Iga ettevõte püüab oma konversioonimäärasid parandada, leides uusi viise oma saidile liikluse loomiseks. Potentsiaalsete klientide muutmisel olemasolevateks klientideks on selle meetodi edukus aga madal.
Parim viis konversioonimäärade parandamiseks on keskenduda oma klienditoe strateegia muutmisele. Suurepärane näide sellest on reaalajas vestluse rakendamine ja ostjatele reaalajas toe pakkumine.
Sellised väikesed muudatused võivad Teie konversiooni jõupingutusi täielikult muuta. Tegelikult teatasid ettevõtted 11% kõrgemast konversioonimäärast, kes ütlesid, et on keskendunud oma klienditeeninduse parandamisele võrreldes nendega, kes seda ei teinud.
Teie konversioonimäär on Teie veebisaidi külastajate protsent, kes täidavad soovitud eesmärgi (registreeruvad prooviversiooniks, registreeruvad tellimuseks, ostavad toote) külastajate koguarvust.
Kõrge konversioonimäär näitab, et Teie turundusstrateegiad on edukad ja Teie toode on veebisaidil hõlpsasti kättesaadav.
Konversioonimäärad varieeruvad tööstusharu ja ärimudeli järgi, seega võiksite uurida, kus Teie täpselt paiknete. Suurepärane ressurss selleks on Google Adwords Industry Benchmarks tööriist. Kuid tavaliselt on hea konversioonimäär kuskil 2% ja 5% vahel.
Pakume portjee migratsiooniteenuseid enamikust populaarsetest kasutajatoe lahendustest.
Parim viis konversioonimäära parandamiseks on oma pakkumine uuesti läbi vaadata. Kui Teie kliendid ei osta seda, mida pakute, võib see tähendada, et pakkumine on kas liiga kallis või ei too Teie vaatajaskonnale piisavalt väärtust.
Teine samm on saidi optimeerimine konversiooniks.
– Laske hinda alla
– Täiendage funktsionaalsust
– Looge täiendavaid stiimuleid, näiteks tasuta kohaletoimetamine
– Looge lihtsalt vastupandamatu pakkumine, millest Teie kliendid ei saa keelduda
– A/B testige erinevaid elemente
– Kasutage tugevaid kutseid tegevusele(CTA)
– Vaadake üle päise koopia ja nupu/vormi paigutus
– Veenduge et Teie sisu kuvatakse telefoni ekraanil korralikult
Lisaks klientidele kiirete vastuste pakkumisele on äärmiselt oluline väärtustada oma kliendi aega. Kui soovite oma kliente võita, veenduge, et olete kursis nende varasemate ostudega ja kõigi eelnevate Teie ettevõtte suhtlustega, olenemata kasutatavast kanalist.
Olles valmis ja teadlik, saate oma kliente hämmastada, kui nad Teie poole abi saamiseks pöörduvad.
Kas olete endiselt hädas madala konversioonimäära, kõrge põrkemäära või kõrge ostukorvi hülgamismääraga? Kui vastasite jaatavalt, on Teie potentsiaalsetel klientidel tõenäoliselt üks järgmistest probleemidest.
Veebilehel pole otsest tugiteenust
Keeruline kassaprotsess
Otsustamatus
Teie kliendid on vaid ühe Google’i otsingu kaugusel Teie tootele alternatiivide leidmisest. Ärge andke neile põhjust mujale uitamiseks.
Ärge muutke kassaprotsessi keeruliseks. Vältige liiga paljude sammude loomist, mittevajalike küsimuste esitamist ega registreerumise taotlemist enne ostu kinnitamist.
Andke oma klientidele mitu viisi Teiega ühenduse võtmiseks ja pakkuge kiiret tuge kõigis kanalites. Iseteenindusvõimaluste jaoks kasutage teadmistebaase, kliendiportaale ja KKK-sid.
Aidake oma kliente reaalajas. Vastake kõikidele küsimustele, mis neil võivad tekkida Teie toodete või kohaletoimetamise kohta, et neid konversioonilehtrist läbi viia.
Teie klientidel võib tekkida küsimusi, millele leiab vastuseid, kui teete oma veebisaidile lihtsa otsingu. Kui nad aga ei leia vajalikku teavet, on nad pettunud ja tülgastunud.
Pakkuge neile ettenähtud koht, näiteks kliendiportaal, kus nad saavad vaadata vastuseid korduma kippuvatele küsimustele (KKK-d) saatmise, suuruse ja muu kohta. Seda tüüpi tugi on väga väärtuslik, kuna see nõuab Teie agentidelt 0 pingutust ja see on saadaval ööpäevaringselt.
Kui näete oma saidil potentsiaalseid ostjaid kauem kui mõni minut, otsivad nad selgelt midagi või on Teie käest ostmise suhtes vastuolulised. Lihtsustage oma kliendi muresid, kutsudes nad ennetavalt Teiega vestlema.
Saate vastata Teie toodete kohta tekkivatele küsimustele või juhatada nad õiges suunas.
LiveAgent ühendabsuurepärase reaalajas vestluse, piletisüsteemi ja automatiseerimise, mis võimaldavad meil pakkuda erakordset tuge meie klientidele.
Peter Komornik, CEO
Suurepärase toote omamisest lihtsalt ei piisa. Sageli loobuvad kliendid kaubamärkidest, sest nende teeninduse tase pole lihtsalt piisavalt hea. Ostjad tahavad tunda, et neid hinnatakse Teiega äri tegemise eest. Seetõttu on vältimiseks ja konversioonide arvu suurendamiseks oluline luua oma ettevõttes kliendikeskne kultuur.
86% klientidest on valmis parema teeninduskogemuse eest rohkem maksma.
Kliendid, kes saavad head klienditeenindust, soovitavad suurema tõenäosusega antud brändi ja selle tooteid või teenuseid teistele.
Mida rohkem on kliendid Teie teenusega rahul, seda rohkem nad ostavad.
Kliendid kellel on olnud halb teeninduse kogemus on valmis 50% suurema tõenäosusega jagama seda veebis teistega.
LiveAgentiga jõuavad teie e-kirjad, vestlused, kõned, sotsiaalmeedia mainimised ja teiste kanalite sõnumid ühte universaalsesse postkasti.
LiveAgent võimaldab Teil luua mitu sisemist ja välist teadmistebaasi koos KKK-de, foorumite, artiklite ja ettepanekutega.
Looge oma mitme kanaliga kasutajatoe lahenduse osana virtuaalne kõnekeskus. LiveAgent koondab Teie veebisaidilt või lauatelefonilt tehtud kõned ühte kohta.
Integreerige oma lemmik sotsiaalmeedia profiilid LiveAgenti ja vastake oma postitustele, privaatsõnumitele või säutsude avalikele kommentaaridele otse oma kontolt. Kaotage vajadus jälgida ja hoolitseda mitme konto eest mitmes portaalis ning integreerige need LiveAgenti. Kaasatud on Facebook, Twitter, Instagram ja Viber, et muuta klienditeenindus võimalikult sujuvaks, kiireks ja tõhusaks.
Saate ülevaate oma klienditoe osakonnast, pakutavast teenusest ja klientide rahulolust. Vaadake, kes teie ettevõttega parasjagu suhtleb, ja jälgige neile pakutavat rõõmu. Keskenduge andmetele, leidke võimalusi arenguks ja tuginege oma võimetele. Tooge oma ettevõttesse natuke lusti, võimaldades mängustamise funktsioone.
Looge kliendiportaale, et Teie klientidel oleks tsentraliseeritud ala oma kontaktandmete muutmiseks, maksete loomiseks ja piletite esitamiseks. Põhjaliku kliendiportaali loomine võib vähendada piletikoormust ja aidata teil 24/7/365 klienditeenindust pakkuda ka siis, kui Teie agendid on võrgust väljas. Alustage teadmistebaasi loomisest, lisage KKK-d, foorumid ja lisage tagasiside ning soovituste vidin. Kõik on tervenisti kohandatav, et see vastaks teie brändijuhistele.
Koos üle 180 funktsiooni, üle 40 integratsiooni ja lõputute kohandamisvõimalustega adapteerub tööriist hõlpsasti Teie ettevõtte vajadustega.
LiveAgent on täiustatud klienditoe süsteem, mis aitab Teil samal ajal parandada oma klienditeenindust ja konversioonimäärasid. Meie tarkvara on konkurentsivõimelise hinnaga ja tõeline tehing, arvestades selle pakutavat tohutut funktsionaalsust. Proovige LiveAgenti juba täna.
Most Popular
Kolite Customerly`st LiveAgent`i?
Soovite kolida oma andmed Customerly`st teise lahendusse? Tutvuge LiveAgent`i ja meie eelistega. Alustage tasuta prooviperioodiga juba täna.
Pakkuge erakordsetklienditeenindust.
Kogege LiveAgenti mitmekanalilist klienditoe tarkvara, mis pakub sujuvat piletisüsteemi, kiireimat reaalajas vestlust ja kõnekeskuse lahendusi. Alustage riskivaba 30-päevase tasuta prooviperioodiga, ilma krediitkaarti vajamata, ning parandage oma klienditeenindust ja suurendage tulusid. Liituge ettevõtetega nagu Forbes ja Airbus, kes usaldavad meie lahendusi.
Klienditoe tarkvara agentuuridele
Vähendage oluliselt oma tööülesannete koormust LiveAgenti tarkvaraga, mis on 2023. aastal enim hinnatud klienditoe tarkvara VKE-dele. Köitke oma klientide tähelepanu!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team