Parim tasuta kõnekeskuse tarkvara

Nautige piiramatut kõnesalvestust, tagasihelistamist ja IVR-i juba täna.

  • ✓ Pole seadistamise tasu    
  • ✓ 24/7 klienditeenindus   
  • ✓ Ei vaja krediitkaarti   
  • ✓ Tühistage igal ajal
Meie kliendid
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Call center in help desk software - LiveAgent
Call Center Software

Vajate tasuta kõnekeskuse tarkvara?

CCW uuringu kohaselt arvab 62% organisatsioonidest, et tulevaste investeeringute tegemisel on suurim väljakutse integreerimine praeguse kõnekeskuse tarkvaraga.

LiveAgentiga ei pea see olema väljakutse. Lisage oma telefoninumber LiveAgenti ja alustage helistamist ning kõnede vastuvõtmist oma brauseri, riistvaratelefoni või mobiilirakenduste kaudu. Salvestage piiramatu arv kõnesalvestisi LiveAgenti ja kasutage neid treenimiseks või legaalsetel põhjustel. 

Alustage juba täna meie tasuta kõnekeskuse tarkvara abil klientide rahulolu taseme ja agentide tootlikkuse suurendamist.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Tasuta kõnekeskuse lahenduse hüved

Rakendage oma ettevõttes tasuta kõnekeskuse tarkvara ja kasutage neid eeliseid:

Kiiremad vastamise ajad

Meie tarkvara sisaldab tasuta piletisüsteemi funktsioone, mis aitavad Teil vähendada kogu kliendiküsimuste lahendamisele kuluvat aega.

Üks kontaktpunkt

Teie tugitiim saab ühes kohas hallata kõiki klientide taotlusi mitmest kanalist.

Paranenud agentide produktiivsus

Kõiki tugikanaleid ühes kohas hallates kulutavad Teie agendid vähem aega mitme seadme jälgimiseks.

Tasuta kõnekeskuse funktsioonid

LiveAgenti tasuta kõnekeskuse tarkvara säästab palju aega ja suurendab agentide tootlikkust. Vabastage oma agendid mitme seadme ja telefonirakenduse jälgimisest. LiveAgenti tasuta kõnekeskuse tarkvara abil saate kõik oma kõned valida ja neile vastata LiveAgenti juhtpaneelil või meie LiveAgenti telefonirakenduses. Meie tasuta kõnekeskuse tarkvara toetab ka Teie agentide sisekõnesid.

Teine peamine eelis on meie kõnede salvestamise funktsioon. See funktsioon võimaldab salvestada ja taasesitada oma kõnesalvestisi koolituse ja seaduslikel eesmärkidel. 

Call Center Software Demo LiveAgent | Live AgentP0Y0M0DT0H0M279SYoutube video: Call Center Software Demo  LiveAgent
Live Agent
features overview - integration

Täiendavad tasuta funktsioonid

Parandage oma kliendisuhtlust meie tasuta kõnekeskuse tarkvaraga. Lisaks kõnekeskuse funktsioonidele saate ka tasuta universaalse postkasti piletisüsteemi, reaalajas vestluse, teadmistebaasi ja piiramatu agentide arvu.

Meie tasuta kõnekeskuse tarkvara on igavesti tasuta, kuid sellel on piiranguid, näiteks 7-päevane piletiotsingu ajalugu, 1 e-posti aadress, 1 telefoninumber ja 1 reaalajas vestluse nupp. Kui olete huvitatud täpsematest funktsioonidest või piiranguteta vestlusnuppe, meile või numbreid, mida saate LiveAgentiga integreerida, vaadake meie tasulisi pakette.

Tasuta kõnekeskuse tarkvara kustutab klienditeeninduse tagasilöögid

Aeglased vastamise ajad

12% Ameeriklastest hindab nende number 1 tülpimuseks klienditeeninduse aeglust. Statista

Selguse puudumine kogu meedias

72% tarbijatest peab oma probleemi mitmele inimesele selgitamist halvaks klienditeeninduseks. Dimensional Research

Läbipaistvuse puudumine

72% tarbijatest väidavad, et klienditeenindusega ühendust võttes eeldavad nad agendilt, et ta “teaks, kes nad on, mida on ostnud ja omaks ülevaadet oma varasematest sidemetest”. Microsoft

Men shaking hands - illustration

Proovige LiveAgenti juba täna

LiveAgent on enim arvustatud ning aastal 2020 hinnatud #1 klienditoe tarkvaraks väikeste ja keskmiste ettevõtete jaoks. Alustage meie tasuta kõnekeskuse tarkvaraga ningminge minge igal ajal üle tasulisele versioonile, et saada piiramatu piletiajalugu, rohkem funktsioone ja piiramatu arv reaalajas vestluse nuppe, e-posti aadresse, telefoninumbreid ja kontaktivorme.

Related Articles to Tasuta kõnekeskuse tarkvara
Kõnekeskuse tarlvara pakub tuge, müüb tooteid, tegeleb telemarketingiga. CRM on kahte tüüpi - tarkvara ja arvutitelefoni integratsioonitarkvara.

Kõnekeskuse tarkvara

Avastage, kuidas LiveAgenti kõnekeskuse tarkvara võimaldab ettevõtetel tõhusalt suhelda klientidega pilvepõhiste lahenduste abil. Meie tarkvara pakub mitmesuguseid funktsioone, sealhulgas sotsiaalmeedia integreerimist, aruandlust ja agentide jälgimist, et luua virtuaalne kõnekeskus. Alustage oma tasuta prooviperioodiga ja parandage kliendikogemust täna!

Avastage 2024. aasta juhtiv kontaktkeskuse tarkvara, et muuta sujuvamaks oma toimingud ning suurendada kasumit. Teie ettevõttele sobivaim valik on vaid ühe kliki kaugusel.

12 parimat kontaktkeskuse tarkvara teie ettevõttele 2024. aastal

Avastage 2024. aasta parimad kontaktkeskuse tarkvaralahendused, mis aitavad teie ettevõttel saavutada sujuva ja tõhusa klienditeeninduse. Meie põhjalik juhend tutvustab 12 parimat tarkvara, nende funktsioone ja kuidas need suurendavad teie kasumit. Leidke oma ettevõttele ideaalne lahendus ja täiustage kliendikogemust!

Uurige kõnekeskuse tehnoloogia lisateavet. Professionaalide selgitused annavad põhjaliku arusaama.

Mis on kõnekeskuse tehnoloogia?

Uurige kõnekeskuse tehnoloogia lisateavet. Professionaalide selgitused annavad põhjaliku arusaama.

Vaadake üle parimad kõnekeskuse alternatiivid aastal 2024 hinna, funktsioonide, funktsionaalsuse ja Capterra ning G2 klientide arvustuste ja muu põhjal!

Tüdinenud oma kõnekeskuse tarkvarast?

Avasta LiveAgenti kui parimat kõnekeskuse alternatiivi: tasuta seadistus, 24/7 tugi, ei krediitkaarti, tühista igal ajal!

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

Start Free Trial x