Ühendage oma sotsiaalmeedia kanalid LiveAgentiga ja hallake kõiki klienditeeninduse taotlusi ühe usaldusväärse lahendusega. LiveAgenti piletisüsteem võimaldab ühes mugavas kohas hallata pileteid Facebookist, Instagramist, Twitterist, Viberist ja WhatsAppist. Täieliku suhtlusplatvormi ja abikeskuse tööriista abil hoiate oma sotsiaalmeedia suhtlusi kõrgel tasemel.
Sotsiaalmeedia tugi
Sotsiaalmeedia klienditeenindus on suhteliselt uus tarkvara nišš. See süsteem võimaldab teil tõhusalt oma vaatajaskonnaga suhelda, koondades ühte kohta kõik teie kaubamärgi erinevate sotsiaalmeedia võrgustike sõnumid ja mainimised.
Omnikanalilise kasutajatoe süsteemi peamine eelis on see, et see võimaldab teil samast kohast vaadata kogu teistest klienditoe kanalitest tulnud kliendisuhtlust. Lisaks kogutakse kõik sõnumid universaalsesse postkasti ja muudetakse seejärel hübriidpiletivooga ühtseteks piletiteks.
Parimad lahendused
Kõige tähtsam on võtta arvesse kõiki oma nõudmisi ja ootusi. Esimene samm on kontrollida, kas soovite oma kommunikatsioonisüsteemi lisada muid sidekanaleid ja kas soovite koondada kogu oma suhtluse ühte kohta. Teiseks tuleb kontrollida, kas vajate reaalajas vestlust, e-posti, telefoni tuge või kliendiportaali. Järgmiseks tuleb kaaluda funktsioone ja integratsioone. Lõpuks võrrelge hindu, et leida parim võimalik väärtus.
Ühendage kõigi populaarsete sotsiaalmeediaplatvormide kontod ja laske neid hallata LiveAgentil
Publiku haldamine
Ühendage oma Facebooki kontod ja jälgige kõike ilma vahekaartide või kontode vahel vahetamata. LiveAgent aitab teil hallata sotsiaalmeedia kliendituge oma universaalsest postkastist. Integreerimine on imelihtne. Vaja on vaid ühendada oma Facebooki lehed LiveAgenti postkastiga ja oletegi valmis. Kõik teie suhtlusvõrgustike postituste kommentaarid ja meeldimised ning klientide päringud teisendatakse automaatselt piletiteks. Kasvatage publikut ja pakkuge populaarse sotsiaalmeediaplatvormi abil suurepärast kliendikogemust.
Uurige Facebooki lisateavet
Efektiivne sõnumside
Ühendage Messenger oma postkasti ja vastake kõigile Facebooki privaatsõnumitele. LiveAgent suudab kokku koguda kõik sõnumid ja aidata teil hõlpsalt lahendada mis tahes kliendiprobleeme. See ühildub meie tootlikkuse funktsioonidega, seega on LiveAgentiga vastamine palju organiseeritum, usaldusväärsem ja kiirem kui varem. Sorteerige oma sõnumeid ja vastake mugavalt meie universaalsest postkastist. Kasutage laia valikut hõlpsasti kättesaadavaid piletifunktsioone, mis moodustavad Messengeri piletisüsteemi.
Vaadake Facebook Messengeri täiendavat teavet
00:00/03:02
00:00/06:38
Jälgige säutse
LiveAgenti Twitteriga integreerimine võimaldab teil jälgida kõiki oma lehe @mainimisi või teie valitud #räsimärke. Ühendage lihtsalt oma Twitteri konto oma LiveAgenti töölauaga ja valige, milliseid räsimärke ja mainimisi soovite jälgida. Kõik jälgitavad räsimärgid ja mainimised teisendatakse piletiteks, mis määratakse automaatselt teie valitud osakonnale. LiveAgent toob automaatselt üle kõik teie jälgitavate märksõnadega säutsud ja saate neile hõlpsalt oma juhtpaneelilt vastata.
Rohkem Twitteri teavet
Hallake jälgijaid
Teie klienditeeninduse strateegia võib töötada kooskõlas teie Instagrami sotsiaalmeedia strateegiaga. Lubage Instagram LiveAgentis ja vastake mis tahes postitusele, mainimisele või kommentaarile. Kiirendage oma reageerimisaega spetsiaalse piletisüsteemiga ja pakkuge oma klienditeenindusmeeskonnale õigeid funktsioone. Instagramist võib saada üks parimaid sotsiaalmeedia platvorme, mida klientide soovide käsitlemiseks kasutada. Ärge unustage seda toe pakkumisel ka oma kaubamärgi reklaamimiseks kasutada.
00:00/04:03
00:00/01:45
Tekstisõnumite saatmine postkastist
Agendid saavad klienditeenindusega seotud probleeme lahendada ka tänapäeva ühe populaarseima sõnumiplatvormi Viberi kaudu. LiveAgent toob sujuvalt üle kõik sellelt platvormilt saadavad sõnumid teie piletisüsteemi, kus need muudetakse kliendi piletiteks. Saate neile hõlpsasti vastata oma universaalsest postkastist. Viber töötab hästi teie suhtluskanalite lisandina klientidele, kes eelistavad sõnumiplatvorme. Viberi sõnumitele vastamine toimib sujuvalt üheskoos teie piletisüsteemi teiste suhtluskanalitega.
Viberi lisateave
Slacki teavitused
Kui kasutate oma kolleegidega suhtlemiseks Slacki, kasutage ära meie integratsiooni. Hoidke end kursis kõigi uute klientide piletite või piletite oleku muudatustega. Oleme LiveAgenti sisseehitatud Slacki pistikprogrammi, et te ei jääks millestki olulisest ilma. Lihtsalt klõpsake seadetes lülitil ja saate oma LiveAgenti märguandeid spetsiaalsel Slacki kanalil. See integratsioon on väga kohandatav – võite määrata, millist tüüpi teavet soovite saada, ja valida teatud kontaktidele või kanalitele teavituste saatmise reegleid.
WhatsAppi tugi
WhatsApp on kõige populaarsem suhtlusvõrgustiku teenus maailmas. Meie integratsioon võimaldab klienditeenindajatel kasutada veel üht olulist kliendisuhtluskanalit. Muutke oma sõnumid lahendamise soodustamise eesmärgil piletiteks ja kasvatage oma kliendibaasi seas populaarsust nende lemmik sõnumiteenuse abil. Peate vaid lisama oma WhatsAppi konto LiveAgenti ja saategi hakata vastama oma kliendisõnumitele LiveAgenti kaudu. WhatsAppi integreerimine töötab hästi meie piletisüsteemi funktsioonidega, et saaksite pakkuda kiiremat ja usaldusväärsemat tuge.
Agendid saavad meie funktsiooniderikka universaalse postkasti abil hõlpsalt vastata kõigile klientide küsimustele. Ühendage oma sotsiaalmeedia kontod Facebookist, Twitterist, Instagramist ja Viberist, et pakkuda kvaliteetset klienditeenindust tõhusamalt.
Kasutage oma klienditeekonna täiustamiseks:
Sotsiaalmeedia sobib klienditeeninduseks suurepäraselt. Suurendage klientide lojaalsust, lahendage probleeme või andke oma vaatajaskonnale ostunõuandeid. LiveAgent võimaldab teil hallata klientide vestlusi rohkete funktsioonide ja organiseeritud töövooga.
Kasutage oma klienditeekonna täiustamiseks:
Lisage lihtsalt kõik klienditeeninduse jaok olulised suhtluskanalid. Ühendage oma sotsiaalmeedia kontod, hallake oma profiile ja looge klientide lemmikplatvormil lojaalne kliendibaas.
Tutvuge kõigi põhifunktsioonidega, mis aitavad teil pakkuda suurepärast klienditeenindust ja parandada oma sotsiaalmeedia kogukonna haldusvõimalusi
Organiseeritud suhtlus
Kõik privaatsõnumid mis tahes sotsiaalmeediaplatvormilt on korraldatud universaalsesse postkasti. Parim osa on see, et universaalne postkast koondab kokku suhtluse kõigist suhtluskanalitest ja aitab teil kliendisuhtlust sujuvamaks muuta. Kõik klienditoe protsessid muutuvad lihtsamaks, kui kogu teave on õiges kohas.
Efektiivne töövoog
Tõhusat klienditeenindust saab veelgi täiustada kohandatud automatiseerimisreeglitega. Need suudavad aidata teil klientidega kiiremini ja tõhusamalt suhelda, täites samal ajal korduvaid ja igapäevaseid ülesandeid. Reegleid saab kohandada ja rakendada erinevatele olukordadele ja ülesannetele, et aidata teil luua paremat töövoogu ja sorteerida klientide sõnumeid kiiremini.
Katekoriseerimine
Klienditoe meeskonnad on erinevate oskustega. Jagage oma klienditeeninduse esindajad osakondadesse ja suunake oma kliendid iga kord õigete ekspertide juurde. Samuti saate kasutada silte klientide päringute või kommentaaride märkimiseks. Sildid toimivad teie postkasti kategooriatena, nii et olete alati kursis, mis tüüpi probleemiga te parasjagu tegelete.
Piletifunktsioonid
Vähendage reageerimisaegu ja parandage klienditeenindust valmiskirjutatud sõnumite ja eelmääratletud vastustega. LiveAgent toetab piletile vastamisel erinevaid manusetüüpe. Jätke julgelt kaasagentidele piletitesse märkmeid ja teavitage neid klientide muredest või positiivsest suhtlusest igal ajal, kui vaja.
Proovige 30 päevase prooviperioodi jooksul kõike meie pakutavat
Uurige, miks hakkasid ettevõtted kasutama sotsiaalmeediat ühe oma peamise klienditeeninduskanalina.
Kas te ei tea, millest teie eelmine vestlus kliendiga rääkis, kuna see toimus teisel kanalil? LiveAgent jälgib seda teie eest.
Kas vahetate sageli erinevat tüüpi tarkvarade vahel? Laske LiveAgentil enda eest töö ära teha.
Kas haldate erinevates sotsiaalvõrgustikes mitut profiili? LiveAgentiga saate neid kõiki hallata ühelt töölaualt.
Vaadake mõnda kõige olulisemat sotsiaalmeedia klienditoe statistikat ja uurige, miks peaksite ka teie klienditoe jaoks sotsiaalmeediat kasutama
Sotsiaalmeedia kohalolek
Sotsiaalmeedia klienditeenindus on ärimaailmas muutumas hädavajalikuks. Jõudke oma sotsiaalmeedia lehtedega nii olemasolevate kui ka potentsiaalsete klientideni. Pakkuge oma vaatajaskonnale ostunõustamist ja sotsiaalmeedia klienditeenindust.
63%
klientidest eeldab sotsiaalmeedia kliendituge
Sotsiaalmeedia on muutunud klienditeeninduse jaoks hädavajalikuks. Suurendage oma kohalolekut sotsiaalmeedias ja olge oma vaatajaskonna jaoks olemas.
Kliendirahulolu
Uuringud näitavad, et klientide kaebuste ja päringutee käsitlemisel sotsiaalmeedias on kõrge rahulolu määr. Parandage klientide rahulolu LiveAgentiga ja täiustage oma klienditoe mängu.
70%
rahulolumäär
Suur osa klientidest on rahul sellega, kuidas nende probleeme sotsiaalmeedia kaudu lahendatakse. Ärge viilige kvaliteetse sotsiaalmeedia klienditeeninduse pakkumisel ja täiendage seda juba täna.
Kasvatage lojaalsust
LiveAgenti kui oma sotsiaalmeedia lahenduse abil saate klientidega suhelda palju kiiremini. Vastake kiiresti ning pakkuge oma suhtluskanalites järjepidevalt sisukaid nõuandeid ja vastuseid.
79%
klientidest eeldab vastust esimese 24 tunni jooksul
Saage kliendirahulolu uuringutes parimaid tulemusi ja pakkuge kiiret klienditeeninduse tegevust sotsiaalmeedias.
Leidke sotsiaalmeedia klienditoe tarkvara, mis pakub teile parimat väärtust ja säästab teie eelarvet. Alustage võrdlemisega ja leidke õiged funktsioonid õiglase hinnaga.
Valisime oma hinnaplaanide funktsioone hoolikalt, et saaksite valida omale kõige soodsama paketi parima hinnaga. Makske ainult selle eest, mida kasutate, ilma eelarvet lõhki ajamata.
Most Popular
Re:amaze sotsiaalmeedia klienditoe tarkvara arvustus
Avasta Re:amaze sotsiaalmeedia klienditoe tarkvara, mis pakub kiiret integratsiooni ja tõhusat suhtlust. Kuigi hinnakujundus pole odavaim, on piletite organiseerimine suurepärane ning kasutusliides intuitiivne. Uuri, kuidas see tarkvara võiks sinu vajadustele vastata!
Zendeski sotsiaalmeedia klienditoe tarkvara arvustus
Tutvu Zendeski sotsiaalmeedia klienditoe tarkvara ülevaatega, et avastada selle tugevaid ja nõrku külgi Facebooki ja Twitteri kasutamisel. Uuri hinnakujundust ja integreerimisprobleeme ning vaata, kuidas see võrreldes teistega keskmiselt 4.3 tärni skoorib. Täielik ülevaade ootab sind!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team