Ülevaade 20 parimast sissetuleva kõnekeskuse tarkvarast 2024. aastal, sisaldades olulisi funktsioone ja soovitusi erineva suurusega ettevõtetele ning tasuta prooviversioone.
Meie digiajastul on suhtlemiseks mitmeid viise, kuid siiski võtavad kliendid ettevõtetega ühendust peamiselt telefoni teel. Parim sissetuleva kõnekeskuse lahendus võimaldab teie ettevõttel kiiresti ja edukalt toime tulla sissetulevate ja väljaminevate kõnedega. Ühenduge oma klientidega mitmel kanalil, kasutades ühte ainsat sissetuleva kõnekeskuse tarkvara. Muutke oma ettevõtte klienditeenindus sissetuleva kõnekeskusega sujuvamaks, et suurendada klientide rahulolu ja suurendada müüki.
Sissetuleva kõnekeskuse tarkvara võimaldab teie kohapealsel või kaugjuhtimisega kõnekeskusel hõlpsalt hallata kõiki sissetulevaid funktsioone ühest tööriistast. Sissetulevate kõnede tarkvarasi on mitut tüüpi:
Sissetuleva kõnekeskuse tarkvara muudab teie klienditeeninduse kogemuse sujuvamaks, võimaldades teil kiiresti suhelda klientidega erinevate kanalite kaudu. Kaugjuhtimisega kõnekeskused ei nõua sissetuleva kõnekeskuse agentide ühe katuse all viibimist – nii kaotate kõik kohapealse kõnekeskusega kaasnevad kulud. Teie meeskonnad saavad oma tööd tõhusalt teha kõikjal maailmas, pidades samas kinni väiksemast eelarvest.
Lisaks on sissetulevad kontaktkeskused teie müügimeeskondade jaoks väärtuslikud vahendid toodete tutvustamisel, klientide küsimustele vastamisel ja tehingute sõlmimisel.
Interaktiivse häälvastuse (IVR) süsteemid võimaldavad helistajatel ettevõttega ühendust võttes iseteenindusteenust kasutada. Sissetuleva kõnekeskuse tarkvara töötab interaktiivse oskuspõhise marsruutimise või VoIPi kaudu. Oskustepõhine marsruutimine määrab helistajad kõige asjakohasema osakonna või agendi juurde. Mõlemad süsteemid kasutavad sarnast kliendikõnede väljastamise süsteemi, näiteks:
Kui tööajal tuleb kõne, sirvib sissetuleva kõnekeskuse tarkvara kliendi tuvastamiseks ettevõtte andmebaasi ja teavitab sellest klienditeenindajat.
Sissetuleva kõnekeskuse tarkvara valimisel peaksite teie ja agendid tutvuma tarkvara komponentidega. Sissetuleva kõnekeskuse tarkvara koosneb järgmisest:
Piletisüsteem võimaldab klienditeenindajatel kasutada päringutele tõhusaks vastamiseks ühtset liidest. Kui klienditeenindaja saab mis tahes kanali kaudu kliendilt kõne, genereerib see pileti. Agendid leiavad need piletid universaalsest postkastist, et võimaldada klientidele kiiresti ja tõhusalt vastata. Piletisüsteem on hämmastav viis suurepärase kliendirahulolu pakkumiseks, vähendades samal ajal ärikulusid.
Sissetuleva kõnekeskuse tarkvara reaalajas vestlus võimaldab teie klienditoe meeskonnaliikmetel vestelda video-, veebi-, SMS-i ja telefoni teel. Reaalajas vestluse tarkvara töötab automatiseerimise jõul, mis võimaldab teie klientidel saada abi klienditeenindajatelt või AI-toega vestlusrobotidelt, kes oskavad vastata lihtsamatele küsimustele.
Sissetuleva kõnekeskuse tarkvara kõnekeskuse sektsioon on osa teenusest, mis võimaldab suhelda ettevõtte ja klientide vahel. Ilma selleta ei pruugi te sissetulevaid kõnesid vastu võtta ega töötajaid nõuetekohaselt saata.
Teie sissetuleva kõnekeskuse sotsiaalmeedia haldus võimaldab teil suhelda kõigi oma sotsiaalmeedia kanalitega ühest tarkvarast.
Kliendiportaal on sissetuleva kõnekeskuse tarkvara lahutamatu osa. See annab klientidele kiire juurdepääsu olulistele kontoandmetele, ilma et nad peaksid ettevõttega otse ühendust võtma. Oletame näiteks, et kliendi internetiühendus katkeb. Sel juhul saavad nad kliendiportaali lehel kiiresti oma kontot vaadata, et teha kindlaks, kas arveldamisel või tasumata maksetega on probleeme, mis võivad põhjustada teenuse katkemist.
Sissetulevate kõnekeskustega töötades on klientide päringute asjakohasel käsitlemisel olulisel kohal teadmistebaas. See suudab käsitleda levinud küsimusi või tehnilisi probleeme, mis võivad tekkida. Teadmusbaasi kaudu võib klient oma probleemi lahendada abikeskusesse helistamata.
Marsruutige sissetulevad klientide kõned automaatselt agentidele, kasutades kas prioriteetset või nutikat kõnede marsruutimist. Kui kasutate juhuslikke määranguid, määratakse kõned juhuslikult saadaolevatele agentidele. Kui kasutate prioriteetseid määranguid, kantakse pikima ooteajaga kõned üle järgmisele kvalifitseeritud agendile. Nutikas kõnede suunamine vähendab katkestatud kõnesid, tagades kõnedele vastamise võimalikult kiiresti.
Hääle integreerimine võimaldab VoIP partnerite probleemideta integreerimist. Sissetuleva kõnekeskuse tarkvaravalik, nagu LiveAgent, integreerub enam kui 99% VoIP-pakkujatega. Pärast teenusepakkujaga ühenduse loomist saate olenevalt sissetuleva kõnekeskuse tarkvarast ühendada piiramatult SIP-magasid.
Intelligentne Interaktiivse häälvastuse (IVR) tööriist võimaldab teil luua isikupärastatud ja keerukaid IVR-puid, et kiirendada ja automatiseerida oma häälepõhiseid tugikanaleid. See funktsioon säästab ressursse ja tagab, et kliendikõned suunatakse vastavale agendile või osakonnale.
Sissetuleva kõnekeskuse tarkvara suudab salvestada turvaliselt sissetulevaid klientide telefonikõnesid ja kõneposti sõnumeid ilma täiendava kõne salvestamise tarkvarata, tänu integreeritud kõnekeskuse salvestusele. Kõnede salvestamist saab kasutada koolituse ja toe eesmärkidel, mis võimaldab teil süsteemis salvestatud kõnesid alla laadida või taasesitada.
Sissetuleva kõnekeskuse tarkvara abil saate oma veebisaidile lisada videovestluse. Tipptasemel integreeritud videovestlust pakkuvad programmid võimaldavad videokõnesid hõlpsalt kasutada brauseripõhiselt, salvestades videokõnesid samamoodi nagu pileteid.
Täiustatud kõnekeskuse aruandlusfunktsioonid võimaldavad teil hankida põhjalikke aruandeid oma kõnekeskuse toimivuse kohta. Kõnekeskuse analüütika abil saate jälgida kõnekeskuse olulisi mõõdikuid, KPI-sid ja agendi tootlikkust, kasutades erinevaid sõnu.
Hübriidpiletid sisaldavad kõiki traditsiooniliste pileti ID-de üksikasju, nagu teie kliendi probleem ja oluline teave. Lisaks on teil võimalik salvestada kliendisuhtlusi otse pileti ID alla, et agendid saaksid hõlpsalt vaadata, millist kanalit klient teiega ühenduse võtmiseks kasutab.
Teie kontaktkeskuse tarkvaras olev kliendisuhete haldus (CRM) võimaldab agentidel näha koheselt helistaja üksikasju. Klientide ülevaate abil saate kiiresti juurde pääseda kliendiandmetele, luua märkmeid ning vaadata varasemaid suhtlusi ja piletite ajalugu, mis annab teile parema ülevaate tervikpildist ja võimaldab teil pakkuda paremat klienditeenindust.
Enne oma vajadustele vastava sissetuleva kõnekeskuse tarkvara valimist peate teadma oma ettevõtte vajadusi. Peaksite kaaluma oma ettevõtte suurust, ettevõtte eesmärke ja seda, kas teie ettevõte on kohapealne või mitte. Peaksite valima sissetuleva kõnekeskuse tarkvara, mis võimaldab teie klienditeenindusmeeskonnal toetada kliente mitme kanali kaudu, et pakkuda suurepärast isikupärast teenust.
Sissetuleva kõnekeskuse tarkvara valimisel olge teadlik tarkvara kohustustest. Mõnes kokkuleppes võtate kohustuse maksta sissetuleva kõnekeskuse tarkvara eest igakuiselt. Muudel juhtudel võite hankida aastatellimuse või kohapealse tarkvara.
Sissetuleva kõnekeskuse tarkvara võtab teilt tavaliselt tasu iga agendi kohta kuus, lähtudes teie ettevõtte suurusest ja teenusetasemest. Teie hind sõltub teie valitud teenuste arvust ja sellest, kui palju agente platvormi kasutama hakkab. Kõrgeima reitinguga sissetuleva kõnekeskuse tarkvaral pole lepingut ega tasusid ning see võimaldab teil tellimust igal ajal tühistada.
Sissetuleva kõnekeskuse tarkvaraga, nagu LiveAgent, pääsete juurde klienditeenindusportaalile. See portaal võimaldab teie agentidel saada teavet, videoõpetusi ja kliendituge.
Olgu selleks e-post, reaalajas vestlus, telefon või muu, soovite valida mitme kontaktivalikuga sissetuleva kõnekeskuse tarkvara. Valige tarkvara, mis võimaldab klientidel teiega ühendust võtta mis tahes praegusel suhtluskanalil, mida oma ettevõttes kasutate.
Valige tarkvara, mis võimaldab teil agentide ja plaanivalikute põhjal oma igakuist tellimust suurendada või vähendada, muutes tarkvaratellimuse kohandamise lihtsaks, kui teie ettevõtte tegevus sõltub hooaegadest.
Valige tarkvara, mis pakub VoIP-i või sotsiaalkanalite kaudu koostöövõimalusi. Teie sissetuleva kõnekeskuse tarkvara integreerimine muude vajalike teenustega, et teie klienditeenindus toimiks sujuvalt.
Olge teadlik oma tarkvara piirangutest. Funktsioonide valimisel arvestage oma ettevõtte töötajate arvu ja klientide vajadustega. Veenduge, et teie tarkvara saaks hakkama kõigi teie klientide vajadustega.
Sissetuleva kõnekeskuse tarkvara valimisel on oluline enne selle valimist tarkvaraga tutvuda. Ettevõtted saavad seda teha demo kaudu, kus neile näidatakse, kuidas tarkvara töötab. Tavaliselt näidatakse, kuidas tarkvara aitab teie eesmärke saavutada ja kuidas oma kliente paremini teenindada. Negatiivne külg on see, et enamik sissetuleva kõnekeskuse tarkvara demosid aind sellega piirduvadki. Demoversioonid võimaldavad teil siiski valida sissetuleva kõnekeskuse lahenduse, mis vastab teie ettevõtte vajadustele.
Sissetuleva kõnekeskuse tarkvara leidmiseks peate võrdlema erinevaid tooteid oma ettevõtte vajadustega. Teie jaoks parim sissetulev kõnekeskus sõltub suuresti sellest, kas teil on väike, keskmine või suur kõnekeskus.
Väikesed ettevõtted: sissetulev kõnekeskus, nagu LiveAgent, aitab väikeettevõtetel õige hinnaga rikkalike funktsioonide kaudu oma eesmärke saavutada. Sissetuleva kõnekeskuse tarkvara annab teile kõnekeskusele võime oma äritegevust vastavalt vajadusele skaleerida.
Keskmise suurusega ettevõtted: keskmise suurusega kõnekeskused vajavad selliseid funktsioone nagu sissetulevad kõned, väljaminevad kõned, vestlus, omnikanaliline tugi, videokõned ja statistika. Tarkvara, nagu LiveAgent, suudab teie kõnekeskust varustada kõigega, mida see edu saavutamiseks vajab.
Suuremahuline ettevõte: kui teil on suur kõnekeskus, on teil vaja parimat sissetuleva kõnekeskuse tarkvara, et suurendada oma töötajate arvu ja vastata klientide nõudmistele. LiveAgentiga saate oma teenuseid skaleerida, et hankida ettevõttele kõik vajalik. Sellised funktsioonid nagu interaktiivne aruandlus, sissetulevad kõned, väljaminevad kõned, sotsiaalmeedia integreerimine, videovestlus ja iseteenindusvalikud aitavad teil õitseda.
Tired of searching?
Are you still looking for software that will help you improve your customer service? LiveAgent may be the solution for you!
Sissetuleva kõnekeskuse tarkvara (nt LiveAgenti) kasutamine võimaldab teil vastata klientide kõnedele suuremas mahus. Kui te ei jõua helistajateni, saate kasutada automaatseid tagasihelistusi ja automaatset või oskustepõhist kõnede suunamist, et suunata helistajad õigetesse osakondadesse. Interaktiivse häälvastuse kasutamise kaudu pole klientidega suhtlemine kunagi olnud lihtsam.
Omnikanaliline tugi võimaldab teil suhelda klientidega mitme kanali kaudu, kasutades selleks ainult ühte tarkvara. See suurendab klientide rahulolu ja lojaalsust, kuna pakute oma klientidele kiiret ja abistavat tuge. Sissetuleva kõnekeskuse tarkvara võimaldab teil pakkuda paremat klienditeenindust ja juhtida edukamat kõnekeskust.
Sissetuleva kõnekeskuse lahenduse juurutamine on lihtsam kui arvate. Protsess on tarkvarati erinev. Enamik tarkvarasi, nagu ka LiveAgent, võimaldavad lihtsat integreerimist. Selle näite jaoks kasutame LiveAgenti ja vaatame, kui lihtne on integreerida oma ettevõttesse sissetuleva kõnekeskuse tarkvara.
Esiteks peate registreerima endale ja oma agentidele konto ja seejärel tarkvara alla laadima. Seadistage oma LiveAgenti juurutused ja määrake nimi, mida teie klient agendiga rääkides näeb. Peate ühendama oma praeguse telefoniteenuse uue sissetuleva kõnekeskuse tarkvaraga. Saate oma juurutamisele lisada täiendavaid kohandamisi, kuid sellise lihtsa seadistuse saab teha vähem kui tunniga. Nii saate oma ettevõtte kiiresti käima.
Sissetulevate kõnekeskuste lahenduste hinnavahemik on kõigile kättesaadav. Demotarkvara saate kasutada tasuta ja mitmed tarkvaravalikud pakuvad tasuta prooviversiooni. Need prooviversioonid on ettevõtetele suurepärane võimalus tarkvara esmalt proovida, et näha, kas see nende vajadustega sobib. Enamik sissetuleva kõnekeskuse tarkvarasi töötab igakuise tellimusplaani alusel. Sellest loendist leiate sissetuleva kõnekeskuse tarkvara, mis algab ainult 1 dollarist. Tavaliselt on saadaval mitu teenusetaset erinevate teenusehindadega, mis põhinevad valitud teenusel.
Et teie väike, keskmine või suur kõnekeskus leiaks sobiva tarkvara, oleme koostanud nimekirja 20 parimast sissetuleva kõnekeskuse tarkvarast. Kõik need ettevõtted suudavad teie kõnekeskust erinevate kohandatavate funktsioonide, eeliste, varjukülgede ja hinnavalikutega kiiresti ja tõhusalt aidata.
LiveAgenti suurepärane sissetuleva kõnekeskuse lahendus on tõhus nii väikestele, keskmise suurusega kui ka suurtele ettevõtetele. LiveAgenti helistamistarkvara aitab teid kõigi kõnekeskuse vajadustega, et saaksite oma ettevõtet tõhusalt juhtida.
LiveAgent on suurepärane kõnekeskuse lahendus telefonitoe pakkumiseks. LiveAgent pakub oma vidina kaudu piiramatuid kõnesalvestusi koos kiirvestluste võimalusega.
LiveAgent on üks ainsatest programmidest, mis pakub tasuta versiooni. Neil on ka tasuta prooviversioon. LiveAgent pakub mitmeid teenusetasemeid ja hindu, sealhulgas 9, 29 ja 49 dollarit kuus.
Call Center Studio annab teie ettevõttele tööriistad kauba jälgimiseks ja interaktiivse häälaruandluse kasutamiseks, et parandada sissetulevate kõnede kogemust.
Call Center on suurepärane sissetuleva kõnekeskuse lahendus skaleeritavuse tagamiseks. Kiireks kliendisuhtluseks loodud kõnekeskus võimaldab teie väikeste ja keskmise suurusega ettevõtetele maksimaalset skaleeritavust.
Oma kõnekeskuse jaoks hinnapakkumise saamiseks peate võtma ühendust Call Center Studio inbound meeskonnaga.
Ringcentral on kasulik sissetuleva kõnekeskuse tarkvara klientide ja meeskonnavaheliste videovestluste jaoks.
Ringcentral on hea võimalus väikestele ja keskmise suurusega ettevõtetele hankida jurudepääs funktsioonidele, mis hoiavad neid klientidega ühenduses.
Ringcentral pakub tasuta prooviversiooni ja piiratud funktsioonidega tasuta tarkvara. Ringcentral pakub nelja erinevat agendipõhist kuuplaani hinnaga 19,99; 27,99; 34,99 ja 49,99 dollarit kuus.
Zendesk pakub oma pilvepõhisel platvormil rohkelt funktsioone, sealhulgas sissetulevad ja väljaminevad kõned, tekstsõnumid, marsruutimise jälgimine ja palju muud.
Zendesk on suurepärane sissetuleva kõnekeskuse valik ühtse tööruumi jaoks, mis võimaldab teil hallata kõiki tarkvara funktsioone ühest kohast. Need funktsioonid sobivad suurepäraselt väikestele ja suurtele ettevõtetele.
Kuigi Zendesk on tuntud ja meeldiv sissetuleva kõnekeskuse valik, on soovitatav kaaluda erinevaid Zendeski alternatiive turul, et veenduda, kas Zendesk on teie ettevõtte ja teie konkreetsete nõuete jaoks see õige valik.
Zendesk on pilvepõhine tarkvara, millel on tasuta prooviversioon, kuid millel pole tarkvara tasuta versiooni. Zendesk pakub 19 dollarit, 39 dollarit või 89 dollarit agendi kohta kuus maksvat paketti.
Talkdesk sisaldab paljusid kõnekeskuste jaoks vajalikke standardfunktsioone, nagu häälfunktsioonid, väljahelistamise funktsioonid, aruanded, analüüs ja intelligentse marsruutimise funktsioonid.
Talkdesk on populaarne valik keskmiste ja suurte kõnekeskuste jaoks, mis kasutavad Windowsi, Maci ja veebipõhiseid tööriistu. Talkdesk on suurepärane sissetuleva kõnekeskuse tarkvara lihtsaks juurutamiseks ja peaaegu 100%-lise tööaja säilitamiseks.
Talkdeski negatiivne külg on see, et teie ettevõte peab teenuste hinnapakkumise saamiseks nendega otse ühendust võtma, mistõttu lepingu uuendamine nõuab täiendavat planeerimist.
Zoho Deski kõnekeskuse tarkvaral on sissetuleva kõnekeskuse funktsioonid, mis pakuvad teie ettevõttele funktsioone edu jälgimiseks.
Zoho Desk on sissetulev kõnekeskuse tarkvara, mis sobib väikeste, keskmiste ja suurte kõnekeskuste vajadustega. Zoho Desk on parim sissetuleva kõnekeskuse tarkvara oma hõlpsalt navigeeritava kasutajaliidese ja lihtsa töötajate koolituse poolest.
Zoho Deskiga saate hankida plaane, mis sisaldavad selle pilvepõhise tarkvara erinevaid funktsioone hinnaga 14, 23 ja 40 dollarit agendi kohta kuus. Saadaval on nii tasuta prooviversioon kui ka tarkvara tasuta versioon.
Cloudtalk võimaldab teie kõnekeskusel kasutada sissetulevaid pilvepõhiseid kõnesid, häälfunktsioone, intelligentset kõnede suunamist, rahvusvahelisi telefoninumbreid, nutikaid valijaid ja statistika jälgimist.
Cloudtalk on terviklik pilvepõhine kõnekeskuse lahendus suure liiklusega klienditeeninduskõnede haldamiseks interneti kaudu. Tarkvara on kaughalduse valmidusega sissetuleva kõnekeskuse lahendus, mis võib olla parem väiksematele kõnekeskustele.
Cloudtalk pakub 15, 20 ja 35 dollarise hinnaga kuuplaani. On olemas tasuta prooviversioon, kuid tasuta versiooni pole.
GoToConnect saab aidata teie sissetulevate ja väljaminevate kõnekeskuse vajadustega, pakkudes terviklike tarkvaralahendusi, olenemata sellest, kas teie tegevus toimub kohapeal või kaughaldusega.
See tarkvara pakub sissetuleva kõnekeskuse lahendusi väikestele ja keskmise suurusega kõnekeskustele, kes otsivad terviklikku tarkvaralahendust.
GoToConnecti saab kasutada pilvepõhistes ja mobiilipõhistes teenustes hinnaga 22, 26 ja 39 dollarit kuus agendi kohta kuus. Tarkvara tasuta versiooni pole, küll aga on tasuta prooviversioon.
Salesforce’i platvorm pakub teie kõnekeskuse jaoks analüüsi, interaktiivset häälvastust, sissetulevaid kõnesid, CRM-i integreerimist ja turundusstatistikat.
Salesforce Service Cloud on suurepärane sissetuleva kõnekeskuse tarkvara lihtsa API ühenduvusega teie muude kolmandate osapoolte süsteemidega. See pilvepõhine kontaktkeskuse lahendus on tuntud väikeste ja keskmise suurusega ettevõtete sissetuleva kõnekeskuse vajaduse rahuldamise poolest.
Saadaval on tasuta prooviversioon, kuid puudub tasuta versioon. Kogu teie meeskonna jaoks saadaval 25, 75, 150 ja 300 dollarit maksvad paketid.
Nice CXone pakub kliendikogemust, kõnekeskuse analüüsi, sissetulevaid ja väljaminevaid teenuseid. See tarkvara pakub andmepõhiseid tulemusi, mis võimaldab ärist paremini aru saada.
See tarkvara võimaldab väikestel ja keskmise suurusega ettevõtetel pakkuda klienditeenindust ja kõnekeskuse vajadusi pilvepõhise sisse- ja väljamineva helistamistarkvaraga.
Hinnad jäävad tavaliselt vahemikku 90–100 dollarit kasutaja kohta kuus. Hinnapakkumise saamiseks pöörduge otse klienditeenindusse. Saadaval on tasuta prooviversioon, kuid tasuta tarkvara pole.
Dialpad pakub väljaminevaid kõnesid, sõnumeid ja videokoosolekuid, et pakkuda täielikke kontaktikeskuse lahendusi alustavatele ettevõttetele.
Dialpad pakub mitmeid klienditeeninduslahendusi väikestele ja keskmise suurusega ettevõtetele, kelle sooviks on mõjutada oma kliente. Dialpadi kõnekeskuse tarkvara on soovitatav klientidega kiireks suhtlemiseks läbi videovestluse.
See pilvepõhine tarkvara teie väikesele või keskmisele ettevõttele on saadaval 20 või 30 dollarise hinnasildiga. Kui soovite sellest rohkemaid eeliseid, võtke pakkumise saamiseks nendega otse ühendust. Olemas on tasuta prooviversioon, kuid tasuta tarkvara pole.
Agile CRM pakub kliendivestluse tuge, telefonivalikuid ja automaatvastajaid.
Seda tarkvara soovitatakse väikeste ja keskmise suurusega sissetulevate kõnekeskustega ettevõtete jaoks. See võib eriti sobida ettevõtetele, kes otsivad nende hinnakujunduse tõttu ainult üksikuid funktsioone.
Agile’il on kolm teenuse taset – tasuta, 15 dollarit ja 80 dollarit agendi kohta kuus maksev pakett. Saadaval on tasuta prooviversioon ja tarkvara tasuta versioon.
Five9 pakub sissetulevaid ja väljaminevaid kõnekeskuse võimalusi, professionaalseid teenuseid, koolitust ja kliendituge.
See tarkvara sobib oma erinevate funktsioonidega väikestele, keskmise suurusega ja suurtele ettevõtetele. Five9 saab kasutada peaaegu kõikjal, Windowsis, Macis, iPhone’is ja veebipõhistes klientides.
Tasuta prooviversiooni ega tasuta tarkvara ei pakuta. Five9 pakub mitmesuguseid tootekomplekte, kuid kui vajate konkreetset hinnapakkumist, võtke nendega otse ühendust.
CallHippo pakub oma kõnekeskuse tarkvaraga sissetulevaid kõnesid, automaatset jaotamist, e-posti tuge ja kõnesalvestust.
Seda tarkvara kasutatakse enam kui 50 riigis ja see sobib suurepäraselt väikeettevõtetele. CallHippo on suurepärane sissetuleva kõnekeskuse tarkvara virtuaalse telefoninumbri kasutamiseks, mis võimaldab ülemaailmsetel ettevõtetel virtuaalsed kõned sujuvalt oma suhtlusse integreerida.
CallHippol on valikus 10, 18 ja 40 dollarit maksvad paketid. Tasuta prooviversiooni ega tasuta tarkvara pole. Seda pilvepõhist tarkvara saab kasutada mitmes seadmes, sealhulgas Windowsis, Macis ja mobiilis.
Twilio pakub sidet SMS-ide, API-de, video- ja kõneteenustega.
Twilio tarkvara sobib väikeettevõtetele, kes üritavad vähesest maksimumi võtta. Seda tarkvara saab hõlpsasti integreerida teistesse tarkvaraosadesse, mis muudab väiksematele ettevõtetele oma veebipõhise kohaloleku suurendamise lihtsamaks.
See pilvepõhine tarkvara pakub ainulaadseid maksevõimalusi alates ühe inimese kohta kuus või tunnipõhiselt. Kõned algavad 2 sendist minutis. Kõnede vastuvõtmise hind algab 1 dollarist kuus telefoninumbri kohta ja 1 sendist minutis. On olemas tasuta prooviversioon, kuid tasuta versiooni pole. Hinnapakkumise saamiseks võtke ühendust otse Twilioga.
VICIdial võib aidata teie ettevõtet väljaminevate kõnede, sissetulevate kõnede, kõnede salvestamise ja vestlusega.
VICIdial on parim sissetuleva kõnekeskuse tarkvara telekomiga integreerimiseks. See sissetuleva kõnekeskuse tarkvara sobib väikeettevõtetele, kes üritavad oma veebipõhist kõnekeskust kasvatada. Pakkudes tuge kõikidele nende teenustele, võimaldab VICDial väiksematel kõnekeskustel oma äri kasvatada.
VICIdiali tarkvara on tasuta, välja arvatud esialgsed serveri pakkumise tasud, mis ulatuvad 400 dollarist kuni üle 1000 dollarini, olenevalt teie vajadustest.
3CX tarkvara pakub sissetulevaid kõnesid, vestluse ja videoteenuseid, mida saate kasutada oma praeguste peakomplektide ja muude seadmetega.
3CX sobib suurepäraselt väikestele ja keskmise suurusega kõnekeskustele, kes otsivad tarkvara väikeste käivituskuludega serveri kasutamiseks.
Saate oma esimese aasta 3CX-i täiesti tasuta kasutada. Teenus maksab teisel aastal keskmiselt 145 või 180 dollarit agendi kohta aastas, muutes selle tarkvara kõigile kättesaadavaks. Hinnapakkumise saamiseks võtke ühendust otse 3CX-i müügimeeskonnaga.
Vonage Business Communications lihtsustab teie kõnekeskuse toiminguid kõrge ühenduvuse ja erinevate funktsioonidega.
See sissetuleva kõnekeskuse tarkvara on loodud hästi töötama väikeettevõtetega. Vonage Business Communications on mugav sissetuleva kõnekeskuse platvorm kasutajate ja profiilide seadete kiireks muutmiseks.
Väljaminevatele kõnedele lisandub 14,99 ja 39,99 dollarine hind, millele lisandub 0,03 dollarit minutis. Valikud on erinevad ja edasise hinnapakkumise saamiseks võite nendega otse suhelda.
Aircalli tarkvara funktsioonide hulka kuuluvad telefonisüsteemi funktsioonid, nagu kõnepost, interaktiivne häälvastus ja virtuaalsed kõnekeskused.
See teenus on segu väärtusest ja funktsioonidest, mis sobivad väikestele ja keskmise suurusega kõnekeskustele, kes otsivad tõhusat kõnekeskuse tarkvara.
Aircallil on 40 ja 70 dollarise hinnasildiga igakuised tellimusvõimalused või kui arveldate iga-aastaselt, langeb see hind 30-50 dollarile agendi kohta kuus. Tasuta tarkvara pole, kuid saadaval on tasuta prooviversioon.
CallRail on sissetulev kõnekeskuse tarkvara, mida soovitatakse teie saidil kasutajate seotuse jälgimiseks ja analüütiliste andmete suurendamiseks.
Callrail on mitmekesine valik väikestele ja keskmise suurusega ettevõtetele, kes otsivad taskukohast tarkvara, mis kasutab analüütikast maksimumi.
CallRaili plaanid algavad 45 dollarist, mis sisaldab kümmet kohalikku telefoninumbrit ja 500 minutit. Täpsema hinnaplaani saamiseks võtke ühendust nende toega.
Kui valite oma ettevõtte vajadustele sobiva sissetuleva kõnekeskuse tarkvara, soovite võrrelda ja vastandada nende erinevaid funktsioone. See võimaldab teil paremini koostada oma kõnekeskusega seotud äriplaane. Järgmised on meie valikud parimatest sissetuleva kõnekeskuse tarkvaradest turul ja mis võiks teha neist teie ettevõtte jaoks ideaalse valiku.
LiveAgenti sissetuleva kõnekeskuse lahendus on sobilik, kui teil on vaja oma klienditeenindust ja suhtlust kiirendada. LiveAgent kasutab ära võimsa klienditeenindusportaali jõudu, mis pakub tohutult tööriistu. Turu kiireim vestlusvidin võimaldab teie klientidel kiiresti töötajatega vestelda, parandades nii kõnekeskuse tõhusust. LiveAgenti piletisüsteem kasutab hübriidpiletisüsteemi, mis kasutab mitmekanaliliste probleemide hõlpsaks jälgimiseks omnikanali tuge. LiveAgent on üks väheseid sissetuleva kõnekeskuse tarkvarasi, mis pakub ööpäevaringset kliendituge.
Looking for the right CRM software?
LiveAgent offers a wide range of features and integrations so everyone can find what they need. Wanna see it for yourself?
Primo Dialer on uuenduslik viis ühendada oma kasutajad kvaliteetsete kõnekeskuse funktsioonidega, mida telekommunikatsiooni kaudu pakutakse. Primo Dialer eristub, pakkudes erinevaid funktsioone madala hinnaga. Primo Dialer sobib ideaalselt keskmise suurusega ettevõtete kõnekeskustesse, mis vajavad uuenduslikke telekommunikatsiooni funktsioone.
PhoneBurner teeb helistamistarkvara, mis võimaldab teie sissetuleval kõnekeskusel toimivuse sujuvamaks muuta. PhoneBurner väidab, et saate nende sissetuleva kõnekeskuse tarkvara abil jõuda 447% rohkemate kontaktideni, eristades end sellega teistest tarkvaradest. PhoneBurner suudab teie klienditeenindusmeeskonda aidata töövoo automatiseerimise, müügivihjete haldamise, aruandluse ja numbrivalija vallas.
See ennustava numbrivalijaga kontaktide komplekt eristab end sellega, et on TCPA-ga ühilduv, tagades teile ja teie ettevõttele võrguandmete turvalisuse häkkerite eest. ChaseData CCaaS sobib suurepäraselt kõnekeskustele, kus on viis või enam agenti. ChaseData CCaaS kasutab funktsioone, mis abistavad kõrge tööajaga kõnekeskusi, vastates tõhusalt sissetulevatele kõnedele ja automatiseeritud väljuvatele kõnedele. Finantsteenused, nagu võlgade sissenõudmine ja pangandus, võivad seda tarkvara kasutada, kui teie B2B- või B2C-eesmärkide saavutamiseks on vaja püsivat kontakti ja tööaega.
Parandage klienditeeninduse suhtlust, kasutades XCALLY ainulaadset motion unique tehnoloogiat, mida ei leidu muudes sissetuleva kõnekeskuse tarkvarades. XCALLY on mitmekanaliline sissetuleva kõnekeskuse tarkvara, mis integreerib nende Asteriski teenuse shuttle and motion tehnoloogiatega, pakkudes teile optimeeritud juhtimisseadeid kõigi sissetuleva kõnekeskuse funktsioonide haldamiseks. XCALLY on hea valik sissetuleva kõnekeskuse ettevõtetele, kes otsivad professionaalseid lahendusi sissetuleva, väljamineva ja kahesuunalise kõnekeskuse tarkvarateenuste jaoks.
Jah! Proovimine enne ostmist on suurepärane, sest soovite sissetulevat kõnekeskuse tarkvara, mis vastaks teie ettevõtte vajadustele. Tasuta kasutamise või tasuta prooviperioodi valikud aitavad näha, kas konkreetne tarkvara sobib teie kõnekeskuse vajadustega. Tehke vahet tasuta tarkvaral ja tasuta prooviperioodil, et neid mõlemaid maksimaalselt ära kasutada. Võimalus kogeda sissetuleva kõnekeskuse tarkvara kõiki funktsioone annab teie meeskonnale võimaluse seda enne ostmist proovida. Tasuta prooviperioodi tingimused sõltuvad sissetuleva kõnekeskuse tarkvarast. Näiteks pakub LiveAgent 30-päevast tasuta prooviperioodi, millele saate registreeruda vähem kui 60 sekundiga ilma krediitkaarti vajamata.
Sissetuleva kõnekeskuse tarkvara on ettevõtetele vajalik, olenemata kõnekeskuse suurusest. Tarkvara nagu LiveAgent võib säästa teie ettevõtte raha, suurendades samal ajal teie kliendisuhtluse kvaliteeti ja kvantiteeti. Et tulla toime kõigi kõnekeskuse vajadustega, on sissetuleva kõnekeskuse tarkvara omamine hädalvajalik. See annab teile võimaluse pääseda juurde klienditeabele ja muuta oma kliendisuhtlus sujuvamaks.
Parim sissetuleva kõnekeskuse tarkvara võimaldab teie ettevõttel ühest tööriista abil koos klienditeenindajatega rohkem saavutada. LiveAgent teeb seda igas suuruses kõnekeskuste jaoks, pakkudes suurepäraseid funktsioone ilma seadistustasuta, krediitkaarti vajamata, pakkudes ööpäevaringset tuge ja võimalust igal ajal tühistada. LiveAgenti on sisseehitatud võimalus integreerida enam kui 200 erineva tarkvaraga, mida tõenäoliselt juba turunduseks kasutate.
LiveAgenti omnikanaliline süsteem võimaldab suhelda kõigi osakondadega. Funktsioonide (nt maailma parima vestlusvidina) kasutamisel suhtlete klientidega kiiremini kui eales varem. LiveAgenti suurepärase pilvepõhise telefonitoega saate piiramatult kõnesid salvestada ja osaleda kõnede edastamisel, mis sobib suurepäraselt sissetulevate ja väljaminevate kõnekeskuse vajadustega. LiveAgenti analüütika abil näete kõiki oma kliendisuhtlusi, müüki, veebisaidi andmeid ja isegi oma agentide tõhusust. LiveAgent kasutab hübriidpiletivoogu, mis jõuab valitud plaanis sisalduvate kanaliteni.
Kliendid eelistavad suhelda ettevõtetega selle kanali vahendusel, mida nad kõige enam kasutavad. LiveAgent võimaldab sissetulevatel kõnekeskustel oma omnikanali toe tõttu hallata piletisüsteemi, reaalajas vestlust ja kõiki kõnefunktsioone. LiveAgent pakub teie ettevõttele selliseid sissetuleva kõnekeskuse funktsioone, nagu interaktiivne häälvastus, sissetulevad kõned, väljaminevad kõned, kliendisuhete haldamine, tarkvaratelefon, omnikanali tugi ja analüütika.
Sissetuleva kõnekeskuse tarkvara LiveAgent on kõige funktsioonirikkam saadaolev tarkvara. LiveAgent pakub üle 130 erineva funktsiooni, mis on loodud abistamiseks sissetulevate kõnede, väljaminevate kõnede, statistika, kliendisuhete haldamise ja omnikanali toega. See annab teie kõnekeskusele mitmekülgsuse, suurema kasumi ja õnnelikumad kliendid.
Olenemata sellest, milline on teie kõnekeskuse suurus, peate leidma õige hinna ja kvaliteedi suhtega tarkvara, mis aitab teil saavutada edu ja kasvatada kasumit. LiveAgenti tarkvara aitab klientidel teha seda kõike hinnaga, mida iga ettevõte saab endale lubada. Tasuta prooviversioon võimaldab teie ettevõttel testida kõiki LiveAgenti pakutavaid funktsioone kuni 30 päeva jooksul, ilma krediitkaardi andmeid küsimata. See tähendab, et kõnekeskuste loomine võib teenida raha ilma raha kulutamata ning samal ajal näete, kuidas programm teie meeskonnas töötab. LiveAgentil on suurepärane hinna ja kvaliteedi suhe ettevõtetele, kes soovivad areneda täiustatud funktsioonidega, pakkudes ühe agendi kohta 15, 29 ja 39 dollarise hinnasildiga teenusetaseme valikut.
LiveAgent on kõrgeima reitinguga sissetuleva kõnekeskuse tarkvara, mille keskmine hinne on Capterras 4,7 tärni ja G2 puhul 4,5 tärni. Tuhanded kasutajad kinnitavad LiveAgenti paljusid plusse ja väheseid miinuseid. LiveAgenti mitmekülgsus võrdub suurenenud müügiga, hõlpsa juurdepääsuga ja taskukohase hinnaga. Seetõttu hinnatakse LiveAgenti pidevalt üheks parimaks saadaolevaks sissetuleva kõnekeskuse tarkvaraks.
Valige sissetuleva kõnekeskuse tarkvara, mida on lihtne teie praeguste toimingutega integreerida, lihtne seadistada ja meeskonnale lihtne kasutada. See tähendab vähem koolitust teie meeskonnale ja rohkem kasumit teie ettevõttele ning ka klientidele pööratakse rohkem tähelepanu. LiveAgent võimaldab oma hõlpsasti juurdepääsetava sissetuleva kõnekeskuse tarkvara abil lühemat kooltisut ja kiiret seadistamist. Tänu LiveAgenti lihtsale integreerimisele saavad agendid tegeleda kliendipäringutega juba esimesel päeval. Parem juurdepääsetavus, kasutuslihtsus, seadistamine ja hind muudavad LiveAgenti kõige juurdepääsetavamaks kõnekeskuse tarkvaraks turul.
Sissetuleva kõnekeskuse tarkvarast maksimumi saamiseks peaksite teadma selle kasutusalasid ja tegelema võimalike probleemidega; saate alati otsida teavet teadmusbaasidest või kõnekeskuse jaotisest LiveAgenti Akadeemias. Või lugege seda lühikest KKK-de juhendit, et saada rohkem teavet sissetuleva kõnekeskuse tarkvara kasutamise kohta.
Toimetaja märkus: kui mõni artiklis sisalduv teave on ebatäpne, võtke meiega ühendust ja me muudame selle vastavalt.
Find the best call center
LiveAgent offers wide range of call center tools, and therefore making it great choice for businesses of all sizes. Curious about all the opportunities?
Sissetulevate ja väljaminevate kõnede keskus
Avasta sissetulevate ja väljaminevate kõnekeskuste võimalused! Meie kaasaegne tarkvara ja professionaalsed teenused aitavad tõsta efektiivsust klienditeeninduses, turunduses ja võlgade sissenõudmises. Liituge tasuta prooviperioodiga ja viige oma ettevõte uuele tasemele!
Avastage sissetulevate kõnede käsitlemise maailma enesekindlalt! Õppige eristama klienditeeninduse ja müügikõnesid, mõistke sissetuleva ja väljamineva kõne erinevusi ning omandage parimad tavad klientide rahulolu tagamiseks. Kasutage LiveAgent'i kontaktkeskuse tarkvara, et tõsta oma ettevõtte kliendikogemuse taset.
12 parimat kontaktkeskuse tarkvara teie ettevõttele 2024. aastal
Avastage 2024. aasta parimad kontaktkeskuse tarkvaralahendused, mis aitavad teie ettevõttel saavutada sujuva ja tõhusa klienditeeninduse. Meie põhjalik juhend tutvustab 12 parimat tarkvara, nende funktsioone ja kuidas need suurendavad teie kasumit. Leidke oma ettevõttele ideaalne lahendus ja täiustage kliendikogemust!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team