aasta parimad teadmusbaasi tarkvarad koos omaduste, eeliste ja hindade võrdlusega. Tutvu 20 parima pakkujaga, nagu LiveAgent, HelpCrunch ja Notion, mis lihtsustavad teadmiste haldamist ja suurendavad tõhusust.
Tänapäeva tarbijad loodavad näha asjakohaseid artikleid, mis aitavad neil üldisi probleeme lahendada. Üle 59% klientidest proovivad enne klienditeenindaja poole pöördumist probleemi iseseisvalt lahendada.
Seetõttu vaatame siin juhendis parimaid lahendusi, mis võimaldavad luua kliendikeskse teadmusbaasi igat tüüpi kasutajatele.
Teadmusbaasi lahendused aitavad organisatsioonidel luua, hallata ja levitada sisemist ning välist sisu kasutajasõbralikus, otsitavas ja mugavas vormingus.
Ettevõtted kasutavad teadmushalduse lahendusi iseteenindusportaalidena, et aidata klientidel ja töötajatel pääseda juurde väärtuslikele ettevõtte teadmistele.
Teadmusbaas on ettevõttega seotud teadmusbaasi artiklite ühtne kataloog eeskirjade, protsesside ja süsteemide kohta teabe levitamiseks.
Siin on meie tabel viie parima teadmusbaasi tarkvaratööriista võrdlusega. Kontrollige nende Capterra hinnangut, integratsioonide arvu, hinnavahemikku ja muud asjakohast teavet, et teha teadlik otsus ja valida endale parim lahendus.
Software | LiveAgent | HelpCrunch | Notion | Document360 | HelpJuice |
---|---|---|---|---|---|
Capterra rating | |||||
Number of integrations |
350+
|
1000+
|
71
|
20+
|
1000+
|
Free trial |
LiveAgent offers free trial for 1 month. |
HelpCrunch offers free trial for 14 days. |
Notion offers free trial for 7 days. |
Document360 offer free trial for 14 days. |
HelpJuice offers free trial for 14 days.
|
Free version |
LiveAgent offers free version. |
HelpCrunch doesn’t offer free version. |
Notion offers free version. |
Document360 offers free version. |
HelpJuice doesn’t offer free version. |
Price range |
$9-$49
|
$15-$620
|
From $8
|
$199-$599
|
$120-$499
|
Siit leiate meie põhjaliku nimekirja 2024. aasta 20 parimast teadmusbaasi tarkvara pakkujast.
LiveAgent on üks juhtivaid nimesid klienditoe tarkvara maailmas. Ettevõte pakub kasutajakeskset teadmusbaasi tarkvaralahendust, millel on intuitiivne kasutajaliides, mitmekülgsed funktsioonid ning muljetavaldav valik kohandamis- ja integreerimisvõimalusi.
Kasutajad saavad oma teadmusbaase kohandada vastavalt oma konkreetsetele vajadustele ilma liigsete koolituste ja ressurssideta. LiveAgent aitab teil hallata oma institutsionaalseid teadmisi ja muuta teadmusbaasi juurdepääsetavaks piiramatule arvule kasutajatele.
Tänu oma intuitiivsele liidesele, kasutuslihtsusele, ööpäevaringsele toele ja erinevatele kolmandate osapoolte integratsioonidele suudab LiveAgent teenindada igas suuruses ja kujuga ettevõtteid. Pakkuja pakub paindlikku, skaleeritavat ja usaldusväärset teadmistebaasi lahendust koos erinevate isikupärastamis- ja kohandamisvõimalustega. Seetõttu on LiveAgent ideaalne lahendus igas suuruses ettevõtetele erinevates tööstusharudes.
LiveAgenti väike puudus on ettevõtte tehniliste ja klienditoe meeskondade asukoht. Kuna nad asuvad EL-is, peavad väljaspool Euroopat asuvad kliendid tagasiside saamiseks pisut ootama, kuid saavad sellegi poolest vastuse õigeaegselt.
LiveAgent on igas suuruses ettevõtetele mõeldud lahendus alates alustavatest ja väikeettevõtetest kuni suurettevõtete ja korporatsioonideni. LiveAgent on võimeline aitama müügi-, IT-, personali-, kontaktkeskuse-, autotööstuse või ükskõik millise muu valdkonna meeskondi.
LiveAgenti hinnakujundus sisaldab:
LiveAgent on meie nimekirja tipus, kuna ettevõte pakub kõikehõlmavat teadmusbaasi lahendust, mis lihtsustab teadmusbaasi loomise, konfigureerimise ja isikupärastamise protsesse. Tarkvara annab kasutajatele võimaluse luua ja juurutada mitut teadmistebaasi.
Veelgi olulisem on see, et nende hinnastruktuur on tellimuspõhine, mis tähendab, et ettevõte pakub paindlikke, skaleeritavaid ja kohandatavaid lahendusi igas suuruses ettevõtetele.
“Mulle väga meeldivad LiveAgenti pakutavad automatiseerimisfunktsioonid. Teatud “reeglite” kehtestamine ja nende üldine rakendamine aitas vähendada lahendatavate piletite arvu ning valmiskirjutatud sõnumite ja eelmääratletud vastuste lisamine aitas mul lahendada paljusid üleliigseid kliendiprobleeme.
See on ka intuitiivne ja väga kasutajasõbralik ning mulle meeldib LiveAgenti kasutamine väga. LiveAgent aitab mul lahendada külastajate kogemuses esinevaid ebaolulisi probleeme, et saaksin keskenduda pakilisematele probleemidele.” – Nicole K., väikeettevõtte omanik
Allikas: g2.com
HelpCrunch on suurepärane teadmusbaasi lahendus kasutajatele, kes soovivad luua tsentraliseeritud iseteenindusportaale. Ettevõte pakub lahendusi institutsionaalsete teadmiste koondamiseks ja kõigi asjakohaste dokumentide, toimikute ja artiklite ühe katuse alla toomiseks.
HelpCrunch teenindab ettevõtteid erinevatest tööstusharudest, nagu fitness, toit ja joogid ning andmeteadus. Ettevõtte teadmusbaasi tarkvara on hõlpsasti kohandatav vastavalt teie konkreetsetele vajadustele, keskendudes klienditeeninduse ja -toe kogemuste parandamisele.
Lisaks pakub HelpCrunch kõike, mida vajate sisemiste teadmusbaasi haldusprotsesside täiustamiseks.
Kuigi HelpCrunch paistab silma peaaegu kõigis valdkondades, jääb neil puudu mõnedest integreerimisvõimalustest ja koolitusressursidest.
Väikestele ja suurtele äriorganisatsioonidele. Mõned populaarsemad HelpCrunchi kasutajad on sellised ettevõtted nagu Statcounter, Hurma ja Fitlap
HelpCrunch on täiuslik teadmusbaasi tarkvara igas suuruses ettevõtetele, sõltumata nende valdkonnast. See muudab teadmiste jagamise võimalikult lihtsaks ja võimaldab teie teadmusbaasi hõlpsalt veebis kasutada.
Lisaks pakub HelpCrunch olulisi tarkvarafunktsioone konkurentsivõimeliste hindadega ja tehingu magustamiseks mitmekeelset tuge.
Notioni teadmiste haldamise süsteem sobib suurepäraselt juba loodud teadmusbaasi portaalidega organisatsioonidele. Notion pakub kõikehõlmavaid teadmusbaasi süsteeme, mis ühilduvad paljude protseduuriliste ülesannete, projektijuhtimise ja teadmiste haldamise tööriistadega.
Seetõttu annab Notion teile võimaluse koondada oma olemasolevad ettevõtte teadmised sujuvalt ühtsele platvormile.
Tänu oma paindlikele hinnaplaanidele, uskumatule skaleeritavusele ning muljetavaldavale tööriistade ja funktsioonide komplektile suudabb Notion hõlpsasti teenindada igas suuruses äriorganisatsioone. Ettevõte võimaldab teil automaatselt seada prioriteediks ja korraldada teadmusbaasi sisu vastavalt kliendi väärtusele, kiireloomulisusele ja kasutusjuhtumitele.
Lisaks pakub Notion üle 100 kohandatava malli, mida teie meeskond saab kasutada klienditoe sisu loomiseks ja kategoriseerimiseks vastavalt teie konkreetsetele vajadustele.
Notioni teadmusbaasi tarkvaral on järsk õppimiskõver. Ettevõte võiks pakkuda rohkem õpetusi ja kasutusjuhendeid, et aidata klientidel õppida oma teadmusbaasi platvormi paremini kasutama.
Kuna Notioni teadmiste haldamise süsteem suudab koos teie tegevustega hõlpsasti skaleeruda, saab seda kasutada iga ettevõte, olenemata suurusest või valdkonnast. Mõned nende kliendid kannavad selliseid nimesid nagu Headspace, Pixar ja MatchGroup.
Notion on meie nimekirjas nii kõrgel kohal mõjuval põhjusel. Ettevõte pakub kõikehõlmavat teadmusbaasi haldussüsteemi, mis aitab kasutajatel tuua kõik organisatsioonilised teadmised ühe katuse alla.
Seetõttu on Notion suurepärane valik nii väikeettevõtetele kui ka suurettevõtetele. Lisaks meeldib meile asjaolu, et ettevõte pakub usaldusväärset mitmekeelset tuge mitmes veebipõhises kogukonnas.
Document360 annab kasutajatele võimaluse luua sisemisi ja väliseid teadmusbaase ning iseteenindusportaale nii töötajatele kui ka sihtrühmadele.
Lisaks teadmusbaasi põhielementidele pakub ettevõte mõningaid lisafunktsioone, sealhulgas failihaldurit, parimaid kohandamisvalikuid, versioonikontrolli ja reaalajas otsingukasti.
Kuna nende teadmusbaasi tarkvaral on intuitiivne liides ja kasutajasõbralik navigeerimine, võite oodata lihtsat õppimiskõverat ja sujuvat kasutuskogemust.
Document360 teadmusbaasi süsteem aitab teil oma teadmusbaasi ja sisuhalduse sujuvamaks muuta. Tänu tarkvara intuitiivsetele funktsioonidele saate suurendada oma töötajate tootlikkust tehniliste dokumentide, õpetuste ja juhendite abil.
Iga kasutaja peab dokumentide vaatamiseks ja teabele juurdepääsuks esmalt sisse logima. Lisaks teadmiste levitamise parandamisele hoiab Document360 ka teie andmeid turvalisena.
Document360 tarkvara on tõesti suurepärane, ainsateks puudusteks on kallid hinnaplaanid ja keeruline seadistamine. Peale selle pole meil ühtegi kaebust.
Kuna Document360 pakub paindlikku ja skaleeritavat teadmusbaasi tarkvara, suudab see hõlpsasti teenindada väikeettevõtteid, keskmise suurusega organisatsioone ja suurettevõtteid. See võib olla kasulik ka SaaS-i põhistele organisatsioonidele, mille eesmärk on kõrge kliendikesksus.
Valisime Document360 oma loendisse selle fantastiliste teadmusbaasi funktsioonide, kasutajasõbraliku ja intuitiivse liidese ning reageeriva toe tõttu. Kuigi see on teistest lahendustest pisut kallim, pakub Document360 täielikult skaleeritavaid teadmusbaasi lahendusi igas suuruses ettevõtetele. Kui teie ettevõte alles kasvab, on Document360 teile ideaalne valik.
HelpJuice on tipptasemel teadmusbaasi tarkvara pakkuja kasvavatele äriorganisatsioonidele. Ettevõte pakub skaleeritavaid teadmusbaasi lahendusi, mis sujuvalt suurenevad sujuvalt teie tegevusega ilma täiendavaid infrastruktuuri investeeringuid nõudmata. Kuigi HelpJuice pakub palju olulisi teadmusbaasi funktsioone, on selle intuitiivne otsingumootor üks selle tugevamaid tippe.
Kasutajad saavad sellele otsingumootorile toetuda mis tahes teabe kiireks leidmiseks. Lisaks sisaldab HelpJuice loomulikku WYSIWYG-redaktorit, põhjalikku artiklite andmebaasi, sisuhaldurit, avaldamisliidest ja palju muud.
HelpJuice’i teadmusbaasi tarkvaral on kasutajasõbralik liides, millel on sisseehitatud reaalajas võimalused ja kaughalduse funktsioonid. Olenemata sellest, kas haldate ettevõttesiseseid või kaugmeeskondi, võite loota, et HelpJuice pakub neile nõudmisel teavet usaldusväärselt ja järjepidevalt.
HelpJuice lihtsustab ka koostööd ja suhtlust, et võimaldada sujuvat meeskonnatööd, ajaloo jälgimist, muudatuste taotlemist, kommenteerimist, ülesannete määramist ja palju muud.
HelpJuice’i tarkvara ülevaatuse käigus märkasime mõningaid probleeme piltide salvestamise ja teadmiste jagamisega. Kuna tarkvaral ei ole piltide jaoks kaustasüsteemi, läheb visuaalne sisu kergesti kaduma lugematutesse vestluslõimedesse. Märkasime ka pidevaid hüpikaknaid, mis ilmuvad iga töölauale sisselogimisseansi korral.
HelpJuice on ideaalne lahendus igale ettevõttele, kes soovib tõhustada teadmiste jagamist ja juhtimiskogemust. Lisaks pakub ettevõte skaleeritavaid hinnaplaane, et tagada mastaabsus teie teadmistebaasi kasvades. Need omadused muudavad HelpJuice’i ideaalseks väikeettevõtetele, keskmise suurusega organisatsioonidele ja suurtele ettevõtetele.
Meile meeldib, et HelpJuice’i tarkvara võimaldab teadmusbaasi koheselt sisu lisada. Ettevõte pakub lahendusi sisu järjepidevaks täiustamiseks, täiustatud analüüsiks ja täpseks aruandluseks.
Kohandusvõimaluste valik on siin aga tõeline võit. HelpJuice pakub rohkelt kohandamisvõimalusi, et anda kasutajatele võimalus luua kohandatud brändikogemusi vastavalt klientide ootustele.
Stack Overflow on olnud tehnoloogiatööstuse üks juhtivaid nimesid. See ettevõtte jõuallikas on suurepärane võimalus kaubamärkidele, kes soovivad luua privaatseid teadmusbaase.
Stack Overflow for Teams pakub juurdepääsu suurele arendajate kogukonnale, eksklusiivsele ja intuitiivsele küsimuste-vastuste liidesele koos vastuste järjestamise mehhanismiga ning kõigele muule, mida kasutajad võivad vajada ühelt teadmusbaasi lahenduselt.
Teie meeskond saab tsentraliseeritud asukohast kõike, mida nad peavad teadma, alates kodeerimise KKK-dest ja tehnilisest dokumentatsioonist kuni personaliteabeni.
Stack Overflow for Teams suudab tõhustada meeskonna koostööd teie organisatsioonis, integreerudes sujuvalt juhtivate kommunikatsioonilahendustega.
Bränd pakub teadmusbaasi tarkvara koos sisuhaldusvõimaluste ja mängustamise funktsioonidega, et muuta nende tööriist kättesaadavaks igas suuruses ja kujuga ettevõtetele.
Ettevõte keskendub sisemisele koostööle ja suhtlusele ning sobib ideaalselt IT-meeskondadele ja tarkvaraarendajatele erinevatest tööstusharudest.
Stack Overflow for Teams on varustatud siltide filtritega, mis lihtsustavad otsingut ja hõlbustavad teabe vaevata toomist. Kuid tööriist ei tööta kuigi hästi, kui käivitate mitme sildiga otsingupäringu.
Stack Overflow for Teamsi teadmusbaasi tarkvara kasutamisest saavad kasu kõik IT-meeskonnad ja tarkvaraarendusettevõtted. Kuna tööriist suudab tõhustada sisemist koostööd ja suhtlust, võib see aidata erineva suurusega ettevõtteid erinevatest tööstusharudest. Mõned tähelepanuväärsemad kliendid on BarkBox, Intercom ja Philips.
Usume, et Stack Overflow for Teams teeb suurepärast tööd teadmiste jagamisel kõigi organisatsiooni vertikaalide vahel. Tööriist võib teie ettevõttes kaasajastada juurdepääsu teadmistele ja hoida kõiki teie meeskondi viimaste sündmuste ja teabevärskendustega kursis.
Zendeski teadmusbaasi tarkvara on kõikehõlmav lahendus meeskondadele, kes otsivad kasutajasõbralikke ja hõlpsasti kohandatavaid agiilseid tööriistu.
Zendeski tarkvara toetab mitut kasutusjuhtu ja annab teie meeskonnale võimaluse luua kliendikeskseid KKK-de lehti, agentide klienditoe teadmiste platvorme, IT-andmebaase ja sisemisi teadmistehoidlaid.
Lisaks suudab Zendesk hoida teie sisu ajakohasena ja pakkuda teile tehisintellekti tuge, mis aitavad ületada teil oma klientide vajadusi ja ootusi.
Zendesk on üks juhtivaid kasutajatoe tarkvaralahendusi turul. Ettevõte varustab erinevate tööstusharude kaubamärke kasutajatoe ja kontaktkeskuste lahendustega, mis aitavad ettevõtetel korrapärastada institutsionaalseid andmeid.
Kasutajad saavad Zendeskilt mitmete teadmusbaaside korrapärastamiseks ja haldamiseks kõik vajalikud tööriistad. Tänu AI vestlusrobotitele ja ChatGPT integratsioonile saavad klienditoe ettevõtted ja kontaktkeskused viia oma tegevuse järgmisele tasemele.
Lisaks kallitele teenustele on Zendesk klienditoe pakkumisel üllatavalt ebaefektiivne, mis on kasutajatoe tarkvara pakkuja jaoks üsna veider.
Zendeski klienditoe lahendused võivad teenindada väikeettevõtteid, keskmise suurusega ettevõtteid ja organisatsioone. Kuigi nende hinnaplaanid võivad olla veidi kallid, saab nende mitmetasandilist hinnastruktuuri hõlpsasti kohandada igas suuruses eelarvetega.
Seetõttu meelitab Zendesk erinevate tööstusharude ettevõtteid, sealhulgas Mailchimp, Uber ja Siemens.
Zendesk on meie loendis üks parimaid teadmusbaasi lahendusi. Tööriist levitab kiiresti teavet ja tagab, et teadmusbaas on juurdepääsetav teie organisatsiooni kõikidele osakondadele.
Zendesk on eriti kasulik klienditoe agentidele ja klientidele, kuna see annab neile kasutajasõbralikud ja alati kättesaadavad iseteenindusportaalid, mis võimaldavad neil andmeid igal ajal leida.
HelpScout on kasutajatoe tarkvaratööstuses domineeriv jõud. Ettevõte pakub intuitiivseid, kaasaegseid ja usaldusväärseid teadmusbaasi tarkvara lahendusi, et parandada klientide iseteeninduvõimalusi.
Kõik paremat tuge pakkuda soovivad ettevõtted peaksid kaaluma Help Scouti kasutajatoe lahendusi. Lisaks pakub Help Scout teadmusbaasi lahendusi sise- ja väliskasutajatele.
Help Scout teenindab peamiselt klienditoe agentuure ja kontaktkeskuse ettevõtteid. Küll aga võib ettevõte laiendada oma teenuseid erinevatele tööstusharudele ja igas suuruses ettevõtetele.
Lisaks väga kohandatavatele sisemistele ja välistele teadmushaldussüsteemidele võib Help Scout suurendada teie SEO jõupingutusi, mis on teadmusbaasi tööriista puhul täiendavaks eeliseks.
Kuigi Help Scout pakub erinevaid kohandamisvõimalusi, keskendub enamik neist SEO-le. Seetõttu arvame, et Help Scout võiks vajada rohkem kohandamisvõimalusi ettevõtete jaoks, kes vajavad rohkem kui kõrgeid otsingumootorite asetusi.
Help Scout võib aidata igasuguste struktuuride ja ärimudelitega organisatsioone erinevates tööstusharudes. Nende teadmusbaasi lahendusi usaldavad tuhanded mainekad ettevõtted, nagu Spikeball, Compass ja Honey.
Help Scout lihtsustab sisemiste ja väliste teadmusbaaside loomist. Nende tarkvara abil saate oma teadmiste haldamise süsteemi seadistada vaid mõne minutiga.
Seetõttu arvame, et Help Scout väärib oma kohta 10 parima teadmusbaasi tarkvara pakkuja hulgas.
Freshdesk on pilvepõhine kasutajatoe ja teadmiste tarkvara pakkuja, mis annab kasutajatele võimaluse luua mitu teadmusbaasi. Freshdeski intuitiivne teadmusbaasi haldamine ja sisu loomise funktsioonid muudavad agentide vastuste kogumise sujuvaks ja võimaldab muuta need kliendisõbralikeks artikliteks.
Freshdesk on teadmusbaasi jõuallikas, mis aitab sujuvamaks muuta teadmusbaasi haldamise, sisu hankimise ja artiklite avaldamise. Tööriist muudab teie teadmusbaasi artiklid SEO-sõbralikuks ja võimaldab teil jagada oma ettevõtte teadmisi ülemaailmse publikuga.
Kuigi Freshdesk pakub tipptasemel teadmusbaasi tarkvara funktsioone, vajavad otsingu- ja sisuhaldusfunktsioonid märkimisväärselt täiustamist. Samuti peaks ettevõte rohkem panustama kontakti ja klienditoe süsteemi.
Freshdesk on teadmusbaasi pakkujaks enam kui 50 000 kliendile igasugustest tööstusharudest üle maailma. Mõned nende silmapaistvamad kliendid hõlmavad selliseid nimesid nagu Webbeds, Oceanic Catering, Styli, Crocus, Jupiter Money, Flash ja JCAA.
Kuigi on arenguruumi, tunneme et Freshdesk teeb head tööd, pakkudes teadmusbaasi tuge väikestele, keskmistele ja suurtele ettevõtetele.
Kasutajad saavad Freshdeski teadmusbaasi tarkvaraga alustamiseks mitme kanaliga tuge ja kõikehõlmavaid koolitusvõimalusi. Kokkuvõttes pakub Freshdesk suurepärast tarkvaralahendust igas suuruses ettevõtetele erinevatest tööstusharudest.
Kui vajate kasutajasõbralikku teadmusbaasi tarkvara nii sise- kui ka väliskasutuseks, peaksite kindlasti kaaluma Confluence’i.
Ettevõte on mõeldud igas suuruses ettevõtetele, kes otsivad hõlpsasti hallatavaid, juurdepääsetavaid ja usaldusväärseid sisu- ja teadmusbaasi haldussüsteeme.
Confluence’i teadmusbaasi tarkvaralahendus aitab teil jälgida kõiki dokumentide muudatusi ja lihtsustab sisu auditeerimist, et võimaldada meeskonna koostööd kõigis osakondades.
Lisaks sisu- ja teadmushalduse ning dokumentide koostöö koondamisele ühele platvormile, pakub Confluence teile komplekti tööriistu ja integratsioone teiste Atlassiani teenustega. Lisaks pakub Confluence üle 3000 integratsiooni.
Nende tarkvaralahenduste puhul pole praktiliselt midagi, mida te teha ei saaks.
Kuigi Confluence võib tunduda kõikvõimas ärilahendus, on sellel paar varjukülge. Esiteks vajab nende lubade haldussüsteem tõsist uuenduskuuri.
Seejärel pakuvad nende mobiilifunktsioonid piiratud võimalusi, mis võib mobiilipõhistele operaatoritele probleeme tekitada.
Klientidega, nagu Slack, Jira ja Trello, võime Confluence’i julgelt soovitada igale digiettevõttele, olenemata nende suurusest või valdkonnast.
Lisaks kõigile siin mainitud Confluence’i kasutamise eelistele ja hüvedele, on see tarkvara meie nimekirjas ennekõike oma uskumatult kuluefektiivsete hinnaplaanide tõttu. Iga hinnaplaan pakub muljetavaldavaid võimalusi, sealhulgas ööpäevaringset tasulist tuge, täiustatud analüütikat ja tööaja garantiid.
Zoho Desk tegi oma nime, pakkudes tipptasemel kasutajatoe ja piletisüsteemi lahendusi. Ettevõte pakub ka teadmusbaasi tööriistu, mis aitavad erinevatel ettevõtetel vähendada ooteaegu, tulla toime suure piletimahuga ja pakkuda kliendikesksemat tuge.
Lisaks sisu loomise ja haldamise lihtsustamisele pakub Zoho Desk kohandatavaid teadmusbaasi platvorme iseteenindusvalikute, KKK-de, artiklite, õpetuste, tõrkeotsingu juhendite ja muude klienditoe kategooriate sujuvaks rakendamiseks.
Zoho Desk on taskukohane teadmusbaasi tarkvaralahendus kõigi tööstusharude ettevõtetele. Kasutajad saavad intuitiivse töölaua, kus on palju kohandamisvõimalusi turu kõige konkurentsivõimelisemate hindadega.
Lisaks iseteeninduse edendamisele võimaldab Zoho Desk klientidel uuendada klienditeeninduse ja klienditoe toiminguid vastavalt nende konkreetsetele vajadustele.
Kuigi Zoho Deski tarkvaral on kasutajasõbralik liides, on selle välimus võrreldes tippkonkurentidega (LiveAgent ja Confluence) veidi aegunud. Navigeerimine võiks olla parem ja nende otsingufunktsioon vajab uuendamist.
Zoho Desk on koduks üle 100 000 kliendile erinevatest tööstusharudest üle maailma. Mõned ettevõtte lojaalsemad kliendid on Daimler, Intel ja Sears. Soovitame Zoho Deski igas suuruses ettevõtetele, eriti organisatsioonidele, kes soovivad oma kliendituge parandada.
Valisime Zoho Deski, kuna usume, et ettevõte teeb suurepärast tööd kõikehõlmava teadmusbaasi tarkvara pakkumisel konkurentsivõimeliste hindadega. Kliendid saavad Zoho Deskiga luua sisemisi ja väliseid teadmusbaase ja iseteenindusportaale ning parandada klientide rahulolu ja meeskonna koostööd.
HappyFox on usaldusväärne pilvepõhine CRM-tarkvara pakkuja, mis pakub teadmiste haldamise tööriistu ettevõtetele erinevates sektorites ja äriniššides.
Ettevõte teenindab peamiselt kliente, kes otsivad parimaid ja tõhusamaid mainekamaid iseteenindusportaale nii ettevõttesiseseks kui väliseks kasutuseks.
Lisaks teadmusbaasi vajaduste rahuldamisele lihtsustab HappyFox klientide tagasiside kogumist, et hankida kliendisuhtlusest praktilisi teadmisi.
Pärast HappyFoxi tarkvara testimist võime öelda, et lihtne kohandamine, tagasiside kogumine, progressiivsed uuringud ja SEO optimeerimine on ettevõtte tugevaimad küljed.
Tööriist aitab teil luua terviklikke sisemisi ja väliseid iseteenindusportaale, mis ühilduvad hästi mobiilseadmetega. Teie meeskondadel ja klientidel ei teki vajaliku teabe otsimise ja leidmisega probleeme.
HappyFox paistab silma peaaegu kõigega, välja arvatud e-posti märguannetega. Samuti leidsime, et nende liides ja hinnakujundus on üsna segane.
Kuna HappyFox pakub paindlikke hinnaplaane, saavad kliendid paindlikult oma teadmusbaase vastavalt oma vajadustele skaleerida. Tänu sellele saab HappyFox hakkama igas suuruses ettevõtete vajadustega. Mõned nende silmapaistvamad kliendid on Jabra, Sennheiser ja Whirpool.
HappyFox väärib kohta meie parimate teadmusbaasi tarkvara pakkujate nimekirjas erakordse tootekvaliteedi pakkumise eest. HappyFox rahuldab lugematute ettevõtete teadmusbaasi vajadusi paljudes tööstusharudes.
Nende tarkvara aitab kasutajatel mõne klõpsuga teavet leida ning automaatse soovituse ja otsingumootori funktsioonid aitavad kliente nende iseteenindusteekonna igal etapil.
Guru pakub terviklikke ja kõikehõlmavaid teadmusbaasi tarkvaralahendusi klientidele suunatud andmete kogumiseks, värskendamiseks, jagamiseks ja neile juurdepääsuks.
Olenemata sellest, kas vajate klientide iseteenindusportaali või tsentraliseeritud personaliosakonna teabega kasutajatuge, suudab Guru teie vajadusi rahuldada.
Guru koondab kõik teie teadmised ühte keskusesse, et ühendada teie meeskonnad ja koondada asjakohased andmed teie praeguseid töövooge häirimata.
Guru kasutab tehisintellekti jõudu, et teie teadmusbaasi teavet regulaarselt kontrollida ja värskendada. Tarkvara täiustab pidevalt soovitusi, et sobituda paremini töötajate ja klientide otsingumustritega. Samuti eemaldab see üleliigsed artiklid, et hoida teie teadmusbaas täpse ja ajakohasena.
Guru tarkvara peamised puudused
Kuigi Guru tehisintellektil põhinev teadmusbaasi tarkvara töötab laitmatult, võiks nad täiendada oma sisu korraldamise jõupingutusi. Samuti märkasime tabelite ja lehtedega töötamisel väiksemaid probleeme.
Guru AI teadmusbaasi tarkvaral on erinevad funktsioonid, palju integratsioone, kasutajasõbralik liides ja kulutõhus hinnakujundus. Need omadused muudavad selle ideaalseks väikestele, keskmise suurusega ja suurtele ettevõtetele. Mõned nende kliendid sisaldavad selliseid nimesid nagu Boldr, Intercom ja Shopify.
Guru on üks parimaid teadmusbaasi tööriistu kaugtöö meeskondadele. See muudab ettevõtte teadmiste kogumise, salvestamise ja neile juurde pääsemise lihtsaks. Guru suudab teie meeskonda igal ajal ja igal pool teabega kursis hoida.
Bloomfire pakub tsentraliseeritud teadmusbaasi lahendusi, mis aitavad meeskondadel koguda ja organiseerida institutsionaalseid teadmisi ühtsesse kohta. Nende tarkvara võimaldab äriorganisatsioonidel leida asjakohast teavet kiiresti ja lihtsalt.
Kuna nende tööriist pakub tipptasemel ühilduvust meediaga, ühispanustamisega KKK-sid ja AI-toega otsingut, on Bloomfire ideaalne klienditoe meeskondadele, kes soovivad ühtsustada teavet kõigis osakondades.
Bloomfire toob teieni kõik teadmusbaasi funktsioonid, mida vajate oma teabe korrastamiseks ning populaarsete suhtluskanalite kaudu hõlpsasti juurdepääsetavaks ja jagatavaks muutmiseks.
Tööriist toimib nagu sotsiaalmeedia, mis võimaldab klientidel teie sisu ja brändiga suhelda jälgimiste, kommentaaride, jagamiste ja meeldimiste kaudu.
Kuigi Bloomfire paistab silma teadmiste jagamise sujuvamaks muutmisel, on tööriistal probleeme kohandatavuse, otsingutulemuste, videotöötluse liidese, parooli lähtestamise ja kasutajate haldusega. Meile ei meeldinud ka see, et me ei leidnud nende veebisaidilt hinnateavet.
Bloomfire sobib suurepäraselt kaugtöö meeskondadele, teadmuste haldajatele a sisuloojatele. Ettevõte pakub hinnakujundusplaane, mis vastavad väike- ja suurettevõtete vajadustele.
Bloomfire on suurepärane teadmusbaasi tarkvaralahendus kaubamärkidele, kellele meeldib oma sihtrühmaga ühendust hoida. Tööriist pakub kaasaegset lähenemisviisi teabe kogumisele ja levitamisele, et võimaldada kasutajatel vajaduse korral sujuvalt juurde pääseda asjakohasele teadmusbaasi sisule.
HubSpot Service Hub võimaldab meeskondadel luua sisemisi teadmiste keskusi ja kliendikeskseid iseteenindusportaale, et võimaldada kasutajatel leida nõudmisel vajalikku teavet. Tööriist säästab aega, vaeva ja ressursse, pakkudes iseteenindust, et teie meeskond saaks keskenduda keerukatele klientide päringutele.
HubSpot Service Hub muudab sisu avaldamise sujuvamaks ja integreerub hõlpsalt teie praeguse tehnikavirnaga. Platvormi on lihtne seadistada ja seda saab teie teadmusbaasi abil kiiresti laiendada.
Olenemata sellest, kas haldate sisemist teadmiste haldamise süsteemi või välist kliendituge, sobib HubSport igas suuruses ettevõtete vajadustega.
Lisaks hinnakujundusele on meie arust HubSpoti teadmusbaasi malle raske modifitseerida ja kasutada.
HubSpot Service Hubil on mitmekülgne ja robustne hinnastruktuur, mis sobib igas suuruses äriorganisatsioonide erivajadustega. Ettevõte on koduks üle 160 000 kliendile üle maailma, koondades oma tiiva alla selliseid nimesid nagu Tumblr, Doordash, Reddit ja WWF.
Meile tundub, et HubSpot väärib meie loendis kohta paljude pakutavate funktsioonide ja skaleeritavate hinnaplaanide tõttu. Meile meeldisid aga väga kaubamärgiga kohandatavad teemad, mis võimaldavad teil oma teadmusbaasi isikupärastada ja sobitada seda oma brändi häälega, lisaks paistis silma seadmete ühilduvus ja tarkvara reageerimisvõime.
Slite pakub kõikehõlmavat tsentraliseeritud teadmusbaasi tööriista, mis hoiab teie ettevõtte teadmised ajakohasena ja kõigile osakondadele hõlpsasti juurdepääsetavana.
Teie meeskonnad saavad ööpäevaringse juurdepääsu asjakohasele teabele ja teadmiste haldamisele, mis lihtsustavad sisemist teabehaldust ja sisukorraldust.
Slite pakub palju teadmusbaasi eeliseid, nagu mitmekülgne vormindamine, paindlikud mallid, intuitiivne sisuredaktor ja AI-põhised vastused klientide päringutele.
Tööriist integreerub sujuvalt selliste lahendustega nagu Slack, GitHub, Google Drive, Trello ja Asana ning pakub taskukohaseid hinnaplaane igas suuruses ettevõtetele.
Slite ei ole parim valik väliste teadmusbaaside loomiseks, kuna tarkvara rahuldab ainult sisemisi andmehaldusvajadusi. Seetõttu ei sobi Slite’i tarkvara klienditeeninduseks ja -toeks just kõige paremini.
Taskukohased plaanid, kasutuslihtsus ja tipptasemel skaleeritavus muudavad Slite’i ideaalseks kõikidele ettevõtetele, kes soovivad tõhustada sisemise teabe haldamist. Mõned Slite’i silmapaistvamad kliendid on Vanmoof, Agorapulse ja Spotify.
Slite’i teadmusbaasi tarkvara suudab suurepäraselt vastata igas suuruses ettevõtete vajadustele, alates väikestest, vaid mõneliikmelistest meeskondadest kuni suurte ettevõteteni. Kui vajate sisemiste andmebaaside haldamiseks intuitiivset ja kasutajasõbralikku teadmusbaasi tööriista, on Slite teie jaoks parim lahendus.
Slab aitab digiettevõtetel koondada ettevõtte teadmised ühtsesse platvormi, leides ja kogudes teavet kõigist saadaolevatest sidekanalitest ja süsteemidest.
Võimsate kolmandate osapoolte integratsioonide, täiustatud otsingu ja kasutajasõbraliku redigeerimisliidesega relvastatud Slab on teadmusbaasi jõuallikas, mis viib sisemise teadmushalduse järgmisele tasemele.
Slab lihtsustab teadmusbaasi loomist, haldamist, korraldamist ja jaotamist. See aitab nii IT-spetsialistidel kui ka mittetehniliste teadmistega kasutajatel hallata eri tüüpi sisu vastavalt nende vajadustele.
Lisaks muudab Slabi intuitiivne tarkvaraliides teie teadmusbaasi alati juurdepääsetavaks ja hõlpsasti navigeeritavaks.
Kuigi Slab pakub palju sisuhalduse korraldamise funktsioone, võiks nende redigeerimistööriist vajada lisafunktsioone.
Kuigi Slab sobib igas suuruses organisatsioonidele, sobib see kõige paremini müügimeeskondadele, kaubandusele ja inseneritööle. Igaüks, kes soovib teadmiste haldamist ja sisuloomist lihtsustada, võib professionaalsete artiklite jagamisel tugineda Slabile. Mõned nende kliendid hõlmavad selliseid ettevõtteid nagu Benchling, Asana ja Glossier.
Usume, et Slab on teie jaoks ideaalne, kui teie meeskonnal on raskusi kõigi osakondade, kanalite ja süsteemide vahel hajutunud asjakohaste teadmiste kogumisega. Slab pakub teile tsentraliseeritud lahendust oma organisatsiooniliste teadmiste koondamiseks tsentraliseeritud andmekeskusesse.
ProProfsi teadmusbaasi tööriist annab ettevõtetele võimaluse muuta koostööd efektiivsemaks ning vähendada klientide ooteaega ja piletite mahtu, muutes sisemised ja välised teadmised avalikult kättesaadavaks.
Olenemata sellest, kas loote kasutusjuhendeid, töötajate õpetusi, abikeskusi või iseteenindusportaale, tegeleb ProProfs sisemiste ja väliste teadmiste haldamise vajadustega väga professionaalselt.
ProProfs keskendub meeskondlikule koostööle ja integratsioonile, et aidata äriorganisatsioonidel täita oma erinevaid teadmiste haldamise vajadusi. Kliendid võivad oma sisemiste ja väliste teadmusbaaside, failisüsteemide, abikeskuste ja muu loomiseks tugineda ProProfile.
Kuna ProProfs integreerub sujuvalt kasutajatoe ja vestluste lahendustega, saate seda kasutada oma klientide ja töötajate puuduste rahuldamiseks populaarsetes suhtluskanalites.
ProProfsi teadmusbaasi tarkvara peamised puudused
Kuigi ProProfs pakub kõike, mida vajate ettevõtte teadmiste loomiseks ja jagamiseks ettevõttesiseselt ja -väliselt, vajab nende koosredigeerimise funktsionaalsus rohkem tööd. See pole nii intuitiivne ega kasutajasõbralik, kui märgitud.
Soovitame ProProfi ettevõtetele, kes soovivad tõhustada klienditeenindust ja toe teenuseid, sealhulgas tõhustada sisemist andmehaldust. Mõned ettevõtte silmapaistvamad kliendid on LinkedIn, DHL, Dell, Sony ja palju muud.
ProProfs on tuntud tarkvara pakkuja. Nende kasutajasõbralikud tarkvaralahendused on aidanud lugematutel ettevõtetel oma eesmärke saavutada. ProProfsi abil saate lihtsustada teadmiste haldamist ja levitamist, et parandada meeskonna koostööd ja tagada, et teie sihtrühm saab enneolematu klienditoe kogemuse.
Obsidian on suurepärane teadmusbaasi lahendus professionaalsetele ja individuaalsetele teenusepakkujatele. Tarkvara annab teie kasutada teadmiste haldamise, sisu korraldamise ja märkmete tegemise võimalused.
Obsidiani teadmusbaasi tööriistal on kasutajasõbralik liides, sujuvam navigeerimine ja funktsioonid, mida saate kohandada vastavalt oma teadmiste haldamise ja andmete salvestamise vajadustele.
Obsidian on ideaalne teadmusbaas, kui vajate võrgu- ja võrguühenduseta juurdepääsu oma andmetele. Olenemata sellest, kas vajate märkmete tegemise funktsioone, teadmiste haldamist või dokumentide korrastamist, Obsidian saab kõige selle ja muuga tasuta hakkama.
Vaatamata Obsidiani nii paljudele headele külgedele, on nende teadmusbaasi kasutajaliides üsna segane. tarkvara on raskesti navigeeritav ja kasutatav. Meil oli probleeme ka graafikuvaatega, mis näisid tekitavat rohkem probleeme kui lahendusi.
Obsidian on lahendus professionaalidele, üksikkasutajatele ja väikestele teenusepakkujatele. Kuigi ettevõte pakub kommertslahendust, ei suuda see rahuldada suurettevõtete vajadusi.
Lisaks pakub Obsidian lisapakette:
Tänapäeval pole palju tarkvarapakkujaid, kes oleksid valmis rahuldama üksikute kasutajate vajadusi. Sellepärast meile Obsidian meeldibki. Selle asemel, et keskenduda suurtele organisatsioonidele, hoolib Obsidian üksikutest teenusepakkujatest ja ärispetsialistidest.
Kasutajad saavad kõik, mida nad teadmushalduse ja dokumentide korraldamise tõhusaks haldamiseks vajavad. Meile meeldib ka see, et üksikud kasutajad saavad kasutada Obsidiani teadmusbaasi tarkvara ilma sentigi kulutamata.
BookStack on avatud lähtekoodiga isehostitav teadmusbaasi platvorm, mis aitab kasutajatel koondada, hallata, korraldada ja talletada ettevõtte teadmisi tsentraliseeritud asukohta.
Saate hõlpsasti kasutatava ja paindliku tarkvaralahenduse erinevat tüüpi andmete koondamiseks ühe platvormi alla, et lihtsustada teadmistele juurdepääsu ja sisu korraldamist.
Bookstack on pigem digitaalne platvorm dokumentatsiooni ja teabe hoidmiseks, korraldamiseks ja haldamiseks kui teadmusbaas. Siiski võib see töötada mis tahes turul pakutava teadmusbaasi tarkvarana.
Kuna BookStack pakub tasuta avatud lähtekoodiga teadmusbaasi funktsioone, on sellel tohutu veebikogukond, mis panustab pidevalt tööriista arengusse.
BookStackil puudub nõuetekohane skaleeritavus ja täiustatud funktsioonid, et kuuluda kõikehõlmavate lahenduste hulka, nagu LiveAgent või Zendesk. Lisaks on nende tööriistal piiratud kohandamisvõimalused ja vigased mallid, mis vajaksid rohkem tööd.
Kuna BookStack ei suuda sobituda suurettevõtete vajadustega, sobib see kõige paremini alustavatele ettevõtetele, väikeettevõtetele ja keskmise suurusega ettevõtetele.
Tasuta ja avatud lähtekoodiga
BookStack väärib kohta meie loendis oma tasuta teadmusbaasi funktsionaalsuse tõttu. Ettevõte investeerib pidevalt aega, jõupingutusi ja ressursse, et tuua oma avatud lähtekoodiga teadmiste haldamise platvorm lähemale globaalsele publikule.
Väikeettevõtted saavad suurepäraselt hakkama töötajate jagatud Google’i dokumentide, klientide KKK-de ja kogukonnafoorumite ning tootinfoga. Kui aga teie äritegevus kasvab, võib väike teadmusbaas tekitada probleeme juurdepääsetavuse, otsitavuse ja turvalisusega.
Teadmusbaasi tarkvaralahendused lahendavad need probleemid, pakkudes teile paindlikkust veebipõhise teadmusbaasi sujuva skaleeritavusega vastavalt teie personaalsetele vajadustele. Seda silmas pidades vaatame üle erinevad teadmusbaasi lahendused.
Sisemine teadmusbaas on töötajatele orienteeritud teadmusbaas, mis aitab teie meeskonnaliikmetel vajadusel andmetele juurde pääseda ning dokumente ja teavet koguda, takistades minimaalselt igapäevaseid töövooge.
Võite seda vaadata oma meeskonnaliikmete sisemise ressursina, mis sisaldab kõiki asjakohaseid ettevõtte andmeid, sealhulgas eeskirju, dokumente, protsesse ja süsteeme. Kõik ettevõtted, kes püüavad suurendada meeskonna koostööd, suhtlust, sidusust ja tootlikkust, peaksid kaaluma teadmusbaasi tarkvara tööriista kasutamist sisemise teadmiste kataloogi koostamiseks.
Sisemised teadmusbaasid on tsentraliseeritud andmehoidlad ettevõttega seotud teadmusbaasi sisusule toodete, teenuste ja kasutusjuhendite kohta. Sisemise teadmusbaasi tarkvara tööriista saab kasutada selleks, et luua oma IT-, personali-, müügi-, turundus- ja kõnekeskuste meeskondade jaoks privaatseid teadmusbaase.
Väline teadmusbaas on teadmusbaas klientidele, mis aitab sihtrühmal iseseisvalt lihtsaid ülesandeid täita, kasutades selleks usaldusväärseid, mugavaid ja kasutajasõbralikke iseteenindusvõimalusi, näiteks:
Klienditoe agentuurid ja kontaktkeskused tuginevad suure liikluse ja piletimahtudega toimetulemiseks välistele teadmusbaasidele. Nad saavad kasu välistest teadmiste haldamise tarkvaralahendustest, võimaldades klientidel leida üldistele küsimustele iseseisvalt vastuseid. Lisaks võimaldab see parandada kliendikogemust.
Teie teadmusbaasi sisu kvaliteet mängib klientide ja töötajate kaasatuse säilitamisel üliolulist rolli. Parim viis tagada, et nii teie tarbijad kui ka klienditoe meeskond saaksid asjakohaseid artikleid, on investeerida parimatesse teadmusbaasi tööriistadesse.
Teadmusbaasi tarkvara platvorm toimib alati ligipääsetava infoallikana. Olenemata sellest, kas jutt käib sisemistest või avalikest teadmusbaasidest, nende sisu on alati veebis kättesaadav.
Lisaks teadmiste jagamisele võivad teadmusbaasi tööriistad aidata nii tarbijaid kui ka töötajaid andmete optimeerimise, sisuhalduse, analüüsitööriistade, kogumise, korrapärastamise ja teabe jagamisega. Vaatame teadmusbaasi tarkvaralahenduste võimsaimaid funktsioone, et mõista paremini nende toimimist.
Võite võrrelda teadmusbaasi esiosa tavalise veebisaidiga. Erinevus seisneb selles, et teadmusbaasid keskenduvad dokumentatsiooni vormindamisele, navigeerimisele ja teabe kategooriatele.
Teadmistebaasi platvormi esiotsa liides sisaldab tavaliselt järgmisi täiustatud funktsioone:
Kliendile suunatud teadmusbaasid sisaldavad liideseid, mis meenutavad kõige enam tavalisi veebilehti. See annab klientidele tuttava tunde ja hõlbustab teadmistelünkade ületamist.
Tavaliselt koondavad ettevõtted levinud küsimused, klientide tagasiside ja dokumentatsiooni teadmistebaasi, millele pääsevad sihtrühmad ligi kasutajasõbraliku liidese kaudu.
Teie teadmisteportaali back-end liides peaks sisaldama sisukorralduse, dokumendihalduse, versioonikontrolli ja analüütika töölaua võimalusi.
Tüüpilised organisatsiooni teadmusbaasi lahendused sisaldavad järgmisi funktsioone:
Nagu näete, on teadmusbaasi tarkvara tööriist tsentraliseeritud platvorm või iseteenindusportaal, mida teie töötajad ja kliendid saavad kasutada soovitud iseteenindusliku sisu leidmiseks.
Olgu see kohandatud hinnakujunduse teave, piiratud funktsioonide õpetus või midagi muud, iseteenindusportaalid aitavad kasutajatel leida vastuseid kohandatud küsimustele ilma teie klienditeeninduse ja klienditoe agentide abita.
Suurepärase näitena võime vaadata LiveAgenti klienditoe portaali, mis aitab teil hinnata kollektiivse teadmusbaasi kasulikkust. LiveAgent on klienditoe tarkvara ettevõte, mis pakub oma sihtrühmale kasutajasõbralikku teadmiste haldamise platvormi.
Ettevõtte tugiportaal võimaldab kasutajatel valida, kuidas nad otsitavat teavet soovivad leida:
Nende portaal pakub uutele kasutajatele teadmiste dokumente, videoõpetusi, tehnilist tuge, kohandamisvalikuid, arveldus- ja maksetuge ning kuvab auhindu ja sertifikaate. Kliendid saavad tugineda erinevatele teadmiste kategooriatele, et hankida lisainfot või leida vastused, kui nad on juba probleemi tuvastanud.
Kui koondate kõik oma institutsionaalsed teadmised ja teadmiste haldamise pingutused tsentraliseeritud lahenduse alla, on väärtuslikud andmed kättesaadavad igal ajal ja igal pool. Parem juurdepääsetavus annab teile olulise konkurentsieelise. Seda silmas pidades uurime aga sügavamalt teadmusbaasi tarkvara eeliseid. Lisaks eelistavad Microsofti kohaselt 66% klientidest klienditoele iseteenindust ja 67% proovivad enne klienditoega ühenduse võtmist oma probleemid iseseisvalt lahendada. Seda silmas pidades uurime sügavamalt teadmusbaasi tarkvara eeliseid.
Kõige tõhusamad teadmusbaasi tarkvaralahendused pakuvad organisatsioonidele tsentraliseeritud asukohti, et muuta olulised andmed hõlpsasti juurdepääsetavaks. Enamik ettevõtteid kasutab andmete salvestamiseks sisemisi andmehoidlaid.
Tundlike andmete osakondades ja salvestussüsteemides hajutatuna hoidmine muudab aga meeskondadele vajaliku teabe hankimise ja tarbijate poolt eelistatud tipptasemel isikupärastatud kliendikogemuse pakkumise keeruliseks. McKinsey & Company uuring näitas, et töötajad kulutavad peaaegu 19% oma töönädalast ettevõtte teavet otsides. Sellega tegelemine võtab palju aega.
Saate selle probleemi lahendada, koondades kokku kõik oma ettevõtte teadmised ja muutes andmed hõlpsasti kättesaadavaks.
Lisaks tootlikkuse parandamisele suurendab teadmusbaasi tarkvara ka meeskonna koostööd, pakkudes ööpäevaringset juurdepääsu asjakohastele ja väärtuslikele andmetele. Lisaks saavad kõigi äriniššide töötajad automatiseerida vastuseid korduma kippuvatele küsimustele, et pakkuda tarbijatele ühtseid vastuseid ja luua järjepidevus mitme suhtluskanali vahel.
Veebipõhine teadmusbaasi tarkvara hoiab teie olulised andmed vaid ühe hiireklõpsu kaugusel. See annab teie töötajatele võimaluse abistada potentsiaalseid kliente täpselt, usaldusväärselt ja tõhusalt ning ilma aega, vaeva ja ressursse raiskamata. Enamikul parimatest teadmusbaasi tööriistadest on AI-toega otsingufunktsioonid, mis toovad teieni mis tahes teabe mõne sekundiga.
Kohese juurdepääsuga ettevõttega seotud artiklitele, KKK-dele ja sisemistele protsessidele, saavad teie töötajad säästa aega, lihtsustades samal ajal koolitus- ja liitumisprotsesse. Kuna neid tööriistu saab vestlusrobotite ja kasutajatoe tarkvaralahendustega integreerida, lihtsustate oma agentide tööd, automatiseerite korduvaid ülesandeid ning muudate klienditoe produktiivsemaks ja tõhusamaks.
Lisaks on nendel tarkvaralahendustel sisseehitatud turvafunktsioonid, mis hoiavad ära teadmiste kadumise ja küberrünnakud. Kõikide tundlike andmete ühes kohas hoidmine muudab teie ettevõtte saladuste kaitsmise lihtsamaks, ilma et need puutuks kokku tarbetute riskidega.
Teadmusbaasi tarkvara ei vaja und, puhkust ega vaba aega. See suudab töötada 24/7/365, pakkudes teie sihtrühmale ja töötajatele vajalikku teavet igal ajal ja igal pool. Tänu sellele saavad teie kliendid ja töötajad loota ööpäevaringsele klienditeenindusele ja toele ka väljaspool tööaega ning isegi pühade ajal.
Oluline on meeles pidada, et uue kliendi hankimine võib maksta viis kuni 25 korda rohkem kui olemasoleva säilitamine.
Potentsiaalne klient ei pea probleemi lahendust ootama jääma. Selle asemel saavad nad otsida sobivaid vastuseid, et probleemi iseseisvalt lahendada. Mugavus ja tipptasemel reageerimisaeg suudab parandada kliendikogemust ja suurendada klientide rahulolu.
Otsingumootorid, nagu Bing ja Google, kasutavad järjestamismehhanisme, et teha kindlaks, millised otsingutulemused peaksid saama konkreetsete märksõnade ja fraaside puhul otsingumootori tulemuste lehel (SERP) kõrgeima asetuse. Hallatud teadmusbaas koos hästi korraldatud artiklistruktuuriga võib teie SEO-d tõsta ja aidata teie brändil juhtivates otsingumootorites kõrgemal asetusel olla.
Mida rohkem silma paistate, seda rohkem kliente meelitate oma veebilehele, et teenida rohkem tulu. Lisaks võimaldab see suurenenud tähelepanu suurendada teie üles- ja ristmüügiga seotud jõupingutusi ning meelitada oma kaubamärgile uusi väliseid kasutajaid.
Kergesti juurdepääsetavate organisatsiooniliste teadmiste pakkumine võimaldab teie sihtrühmal probleeme lihtsamini lahendada. Samuti saate luua sujuvama suhtluse oma kaubamärgiga populaarsete suhtluskanalite kaudu, nagu telefon, e-post ja reaalajas vestlus. Kõik need eelised tagavad parema kliendikogemuse ja suurendavad klientide rahulolu.
Teadmusbaasi tarkvara valimine sõltub paljudest erinevatest teguritest. Esmalt peaksite uurima selle teabe olemust, mida soovite oma klientidele ja töötajatele kättesaadavaks teha.
Vajate terviklikku tööriistakomplekti, et koguda, korraldada, säilitada ja levitada asjakohast teavet oma sihtrühmale. Kuna pole olemas kõik-ühes lahendust, on siin mõned punktid, mis aitavad teil omale valida parimate teadmusbaasi funktsioonidega tööriista.
Mõelge vajadustele ja eesmärkidele, mida soovite teadmusbaasi tööriistaga saavutada. Need ülevaated aitavad teil otsustada, kas soovite toetada oma sihtrühma, töötajaid või mõlemat.
Kui olete selle kindlaks teinud, tehke kindlaks ka suurimad lüngad teadmistes, mida soovite kõrvaldada, võttes arvesse järgmisi probleeme:
Need kaalutlused aitavad teil hinnata teie praegust tootlikkust ja valida teadmusbaasi tarkvara, mis suudab teie organisatsiooni teavet tõhusamalt jagada.
Järgmine samm on oma teadmiste haldamise eesmärkide saavutamiseks vajalike oluliste funktsioonide ja funktsionaalsuste hindamine. Soovitame koostada loendi põhifunktsioonidest, millele saate lahenduste uurimisel tugineda.
Parimatel teadmusbaasi tööriistadel on ühised funktsioonid, näiteks:
Pidage meeles, et need on põhifunktsioonid, mida kõik tipptasemel tarkvaralahendused pakuvad. Kui teil on konkreetsemad vajadused või eesmärgid, kitsendage oma valikuid, võttes arvesse järgmisi eesmärke:
Need eesmärgid ja olulised funktsioonid aitavad teil valida parima teadmusbaasi tööriista kõigi kolmandate osapoolte integratsioonidega, mida vajate oma ettevõtte vajaduste rahuldamiseks.
Teil võib olla maailma parim tarkvara, kuid see ei tähenda midagi, kui selle seadistamine, kohandamine ja hooldamine võtab terve igaviku. Veelgi olulisem on see, et teie teadmusbaas peab suutma kasvada ka koos teie vajadustega.
Seega valige kasutajasõbraliku liidesega tööriist, et tagada kiire seadistamine ja lihtne ülalpidamine. Pilvepõhised teadmusbaasi lahendused on tavaliselt skaleeritavamad ja varustatud erinevate kohandatavate komponentidega.
Kuna teie teadmusbaas on ühtlasi ka teie klienditoe lahendus, vajate usaldusväärset tööriista, mis hoiab tundlikke ettevõtte andmeid ja kasutajateavet turvalisena. Täna peavad ettevõtted andmete ohutuse tagamiseks järgima vastavuseeskirju, andmete privaatsusreegleid ja valdkonna piiranguid.
Samuti peavad neil olema ajakohased vastavust kinnitavad sertifikaadid, et minimeerida seisakuid ja andmelekkeid. Kindlasti tuleb esikohale seada töökindlus ja pakkuja tugi, et tagada maksimaalne tööaeg ja kliendikeskne tugi.
Oleme koostanud nimekirja küsimustest, mida potentsiaalsete tarnijatega tarkvara demode ajal läbi töödata:
Kui olete funktsioonide, kohandamise, mastaapsuse, tarnija toe ja töökindluse selgeks saanud, võrrelge hinnakujundust. Otsige lahendus, mis tagab kiire investeeringutasuvuse, et investeeringust maksimumi võtta. Teine asi, mida peaksite otsima, on tasuta prooviperiood, kuna head tarkvaralahendused pakuvad tavaliselt tasuta variante, kuna nad on oma tarkvaras kindlad.
Soovitame valida lihtsalt kasutatava tarkvaratööriista, mis ei nõua liigset väljaõpet ja integreerub sujuvalt teie praeguse tehnikavirnaga.
Teie ettevõtte jaoks parim teadmusbaasi tarkvara on see, mis annab teie meeskondadele võimaluse suurendada tõhusust, parandada kliendituge ja parandada nii teie töötajate kui ka klientide kasutajakogemust.
Valitud lahendus peaks võimaldama teil:
Lisaks peaks parim teadmusbaasi tarkvaralahendus pakkuma teile tehisintellekti, mis suudab õppida igast kliendisuhtlusest ning muuta teie organisatsiooni teadmised otsitavamaks, kliendikesksemaks ja kasutajasõbralikumaks.
Parimad teadmistebaasi tarkvara pakkujad idufirmadele ja väikeettevõtetele on LiveAgent, Zendesk ja HelpScout.
Parimad teadmusbaasi tarkvaralahendused keskmise suurusega ettevõtetele on LiveAgent, Document 360 ja Confluence.
Parimad suurettevõtete teadmusbaasi platvormid on LiveAgent, HelpJuice ja HubSpot.
Võimas teadmusbaasi tarkvara on igas suuruses ettevõtete jaoks olulise tähtsusega. See mitte ainult ei täiusta klienditeenindust, vaid annab teie meeskonnale ka kiire juurdepääsu olulisele teabele, mis suurendab tootlikkust ja tõhusust. LiveAgent paistab silma kui üks parimaid teadmusbaasi tarkvaralahendusi.
LiveAgenti klienditoe tarkvara, pakub laia valikut funktsioone, sealhulgas intuitiivse kasutajaliidesega teadmusbaasi lahendust, mitmekülgseid kohandamisvõimalusi ja muljetavaldavat valikut integratsioone.
Parim osa? Saate proovida LiveAgenti suurepärast teadmusbaasi tarkvara 30 päeva jooksul tasuta. Saate avastada ja kogeda selle tipptasemel tarkvara eeliseid vahetult, ilma igasuguste kohustuseta.
Ready to save resources?
Increase customer satisfaction and your ROI with our knowledge base. Give it a try in our free trial and help your business thrive.
Looge hõlpsalt teadmusbaas ning tugidokumentatsioon
Avastage LiveAgenti tugidokumentatsiooni tarkvara, mis võimaldab luua hõlpsalt põhjalikke teadmusbaase ja pakkuda klientidele 24/7 iseteenindust. Vähendage oma meeskonna töökoormust ja tõstke kliendirahulolu, pakkudes kiiret ja järjepidevat teavet. Alustage tasuta prooviperioodiga ja muutke teadmiste haldamine lihtsamaks võimsa WYSIWYG redigeerijaga. Kohandage oma teadmistebaasi vastavalt brändi stiilile ja toetage oma meeskonda tõhusa sisemise dokumentatsiooniga. LiveAgentiga on teadmiste jagamine lihtne ja tõhus!
Top 25 kliendiportaali tarkvara
Avasta 2022. aasta 25 parimat kliendiportaali tarkvara koos hindade ja funktsioonide võrdlusega. Tutvu Mellituse, SuiteDash, Monday.com, LiveAgent ja teiste juhtivate lahendustega, mis parandavad kliendituge, koostööd ja reageerimisvõimet. Leia parim tööriist oma ettevõtte kliendikogemuse tõstmiseks!
12 parimat kontaktkeskuse tarkvara teie ettevõttele 2024. aastal
Avastage 2024. aasta parimad kontaktkeskuse tarkvaralahendused, mis aitavad teie ettevõttel saavutada sujuva ja tõhusa klienditeeninduse. Meie põhjalik juhend tutvustab 12 parimat tarkvara, nende funktsioone ja kuidas need suurendavad teie kasumit. Leidke oma ettevõttele ideaalne lahendus ja täiustage kliendikogemust!
Bitrix24 teadmusbaasi arvustus
Avasta Bitrix24 teadmusbaasi põhjalik ülevaade, mis kiidab selle kohandamisvõimalusi ja funktsionaalsust. Loo muljetavaldav teadmusbaas, kuid ole valmis keerukamaks protsessiks. Ideaalne neile, kes hindavad detailset kohandamist. Liitu ja koge ise!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team