Võimaldage oma klientidel nõuda automaatset tagasihelistamist, kui liin on kinni, kui pole saadaolevaid agente, et kõnele vastata või kui klient soovib, et talle aja möödudes tagasi helistatakse.
LiveAgent kõnekeskuse tarkvara pakub tagasihelistamise funktsiooni osana IVR (interaktiivne häälvastus) võimalustest. Selle asemel, et ootel olla, saavad teie kliendid nüüd nõuda tagasi helistamist vajutades kõigest ühele nupule.
Puudub vajadus olla ootel või muretseda järjekorras oma koha kaotamise pärast. LiveAgent helistab kliendile automaatselt tagasi, kui tema järjekord on kätte jõudnud.
LiveAgent’i tagasihelistamise funktsiooniga kõnekeskusega puudub agentidel vajadus tagasihelistamisi käsitsi jälgida. ACD (automaatne kõnede jaotamise) funktsioon töötab sünkroonis võimsa IVR süsteemiga, et hankida helistaja number automaatselt, helistada talle tagasi ja määrata kõne vastavale agendile.
Selle asemel, et järjekorras oodata andke oma klientidele võimalus saada teie kõnekeskusest telefonikõne. Kui peate lugu nende ajast, vähendate kõnede hülgamise näitajaid ja näete üldist kliendirahulolu kasvu.
Kliendid ootavad teenindusega ühendust võttes võimalikult probleemivaba kogemust. Kui pakute automaatset tagasihelistamise võimalust, saate anda neile sujuvama klienditeeninduse kogemuse. Vähendage klientide jõupingutusi ja tõstke lojaalsust teie brändi suhtes.
Automaatse tagasihelistamise teenuse kasutama hakkamiseks, looge IVR-skript, mis sisaldab tagasihelistamise võimalust.
Logige oma LiveAgent`i kontole ja klikkige Konfiguratsioon, siis Kõne ja Numbrid. Klikkige “Redigeeri olemasolevad numbrid” ja valige IVR.
Klikkige “Lisa salvestis” ja laadi eelsalvestatud IVR sõnumid üles või loo personaalne.
Looge oma IVR skript. Järgige samme, mis on meie automaatse tagasihelistamise teadmistebaasi ülesseadmise juhendis välja toodud.
Tehke testkõne, et näha, kuidas tagasihelistamine töötab. Järgige IVR juhiseid ja vajutage tagasi helistamise numbril.
Tagasihelistamise kõnekeskuse tarkvara on soodne lahendus igale erineva suurusega ettevõttele. Automaatse tagasihelistamisega on kõnekeskuse agentidel vähem kõnesid, millele vastata, sest nende arv pole nii suur.
Ärge jääge ilma potentsiaalsetest müükidest lihtsalt sellepärast, et kliendid ei saa teiega ühendust. Automaatse tagasihelistamisega on kliendid vähem pettunud ega loobu oma telefonikõnedest. Andes klientidele võimaluse nõuda automaatset tagasihelistamist saate genereerida rohkem müüke ja samal ajal parandada kliendi rahulolu.
Saage parem ülevaade enda pakutavast teenusest. Meie raporteerimise funktsioonid näitavad statistikat virtuaalse kõnekeskuse kohta, sealhulgas vastatud ja vastamata kõnede, kõnede kestuse, määratud agentide kohta.
LiveAgent`i kõnekeskuse tarkvaras on lõputult raporteerimise võimalusi. Segmenteerige andmed päeva, nädala, kuu või kohandatud kuupäevade alusel ja looge oma vajadustele kõige paremini vastav graafik või diagramm. Mida teadlikum enda teenuse osas olete, seda enam saate parandada või tõsta klientide rahulolu ja lojaalsust.
LiveAgent’s automaatne tagasihelistamise funktsioon hoiab teie kliendi kohta järjekorras. Nad võivad kõne katkestada teades, et nende number säilitatakse, nende järjekorra koht on kindel ja neile helistatakse peagi tagasi.
Kõnekeskuse tarkvara pakub ühtset omnikanal töölauda. LiveAgent`iga pääsevad teie kõnekeskuse agendid juurde kõigile erinevate kanalite päringutele (sotsiaalmeedia, live vestlused, email, telefon) ühest liidesest.
Seadke üles automatiseerimise reeglid, et parandada oma agentide produktiivsust ning töövoogu. Automatiseerimise reegleid saab kasutada, et saata automaatselt järelteeninduse e-maile, lisada (tagasihelistamise) silte ja sedeleid ning muud.
Kõnekeskuse tagasihelistamise tarkvara on varustatud ACD funktsioonidega, et tagada sujuv kõnede edastamine ja ülim kliendikogemus. ACD funktsioon suunab automaatselt kõige sobivama agendi/osakonna juurde olenevalt saadavusest, prioriteedist või juhuslikust määramisest.
Meie veebipõhisel kõnekeskusel on võimas IVR süsteem, mis on valmis teostama keerulisi IVR puid. IVR süsteem on kergesti kasutatav ka algajate poolt, kuid piisavalt jõuline, et rahuldada professionaalse kõnekeskuse vajadusi.
LiveAgent`i automaatne tagasihelistamise süsteem võtab agentidelt palju asjatut tööd veendudes nii, et agendid saavad kõnedega segajateta jätkata. Kui klient palub tagasihelistamist ning järjekord jõuab temani, valib süsteem automaatselt selle inimese numbri ja ühendab neid vastava kõnekeskuse agendiga.
LiveAgent`i kõnekeskuse tarkvara salvestab automaatselt iga väljamineva ja sissetuleva kõne. Süsteem suudab salvestada piiramatu arvu kõnesalvestusi, mida saab kasutada kvaliteedi tagamiseks, koolitamiseks, sujuvamaks sedelite vahetuseks ning õiguslike eesmärkide täitmiseks.
Hübriidsedeli vaade tagab, et kõnekeskuse agendid saavad jälgida kliendi probleemide lahendamise teekonda läbi mitme kanali jäädes ühele ja samale sedeli lõimele. Hübriidsedeli vood aitavad anda agentidele läbinägelikke ja personaalseid vastuseid, mis aitavad parandada kliendirahulolu ja lojaalsust.
Lisaks komplektsele kõnekeskuse tarkvarale on LiveAgent täielik klienditeenindus, kust leiate kõik, mida vajate.
Ühendage kõik sotsiaalmeedia kontod oma kõnekeskuse tarkvaraga, et parandada agentide produktiivsust ja hoida oma klientide andmeid turvalisena. LiveAgent kasutajatoe tarkvara integreerida Instagram`i, Twitter`i, Facebook`i, Facebook`i Messenger`i ja Viber`i.
LiveAgent kasutajatoe tarkvara paistab silma turu kiireima live vestluse vidinaga. Nautige arenenud funktsioone nagu proaktiivsed vestluse kutsed, foorumid, vestluseeelsed vormid, samuti reaalajas trükkimise vaade, mis aitab teil näha, mida klient enne saatmist trükib. Kõnekeskuse live vestlus võimaldab parandada klientide kaasatust, tõsta müüke ja kliendirahulolu.
Muutke sedelitarkvaraga klientide päringud tsentraliseeritud mitme kanaliga agendi töölaualt sujuvamaks. Määrake sedelid osakondadele ja agentidele, organiseerige päringud siltidele, prioriteetide või kuupäevade alusel. Jälgige klientide sedelite teekonda algusest lõpuni, läbi erinevate kanalite ja sisutihedas formaadis koos oma hübriid sedelivooga.
Looge ja stiliseerige oma enda teadmistebaas kasutades meie WYSIWYG (mida näete, seda saate) redigeerijat. Parandage kliendirahulolu pakkudes klientidele tööriistasid nagu näiteks artikleid, KKK-sid või kogukonna foorumeid.
LiveAgent`i veebipõhine kõnekeskuse tarkvara pakub palju enamat, kui lihtsalt järjekorrast tagasihelistamine.
Kasutajatoe tarkvara sisaldab üle 200 funktsiooni, mis aitavad teil agentide töövoogu palju sujuvamaks muuta ja eemaldada teenindusest ennustuste tegemise. Parandage oma agentide sooritust LiveAgent`iga juba täna.
Tarkvara on loodud rakendustega koos töötama. Integreerige oma lemmikud kõnekeskuse tarkvaraga ja saavutage maksimaalne agentide efektiivsusus, samuti ülevaade igast kliendi profiilist, mis on täiustatud eelnevate ostude ja suhtlustega teie ettevõttega.
Meie peamiseks eesmärgiks on teie edu. LiveAgent tugi on saadaval 24/7, 365 päeva aastas mitmetes suhtluskanalites nagu Twitter, Facebook, Instagram, email, live vestlus, kliendiportaal või telefon. Andke meile teada, kui meid vajate, aitame teid hea meelega. Kui peaksite seda vajama pakume teile tuge mitmetes keeltes.
LiveAgent tagasihelistamise tarkvara valmistati pidades silmas paindlikkust, skaleeritavust ja meeskonna koostööd. Igal ettevõttel (olenemata suurusest ja tegevusest) on erinevad vajadused, sellepärast on kõnekeskus täielikult kohandatav.
Meie tarkvara saab skaleerida igas suuruses ja eesmärgiga tegevusteks, pole vahet, kas teie kõnekeskus spetsialiseerub sissetulevale klienditeenindusele, väljaminevale müügile või mõlemale. Meie professionaalsed konsultandid või tehniline personal saab assisteerida kõige efektiivsema ning vajadustele sobiva tarkvaralahenduse leidmisel.
Pole vahet, kas töötate igapäevaselt tervishoiu, hotellinduse, Saasi, autode, e-kaubanduse või hariduse valdkonnas, LiveAgent`i on teie vajadustele kohandatav.
Tarkvara on GDPR nõuetele vastav, verifitseeritud Google OAuth poolt, HTTPS krüpteeritud ja säilitab klientide andmed Tier-III+, IV, PCI DSS, SSAE-16 või ISO 27001 nõuetele vastavates rajatistes.
LiveAgent kõnekeskus on pilvepõhine. Pääsege juurde oma kõnekeskuse automaatsetele tagasihelistamise funktsioonidele iga päev.
Omnikanal kõnekeskuse tarkvara on ainult 2020 aastal võitnud rohkem, kui 20 auhinna, tänu selle omnikanal võimetele, võimsale CRM-le ja CRM integratsioonidele. Avastage, kuidas LiveAgent loob sujuvaid ülekandeid ühest kanalist teise.
LiveAgent kõnekeskuse tarkvara pakutakse preemium hinnamudeliga. Pakume oma klientidele tasuta kõnekeskuse tarkvara ja tasulist versiooni, mis sisaldab automaatset tagasihelistamist. Meie tasulist kõnekeskuse tarkvara plaani pakutakse taskukohase hinnaga. Makske rohkem ja saage LiveAgent`iga täna rohkem.
Andke oma klientidele võimalus teiega nende poolt eelistatud kanalite kaudu ühendust võtta. Olgu selleks siis lävi live vestluse, e-maili, häälvideo, sotsiaalmeedia või veebivestluse, LiveAgent on pakub klientidele sujuvat omnikanal kliendikogemust, mida teie kliendid ootavad.
Pakkuge ülimalt personaalset, teadlikku ja sisutihedat teenindust koos meie tagasihelistamise süsteemiga ja nautige kestvaid kliendisuhteid, suuremat klientide lojaalsust ja müügivõimalusi.
Proovige meie auhinna võitnud omnikanal kõnekeskuse tagasihelistamise tarkvara. Testige võimsaid IVR ja CRM integratsioone, et avastada, kuidas saate pakkuda sujuvat kliendikogemust läbi kõigi teeninduskanalite. Nõudke demo või looge tasuta 14-päevane prooviperiood, et näha kõike seda, mida on LiveAgent`i kõnekeskuse tarkvaral pakkuda.
Klienditeeninduse tagasihelistamine
Avasta klienditeeninduse tagasihelistamise funktsiooni eeliseid LiveAgenti abil! Suurenda kliendirahulolu ja vähenda ooteaega automaatsete tagasihelistamiste abil. Lihtne IVR skripti seadistamine ja kasutamine toob rohkem müügivõimalusi ja tõhusust. Proovi tasuta ja paranda oma klienditeenindust nüüd!
B2B & B2C ettevõtete softphone tarkvara
Tehke ja saage rahvusvahelisi kõnesid kohaline hindadega kasutades selleks LiveAgent softphone tarkvara. Oleme partnerluses 99% VoIP pakkujatega.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team