Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Sotsiaalmeedia tugi teie klienditoe tarkvaras

Ühendage oma sotsiaalmeedia kanalid LiveAgentiga ja hallake kõiki klienditeeninduse taotlusi ühe usaldusväärse lahendusega. LiveAgenti piletisüsteem võimaldab ühes mugavas kohas hallata pileteid Facebookist, Instagramist, Twitterist, Viberist ja WhatsAppist. Täieliku suhtlusplatvormi ja abikeskuse tööriista abil hoiate oma sotsiaalmeedia suhtlusi kõrgel tasemel.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Sotsiaalmeedia tugi

Sotsiaalmeedia klienditeenindus on suhteliselt uus tarkvara nišš. See süsteem võimaldab teil tõhusalt oma vaatajaskonnaga suhelda, koondades ühte kohta kõik teie kaubamärgi erinevate sotsiaalmeedia võrgustike sõnumid ja mainimised.

Omnikanalilise kasutajatoe süsteemi peamine eelis on see, et see võimaldab teil samast kohast vaadata kogu teistest klienditoe kanalitest tulnud kliendisuhtlust. Lisaks kogutakse kõik sõnumid universaalsesse postkasti ja muudetakse seejärel hübriidpiletivooga ühtseteks piletiteks.

Social support

Parimad lahendused

Kuidas valida sotsiaalmeedia klienditeeninduse tööriistu?

Kõige tähtsam on võtta arvesse kõiki oma nõudmisi ja ootusi. Esimene samm on kontrollida, kas soovite oma kommunikatsioonisüsteemi lisada muid sidekanaleid ja kas soovite koondada kogu oma suhtluse ühte kohta. Teiseks tuleb kontrollida, kas vajate reaalajas vestlust, e-posti, telefoni tuge või kliendiportaali. Järgmiseks tuleb kaaluda funktsioone ja integratsioone. Lõpuks võrrelge hindu, et leida parim võimalik väärtus.

Lubage LiveAgentil käsitledaoma sotsiaalmeedia sõnumeid

Ühendage kõigi populaarsete sotsiaalmeediaplatvormide kontod ja laske neid hallata LiveAgentil

Facebook Integratsioon Demo: Kuidas see toimib

00:00/03:02
Facebook Integration Demo How It Works | Live AgentP0Y0M0DT0H0M181SYoutube video: Facebook Integration Demo How It Works
Live Agent

Publiku haldamine

Ühendage oma Facebooki kontod ja jälgige kõike ilma vahekaartide või kontode vahel vahetamata. LiveAgent aitab teil hallata sotsiaalmeedia kliendituge oma universaalsest postkastist. Integreerimine on imelihtne. Vaja on vaid ühendada oma Facebooki lehed LiveAgenti postkastiga ja oletegi valmis. Kõik teie suhtlusvõrgustike postituste kommentaarid ja meeldimised ning klientide päringud teisendatakse automaatselt piletiteks. Kasvatage publikut ja pakkuge populaarse sotsiaalmeediaplatvormi abil suurepärast kliendikogemust. 

  • Vastake kommentaaridele, postitustele ja suhelge sisuga
  • Lisage või kustutage kommentaare, lisage GIF-e ja muid manuseid

Uurige Facebooki lisateavet

Efektiivne sõnumside

Ühendage Messenger oma postkasti ja vastake kõigile Facebooki privaatsõnumitele. LiveAgent suudab kokku koguda kõik sõnumid ja aidata teil hõlpsalt lahendada mis tahes kliendiprobleeme. See ühildub meie tootlikkuse funktsioonidega, seega on LiveAgentiga vastamine palju organiseeritum, usaldusväärsem ja kiirem kui varem. Sorteerige oma sõnumeid ja vastake mugavalt meie universaalsest postkastist. Kasutage laia valikut hõlpsasti kättesaadavaid piletifunktsioone, mis moodustavad Messengeri piletisüsteemi.

  • Vastake Messengeri sõnumitele piletisüsteemi kaudu
  • Lahendage sõnumeid LiveAgenti piletitena 

Vaadake Facebook Messengeri täiendavat teavet

Facebooki Integratsiooni Demo: Kuidas see toimib

00:00/03:02

Facebook Integration Demo How It Works | Live AgentP0Y0M0DT0H0M181SYoutube video: Facebook Integration Demo How It Works
Live Agent

Kuidas jälgida LiveAgenti abil twitterit

00:00/06:38

How to Monitor Twitter with LiveAgent | Live AgentP0Y0M0DT0H0M397SYoutube video: How to Monitor Twitter with LiveAgent
Live Agent

Jälgige säutse

LiveAgenti Twitteriga integreerimine võimaldab teil jälgida kõiki oma lehe @mainimisi või teie valitud #räsimärke. Ühendage lihtsalt oma Twitteri konto oma LiveAgenti töölauaga ja valige, milliseid räsimärke ja mainimisi soovite jälgida. Kõik jälgitavad räsimärgid ja mainimised teisendatakse piletiteks, mis määratakse automaatselt teie valitud osakonnale. LiveAgent toob automaatselt üle kõik teie jälgitavate märksõnadega säutsud ja saate neile hõlpsalt oma juhtpaneelilt vastata.

  • Jälgige brändi mainimisi ja märksõnu mitme kontoga
  • Vastake säutsudele, kommentaaridele ja mainimistele ühest postkastist

Rohkem Twitteri teavet

Hallake jälgijaid

Teie klienditeeninduse strateegia võib töötada kooskõlas teie Instagrami sotsiaalmeedia strateegiaga. Lubage Instagram LiveAgentis ja vastake mis tahes postitusele, mainimisele või kommentaarile. Kiirendage oma reageerimisaega spetsiaalse piletisüsteemiga ja pakkuge oma klienditeenindusmeeskonnale õigeid funktsioone. Instagramist võib saada üks parimaid sotsiaalmeedia platvorme, mida klientide soovide käsitlemiseks kasutada. Ärge unustage seda toe pakkumisel ka oma kaubamärgi reklaamimiseks kasutada. 

  • Hallake Instagrami kliendisuhtlust kiiremini kui eales varem
  • Jälgige sotsiaalmeedia postituste kliendisuhtlust

Kuidas kasutada LiveAgenti pakutavat Instagrami pistikprogrammi

00:00/04:03

How to Utilize your Instagram Plugin in LiveAgent | Live AgentP0Y0M0DT0H0M244SYoutube video: How to Utilize your Instagram Plugin in LiveAgent
Live Agent

Viber Integratsiooni Demo | LiveAgent

00:00/01:45

Viber Integration Demo LiveAgent | Live AgentP0Y0M0DT0H0M115SYoutube video: Viber Integration Demo  LiveAgent
Live Agent

Tekstisõnumite saatmine postkastist

Agendid saavad klienditeenindusega seotud probleeme lahendada ka tänapäeva ühe populaarseima sõnumiplatvormi Viberi kaudu. LiveAgent toob sujuvalt üle kõik sellelt platvormilt saadavad sõnumid teie piletisüsteemi, kus need muudetakse kliendi piletiteks. Saate neile hõlpsasti vastata oma universaalsest postkastist. Viber töötab hästi teie suhtluskanalite lisandina klientidele, kes eelistavad sõnumiplatvorme. Viberi sõnumitele vastamine toimib sujuvalt üheskoos teie piletisüsteemi teiste suhtluskanalitega. 

  • Korraldage oma Viberi suhtlust ühes kohas
  • Vastake piletite postkastis olevatele Viberi sõnumitele

Viberi lisateave

Slacki teavitused

Kui kasutate oma kolleegidega suhtlemiseks Slacki, kasutage ära meie integratsiooni. Hoidke end kursis kõigi uute klientide piletite või piletite oleku muudatustega. Oleme LiveAgenti sisseehitatud Slacki pistikprogrammi, et te ei jääks millestki olulisest ilma. Lihtsalt klõpsake seadetes lülitil ja saate oma LiveAgenti märguandeid spetsiaalsel Slacki kanalil. See integratsioon on väga kohandatav – võite määrata, millist tüüpi teavet soovite saada, ja valida teatud kontaktidele või kanalitele teavituste saatmise reegleid. 

  • Püsige kursis oma piletite toimingutega Slackis
  • Kohandage oma Slacki tulevaid LiveAgenti piletite märguandeid
Slack Integration
WhatsApp Integration

WhatsAppi tugi

WhatsApp on kõige populaarsem suhtlusvõrgustiku teenus maailmas. Meie integratsioon võimaldab klienditeenindajatel kasutada veel üht olulist kliendisuhtluskanalit. Muutke oma sõnumid lahendamise soodustamise eesmärgil piletiteks ja kasvatage oma kliendibaasi seas populaarsust nende lemmik sõnumiteenuse abil. Peate vaid lisama oma WhatsAppi konto LiveAgenti ja saategi hakata vastama oma kliendisõnumitele LiveAgenti kaudu. WhatsAppi integreerimine töötab hästi meie piletisüsteemi funktsioonidega, et saaksite pakkuda kiiremat ja usaldusväärsemat tuge. 

  • Integreerimine kõige populaarsema sõnumsideplatvormiga
  • Hallake oma WhatsAppi suhtlust piletisüsteemi kaudu
Let’s get social!

Hallake klientide probleeme sotsiaalmeedia funktsioonidega

Agendid saavad meie funktsiooniderikka universaalse postkasti abil hõlpsalt vastata kõigile klientide küsimustele. Ühendage oma sotsiaalmeedia kontod Facebookist, Twitterist, Instagramist ja Viberist, et pakkuda kvaliteetset klienditeenindust tõhusamalt.

Kasutage oma klienditeekonna täiustamiseks:

  • Kiiremat suhtlust tootlikkuse funktsioonidega
  • Tõhusat sotsiaalmeedia suhtlust universaalse postkastiga
  • Sujuvat ühendust teiste suhtluskanalitega
Support team view

Alustage sotsiaalvõrgustiku klienditoega

Lisage lihtsalt kõik klienditeeninduse jaok olulised suhtluskanalid. Ühendage oma sotsiaalmeedia kontod, hallake oma profiile ja looge klientide lemmikplatvormil lojaalne kliendibaas.

Meie sotsiaalmeedia klienditoe tarkvara märkimisväärsed funktsioonid

Tutvuge kõigi põhifunktsioonidega, mis aitavad teil pakkuda suurepärast klienditeenindust ja parandada oma sotsiaalmeedia kogukonna haldusvõimalusi

Organiseeritud suhtlus

Universaalne postkast

Kõik privaatsõnumid mis tahes sotsiaalmeediaplatvormilt on korraldatud universaalsesse postkasti. Parim osa on see, et universaalne postkast koondab kokku suhtluse kõigist suhtluskanalitest ja aitab teil kliendisuhtlust sujuvamaks muuta. Kõik klienditoe protsessid muutuvad lihtsamaks, kui kogu teave on õiges kohas.

  • Hoiab kliendivestlusi ühes mugavas kohas
  • Organiseerib klienditeeninduse päringuid ja suhtlust
Organized communication
Efficient workflow

Efektiivne töövoog

Automatiseerimisreeglid

Tõhusat klienditeenindust saab veelgi täiustada kohandatud automatiseerimisreeglitega. Need suudavad aidata teil klientidega kiiremini ja tõhusamalt suhelda, täites samal ajal korduvaid ja igapäevaseid ülesandeid. Reegleid saab kohandada ja rakendada erinevatele olukordadele ja ülesannetele, et aidata teil luua paremat töövoogu ja sorteerida klientide sõnumeid kiiremini.

  • Automatiseerige oma töövoogu ja keskenduge olulisele
  • Saage lahti igapäevastest või korduvatest ülesannetest

Katekoriseerimine

Osakonnad ja sildid

Klienditoe meeskonnad on erinevate oskustega. Jagage oma klienditeeninduse esindajad osakondadesse ja suunake oma kliendid iga kord õigete ekspertide juurde. Samuti saate kasutada silte klientide päringute või kommentaaride märkimiseks. Sildid toimivad teie postkasti kategooriatena, nii et olete alati kursis, mis tüüpi probleemiga te parasjagu tegelete.

  • Klienditoe meeskonnaliikmete jagamine nende teadmiste järgi
  • Kasutage klienditeeninduse korraldamiseks silte
  • Pakkuge õigeid ja õigeaegseid klienditeeninduse lahendusi
Categorizing
Ticket features

Piletifunktsioonid

Makrod, manused ja märkmed

Vähendage reageerimisaegu ja parandage klienditeenindust valmiskirjutatud sõnumite ja eelmääratletud vastustega. LiveAgent toetab piletile vastamisel erinevaid manusetüüpe. Jätke julgelt kaasagentidele piletitesse märkmeid ja teavitage neid klientide muredest või positiivsest suhtlusest igal ajal, kui vaja.

  • Püsige klientide nõudmistega kursis eelkirjutatud sõnumitega
  • Jätke märkmeid ja lisage piletitele manuseid
Medal

Alustage LiveAgenti kasutamist juba täna!

Proovige 30 päevase prooviperioodi jooksul kõike meie pakutavat

  • ✓ Puudub paigaldamise tasu    
  • ✓ 24/7 klienditeenindus    
  • ✓ Ei vaja krediitkaarti    
  • ✓ Tühistatav igal ajal

Sotsiaalmeedia klienditoe
tarkvara kasutamise põhjused

Uurige, miks hakkasid ettevõtted kasutama sotsiaalmeediat ühe oma peamise klienditeeninduskanalina.

Smiley face icon

Puudub terviklik pilt

Kas te ei tea, millest teie eelmine vestlus kliendiga rääkis, kuna see toimus teisel kanalil? LiveAgent jälgib seda teie eest.

Clock icon

Kaotate väärtuslikku aega

Kas vahetate sageli erinevat tüüpi tarkvarade vahel? Laske LiveAgentil enda eest töö ära teha.

Web icon

Raske hallata

Kas haldate erinevates sotsiaalvõrgustikes mitut profiili? LiveAgentiga saate neid kõiki hallata ühelt töölaualt.

 

Mida räägivad numbrid sotsiaalmeedia klienditoe kohta?

Vaadake mõnda kõige olulisemat sotsiaalmeedia klienditoe statistikat ja uurige, miks peaksite ka teie klienditoe jaoks sotsiaalmeediat kasutama

Sotsiaalmeedia kohalolek

Sotsiaalmeedia klienditeenindus on ärimaailmas muutumas hädavajalikuks. Jõudke oma sotsiaalmeedia lehtedega nii olemasolevate kui ka potentsiaalsete klientideni. Pakkuge oma vaatajaskonnale ostunõustamist ja sotsiaalmeedia klienditeenindust.

  • Täiustage oma kohalolekut sotsiaalmeedias ja pakkuge kiiremaid vastuseid
  • Piletisüsteem muudab teie sotsiaalmeedia suhtluse sujuvamaks
Chart

63%

klientidest eeldab sotsiaalmeedia kliendituge

Sotsiaalmeedia on muutunud klienditeeninduse jaoks hädavajalikuks. Suurendage oma kohalolekut sotsiaalmeedias ja olge oma vaatajaskonna jaoks olemas.

Kliendirahulolu

Uuringud näitavad, et klientide kaebuste ja päringutee käsitlemisel sotsiaalmeedias on kõrge rahulolu määr. Parandage klientide rahulolu LiveAgentiga ja täiustage oma klienditoe mängu.

  • Parandage sotsiaalmeediaga klientide rahulolu
  • Ületage ootusi regulaarsete vastuste ja järjekindlate tegevustega
Chart

70%

rahulolumäär

Suur osa klientidest on rahul sellega, kuidas nende probleeme sotsiaalmeedia kaudu lahendatakse. Ärge viilige kvaliteetse sotsiaalmeedia klienditeeninduse pakkumisel ja täiendage seda juba täna.

Kasvatage lojaalsust

LiveAgenti kui oma sotsiaalmeedia lahenduse abil saate klientidega suhelda palju kiiremini. Vastake kiiresti ning pakkuge oma suhtluskanalites järjepidevalt sisukaid nõuandeid ja vastuseid.

  • Suurendage klientide lojaalsust hea teenindusega
  • Pakkuge järjepidevaid vastuseid ja kliendituge
Chart

79%

klientidest eeldab vastust esimese 24 tunni jooksul

Saage kliendirahulolu uuringutes parimaid tulemusi ja pakkuge kiiret klienditeeninduse tegevust sotsiaalmeedias.

Säästke sotsiaalmeedia tööriistadelt rohkem

Leidke sotsiaalmeedia klienditoe tarkvara, mis pakub teile parimat väärtust ja säästab teie eelarvet. Alustage võrdlemisega ja leidke õiged funktsioonid õiglase hinnaga.

Iseloomustused

Hankige LiveAgent
ja liituge 7000 õnneliku kliendiga

  • Roman Bosch
    On tõeline nauding kasutada suurepärast portaali, mis täiendab meie klienditeenindust.
    Roman Bosch Partly
  • Christine Preusler
    LiveAgent annab meie agentidele jõu pakkumaks paremat, kiiremat ja täpsemat tuge.
    Christine Preusler HostingAdvice
  • Karl Dieterich
    LiveAgent aitas meil saavutada 2 olulist eesmärki: suurendada kliendirahulolu ja müüki.
    Karl Dieterich Covomo
  • Hendrik Henze
    Oleme LiveAgent lahendust kasutanud Augustist ning oleme väga rahul.
    Hendrik Henze HEWO Internetmarketing
  • Razvan Sava
    Alates LiveAgent kasutamisest on meie vastamise aeg tõusnud 60%.
    Razvan Sava Webmaster Deals
  • Taras Baca
    Meie maksvate klientide osakaal läks ülesse 325% esimese kuu jooksul, kui alustasime aktiivselt LiveAgent kasutamist.
    Taras Baca XperienceHR
  • Andrej Ftomin
    Ma pean ütlema, et ma ei ole kunagi kogenud niivõrd professionaalselt lähenemisviisi klientidele
    Andrej Ftomin TAZAR Group
  • Matt Janaway
    Me leiame, et LiveAgent on vaieldamatult parim reaalajavestluse lahendus.
    Matt Janaway The Workplace Depot
  • Viviane Carter
    Me kasutame LiveAgenti kõikidel meie e-kaubanduse veebilehtedel. Tööriista on lihtne kasutada ja see parandab meie produktiivsust
    Viviane Carter CSI Products
  • Christian Lange
    LiveAgenti abil saame pakkuda oma klientidele tuge kõikjal.
    Christian Lange Lucky-Bike
  • Jens Malmqvist
    Ma võin soovitada LiveAgenti kõigile, kes on huvitatud oma klienditeenindust paremaks ja efektiivsemaks tegema.
    Jens Malmqvist Projure
  • Catana Alexandru
    Ma olen kindel, et me veedaksime 90% oma päevast e-kirjade sorteerimisega, kui meil ei oleks LiveAgent'it.
    Catana Alexandru Websignal
  • Jan Wienk
    Tänu LiveAgent'ile suudame oma mängijad rahul hoida, pakkudes neile tõhusamat tuge, mille tulemuseks on kõrgemad tagasipöördumise määrad.
    Jan Wienk All British Casino
  • Allan Bjerkan
    LiveAgent on usaldusväärne, mõistliku hinnaga ja lihtsalt suurepärane valik igale kiireloomulisele online-ärile!
    Allan Bjerkan Norske Automaten
  • Sissy Böttcher
    Meile meeldib see, sest seda on lihtne kasutada ja see pakub suurepärast funktsionaalsust, näiteks kasulikke aruandlusfunktsioone.
    Sissy Böttcher Study Portals
  • Peter Koning
    Meile meeldib LiveAgent - see muudab meie klientide toetamise lihtsaks.
    Peter Koning TypoAssassin
  • Aranzazu F
    Soovime pakkuda oma klientidele parimat tuge. Seepärast valisime LiveAgent'i.
    Aranzazu F Factorchic
  • Rick Nuske
    LiveAgent'i meeskond avaldab jätkuvalt muljet alates süsteemi seadistamisest kuni järjepideva toe pakkumiseni ja kõigele, mis jääb nende vahele.
    Rick Nuske MyFutureBusiness
  • Vojtech Kelecsenyi
    LiveAgent säästab meile iga päev sadu väärtuslikke minuteid, sest klienditeenindus on selge ja korrektne.
    Vojtech Kelecsenyi 123-Nakup
  • Rafael Kobalyan
    Piiramatu arv agente, e-posti, sotsiaalmeedia ja telefoni integreerimine. Seda kõike vähem, kui me oma eelmise teenusepakkuja puhul maksmime.
    Rafael Kobalyan Betconstruct
  • Martin Drugaj
    Oleme kasutanud LiveAgent`i alates 2013 aastast. Me ei kujuta ette töötamist ilma selleta.
    Martin Drugaj Atomer
  • Ivan Golubović
    See on kulutõhus lahendus, mis aitab Teid suure hulga tugiteenuse päringutega läbi erinevate kanalite.
    Ivan Golubović AVMarket
  • Randy Bryan
    LiveAgent on nii lahe. Koos väga vähese hulga aja ja pingutusega sain selles kenasti jooksma kõigest mõne minutiga.
    Randy Bryan tekRESCUE
  • Timothy G. Keys
    Ma soovitan väga LiveAgent'i toodet, mitte ainult Kayako alternatiivina, vaid palju parema lisandväärtusega lahendusena.
    Timothy G. Keys Marietta Corporation
  • Mihaela Teodorescu
    Tugimeeskond reageeris alati kiiresti ja pakkus kiires korras rakendatavaid lahendusi.
    Mihaela Teodorescu eFortuna
  • Hilda Andrejkovičová
    See aitab meil piletid kategoriseerida ja jälgida statistiliselt, mida meie kliendid kõige rohkem vajavad.
    Hilda Andrejkovičová TrustPay
  • Alexandra Danišová
    Meie arvates on LiveAgent suurepärane vahend klientidega suhtlemiseks.
    Alexandra Danišová Nay
  • Samuel Smahel
    LiveAgent kiirendas meie suhtlust klientidega ja andis meile võimaluse nendega ka vestelda.
    Samuel Smahel m:zone
  • David Chandler
    Lihtsalt öeldes – LiveAgent trumpab üle kõik sama või isegi kõrgema hinnatasemega olevad süsteemid.
    David Chandler Volterman
  • David Chandler
    See ei olnud mitte ainult üllatavalt kuluefektiivne variant, vaid ka täis funktsioone, mis töötasid kohe peale süsteemi kasutusele võtmist.
    David Chandler Caucasus Communications Service

Parim hinna ja kvaliteedi suhe

Valisime oma hinnaplaanide funktsioone hoolikalt, et saaksite valida omale kõige soodsama paketi parima hinnaga. Makske ainult selle eest, mida kasutate, ilma eelarvet lõhki ajamata.

14 või 30 päevane prooviperiood 
14 päevane prooviperiood vabalt valitud e-posti aadressiga või 30 päeva ettevõtte aadressiga
Ei vaja krediitkaarti
ja palju muud
$15 kuu

Small business

  • Piiramatu sedelite ajalugu
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 kuu

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 kuu

Tasuta

  • 7 päevane piletite ajalugu
  • 1 e-posti aadress
  • 1 vestlusnupp
  • 1 contact form
Related Articles to Sotsiaalmeedia klienditeeninduse tarkvara
Klienditeeninduse tarkvara ühendab võimsa postkasti, reaalajas vestluse, sisseehitatud kõnekeskuse ja kliendiportaali. Valige oma vajadustele õige.

Klienditeeninduse tarkvara

Avastage 2024. aasta 20 parimat klienditeeninduse tarkvara, mis pakuvad kiiret, tõhusat ja isikupärastatud teenindust. LiveAgent on mitme kanaliga lahendus, mis ühendab reaalajas vestluse, piletisüsteemid ja palju muud taskukohase hinnaga. Täiustage oma kliendisuhted ja suurendage rahulolu!

Kas kaalute oma sotsiaalmeedia klienditoe jaoks Re:amaze'i? Vaadake meie ülevaadet ja uurige, kuidas see meie üldise testi ajal toimis.

Re:amaze sotsiaalmeedia klienditoe tarkvara arvustus

Avasta Re:amaze sotsiaalmeedia klienditoe tarkvara, mis pakub kiiret integratsiooni ja tõhusat suhtlust. Kuigi hinnakujundus pole odavaim, on piletite organiseerimine suurepärane ning kasutusliides intuitiivne. Uuri, kuidas see tarkvara võiks sinu vajadustele vastata!

Kuidas võtta ühendust TIDAL'i klienditeenindusega e-posti, reaalajas vestluse, telefoninumbri, sotsiaalmeedia toe ja iseteenindustoe kaudu.

TIDAL’i kasutajatoe tarkvara

Kuidas võtta ühendust TIDAL'i klienditeenindusega e-posti, reaalajas vestluse, telefoninumbri, sotsiaalmeedia toe ja iseteenindustoe kaudu.

Kaalute oma sotsiaalmeedia klienditoe jaoks Zendeski? Vaadake meie ülevaadet ja uurige, kuidas see meie üldise testi ajal toimis.

Zendeski sotsiaalmeedia klienditoe tarkvara arvustus

Tutvu Zendeski sotsiaalmeedia klienditoe tarkvara ülevaatega, et avastada selle tugevaid ja nõrku külgi Facebooki ja Twitteri kasutamisel. Uuri hinnakujundust ja integreerimisprobleeme ning vaata, kuidas see võrreldes teistega keskmiselt 4.3 tärni skoorib. Täielik ülevaade ootab sind!

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

Start Free Trial x