Hea esmamulje loomine veebis võib parandada Teie turundus- ja müügipingutusi. See võib aga ilma õigete tööriistadeta osutuda väljakutseks.
Kas kõlab tuttavana? Kas kliendipäringutega kursis olemine on vaevarikas? Kas Teie suhtluskanalid on tulvil kommentaare ja sõnumeid, millest Te aru ei saa?
Kui vastasite jaatavalt, võib olla aeg investeerida klienditoe tarkvarasse.
Tänapäeva klient on tehnikateadlik inimene, kes ei karda Teie ettevõtet põhjalikult auditeerida. Enne toodete ostmist vaatavad kliendid Teie veebisaiti, sotsiaalmeedia kontosid ja veebis postitatud arvustusi.
Edu võti? Tunnistage kõiki võrgus postitatud päringuid ja vastake neile — olenemata kasutatavast kanalist (Instagram, Facebook, Twitter jne).
Kui Teie sotsiaalsed kanalid on vastamata kommentaaridest üle ujutatud, näib see ebaprofessionaalsena. Turunduspildi parandamiseks on vaja vastata nii positiivsetele kui ka negatiivsetele sotsiaalsetele mainimistele.
Kuidas? Täiustatud klienditoe tarkvara abil. See jälgib kõiki kliendisuhtlusi ja edastab need ühte jagatud postkasti.
LiveAgent parandab Teie turundus- ja müügipingutusi kiiresti. Siit näete, mida kõike võite oodata rakendades klienditoe tarkvara oma igapäevasesse töövoogu, ning see on kõigest jäemäe tipp.
Turvaline jagatud universaalne postkast
Suurenenud produktiivsus
Täienenud klientide rahulolu
Pakume portjee migratsiooniteenuseid enamikust populaarsetest klienditoe lahendustest.
Tehke kindlaks, millised sidekanalid saavad kõige rohkem pileteid, ja jälgige teenust, mida Teie kliendid saavad.
Saage märguande iga kord, kui saate LiveAgenti uue kommentaari, otsesõnumi, e-kirja või telefonikõne.
Kasutage selliseid funktsioone nagu automatiseerimise reeglid, sisseehitatud CRM, kõnekeskus, sisevestlus ja palju muud. Need tööriistad aitavad Teil oma kliente paremini aidata ja säästa Teie väärtuslikku aega.
Jälgige oma kliendi probleemide lahendamise teekonda erinevate kanalite kaudu, jäädes samasse hübriidpiletite voogu.
Pole tähtis, kas klient saatis Teile meili, millele järgnes telefonikõne ja lõpetas vestluse Twitteri kaudu. LiveAgent saab kõigest aru.
LiveAgent on integreeritud Facebooki ja Facebook Messengeriga. Kõik Teie brändi otsesõnumid, kommentaarid ja mainimised suunatakse automaatselt Teie universaalsesse postkasti.
LiveAgenti Twitteri integratsioon võimaldab kasutajatel jälgida kaubamärgi mainimist, konkreetseid märksõnu ja edastatud säutse.
Meie Instagrami integratsiooniga saate vastata kõikidele kommentaaridele, mis on lisatud Teie fotodele ja sildistatud mainimistele Teie brändi kohta.
Meie tarkvara on mitmekeelne. LiveAgent on saadaval 43 erinevas tõlkes (mõned osaliselt) ning toetab keele järgi kohandatavaid vidinaid. Ärge laske võõrkeeltel luua takistusi Teie ja Teie klientide vahel. LiveAgent on Teile toeks.
Hoidke oma kolleegidega ühendust ja olge liikvel olles produktiivsem! LiveAgenti mobiilirakenduste abil saate pileteid ja vestlusi lahendada, üle kanda ja neile vastata, kasutada piletite korraldamiseks eelseadistatud filtreid ning vaadata iga piletiga seotud silte, märkmeid ja osakondi.
Nüüd saadaval the App Store ja Google Play poodides.
LiveAgenti võimas aruandluse ja andmete analüütika aitavad Teil olemasolevaid turunduse ja klienditeeninduse strateegiaid täiustada ja täpsustada.
Kui Teil on täielik ülevaade sellest, kust Teie piletid pärinevad, kui kaua vastamiseks kulub ja kes neile vastab, saate ületada lõhe pakutava teenuse ja Teie klientide poolt oodatud teenuse vahel.
LiveAgent ühendab suurepärase reaaljas vestluse, piletisüsteemi ja automatiseerimise, mis võimaldavad meil pakkuda erakordset klienditeenindust meie klientidele.
Peter Komornik, CEO
Organiseerige sissetulevad piletid automaatselt õigetele osakondadele ja märkige need siltidega<, nii et näete pilguheitega iga pileti sisu.
Kasutage LiveAgenti natiivse reaalajas vestluse funktsionaalsust, et suhelda oma klientidega reaalajas, või pidage päringutele vastates sisvestlusi kolleegidega.
Looge keerulisi IVR puid, marsruutige kõnesid või võimaldage klientidel taodelda tagasihelistamisi. Videokõned on samuti toetatud, nii ettevõttesiseselt kui ka klientidega.
LiveAgent on olnud 2020. aastal väikeettevõtete poolt enim arvustatud ja hinnatud #1 klienditoe tarkvaraks.
Üle 30 000 ettevõtte erinevates tööstusharudes on valinud LiveAgent oma klienditoe vajaduste rahuldamiseks.
Koos üle 180 funktsiooni, 4 integratsiooni ja lõputute kohandamisvõimalustega, adpateerub töörist Teie ettevõtte vajadustega.
Täielikult pilvepõhine, turvaline, lihtne seadistada ja kasutada. Alustage LiveAgentiga minutitega.
Asendamatu. Arvestades LiveAgenti tohutut funktsionaalsust, on meie pakkumine suurepärane tehing. Proovige LiveAgenti juba täna.
Most Popular
Kliendiportaali tarkvaraga spetsiaalne keskus
Avasta LiveAgenti kliendiportaali tarkvara 2024: pakkudes juurdepääsu ressurssidele ja piletite jälgimisele ilma seadistamise tasuta ning 24/7 klienditeenindusega. Alusta tasuta prooviperioodiga ja paranda oma klienditeenindust iseteenindusportaaliga, mis vähendab kulusid ja suurendab rahulolu. Proovi nüüd!
Klienditoe tarkvara jaemüügitööstusele
Müüge rohkem ja suurendage rahulolu LiveAgentiga. Pakkuge 24/7 tuge ja parimat klienditeenindust mitmekanaliliselt!
Otsite sotsiaalse kuulamise tööriistu?
LiveAgenti sotsiaalse kuulamise tööriistad sobivad suurepäraselt probleemide ennetavaks lahendamiseks. Saate täieliku ülevaate sellest, mida Teie ettevõtte kohta täna räägitakse.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team