiteks tugevad API-d, reaalajas agendi aktiivsuse juhtpaneelid, reaalajas andmete jagamine, kohandatav bränding ja palju muud.
It gets even more powerful ($215/agent/ kuus)
Viimase paketi näol saate iga kuu rohkem kui 200 dollari eest kasutaja kohta nautida veelgi rohkem funktsioone kui ühegi teise paketi puhul. Kui eelmised plaanid ei paku huvi, siis see võib.
Lõpetuseks
Üldiselt on Zendeski vestlusroboti tarkvara kasutamine minu jaoks olnud positiivne kogemus. Vestlusrobot on suutnud toime tulla suure hulga päringutega, võimaldades mul keskenduda keerukamatele ülesannetele. Vestlusroboti masinõppe võimalused on samuti aidanud tal aja jooksul oma jõudlust parandada, mis toob kaasa parema kliendikogemuse. Mulle ei meeldi aga selle kõrge hinnakujundus, mis võib eemale tõrjuda paljusid, eriti väikeettevõtteid. Seetõttu on oluline kaaluda mõne muu turul saadaoleva Zendeski alternatiivi otsimist, mis võib olla kuluefektiivsem, eriti väiksema eelarvega ettevõtete jaoks. Kokkuvõttes on vestlusrobotit olnud huvitav proovida ja arvustada. Tarkvara võib teile meeldida, kui teil pole eelarve piiranguid ja olete nõus pühendama aega kõigi funktsioonide õppimiseks.