Reaalajavestlus on autotööstuse veebimüügi tõstmiseks ja kliendirahulolu suurendamiseks oluline tööriist. See pakub kiiret ja isikupärastatud teenust, aidates kaasa klientide kaasamisele ning müügiedule.
Autotööstuse tulevik on helge.
Kiire tehnoloogilise arenguga autotootmise valdkonnas keskenduvad automüüjad üha enam klienditeeninduse ja veebipõhise automüügi kaasajastamisele.
Kliendid teostavad ühe enam interneti-uuringuid enne seda, kui nad müügisaali isiklikult kohale lähevad.
Automüüja veebisait ei ole enam ainult pelgalt koht kontaktandmete saamiseks. Nüüd on see täiustatud digitaalne müügisaal koos samasuguste eeliste ja valikutega nagu füüsilises müügisaalis.
Ja just nagu füüsilises müügisaalis, peavad teie potentsiaalseid kliente tervitama ja juhendama vastutulelikud, sõbralikud ja asjatundlikud assistendid.
Niisiis, kuidas saab tõsta veebimüüki, suurendada rahulolevate klientide määra ja vähendada kliendipäringutele vastamise aega?
Lahendus, mida te otsite, on reaalajavestlus.
Olete valmis selle käiku panema?
Kogu klienditeekond on muutumas digitaalseks. Nutitelefonide ja teiste nutikate seadmete kasutuselevõtuga, on inimesed igal pool ja igal ajal “saadaval,” seda eriti Y-generatsiooni puhul.
Auto ostmine on emotsionaalne ja isiklik sündmus paljude klientide jaoks. Esimesest autost kuni viimase mudelini võtavad kliendid aega, et kaaluda kõiki võimalusi enne unistuste auto soetamist.
Kaasaegsed kliendid soovivad uue auto ostmisel saada nutikat veebipõhist tuge ja personaalset lähenemist.
Reaalajavestluse tarkvaraga on teil võimalik oluliselt mõjutada kliendi valikut ja otsust.
Juba varasemalt oli kommunikatsioon kliendiga läbi vestluse üsna tavapärane. Veebipõhise ostlemise ja klientide nõudmiste muutumisega on reaalajavestluse süsteemi üha enam arendatud.
See, mis on olnud ainult üheks võimaluseks ettevõttega suhtlemiseks, on nüüd muutunud ootuspäraseks ja kõige populaarsemaks kommunikatsiooni kanaliks.
Kust alustada?
Vestlus alustamine on lihtne – tuleb lihtsalt klõpsata reaalajavestluse nuppu. Nimetatud ka kui reaalajavestluse vidin, on tegemist veebisaidi alumisse paremasse nurka sisseehitatud väikese mulliga.
Tavaliselt paigaldatakse reaalajavestluse nupp veebisaidi esilehele, kuid soovitame seda paigaldada suurima külastajate liiklusega või strateegilise väärtusega lehele.
Selle asemel, et helistada või külastada automüüjaid ja leppida kokku kohtumine nende esindajatega silmast-silma suhtlemiseks, saavad kliendid vestelda esindajaga veebis reaalajas.
Samuti saavad automüüjad anda klientidele sellist teavet, mida kliendid ei pruugi teada või oodata (näiteks võib edasimüüja öelda, kas tootja garantii hõlmab konkreetset sõidukit või kas teil on hea võimalus saada auto jaoks laenu).
Äsja ostetud autoga sõitmine tekitab hulganisti emotsioone ja vabaduse tunnet.
Et sellist vabaduse tunnet tekitada, pakub LiveAgent vabadust reaalajavestluse vidina kohandamiseks vastavalt teie brändile ja stiilile, tehes sellega teie veebisaiti dünaamilisemaks ja erksamaks.
Saate valida kõige populaarsematest eeldisainitud mallide hulgast, mis on kõik vestlusnuppude galeriis või luua kohandatud vestluse ikoon.
Iga valik on täielikult kohandatav mobiilseadmete jaoks, et teie disain oleks igas seadmes järjepidev.
Lisaks on heaks mõtteks ette planeerida ja koostada oma vestluste tugimeeskonnale vastuste stsenaariumid, mida saab järgida, kui klient vestluse kaudu abi küsib.
Oleme selle teinud teie jaoks lihtsamaks ja valmistasime ette mõned mallid siin.
Üks peamisi klientide kaebusi on see, et nad ei saa piisavalt kiiresti vastust, võttes klienditeenindusega ühendust telefoni või e-posti teel.
Iga viivitus võib kaasa tuua klientide kaotamist või müügi langust.
Viivitamist põhjustavad tegurid võivad ulatuda personali ebapiisavast arvust kuni ajakohase kasutajatoe tarkvara puudumiseni.
Võrreldes telefoni ja e-kirja kaudu pakutava toega võib reaalajavestluse rakendamine leevendada klienditoe probleeme.
Vestluse operaatorid võivad pakkuda klientidele kohest tuge veebivestluse kaudu ja seda reaalajas. Enam ei ole vastuse ootamist kliendi poolt.
Lisaks sellele võivad agendid tegeleda mitme vestlusega samal ajal. Lisaks kõnekeskustele, haldab klienditugi kas kõnesid või e-kirju, kuid harva mõlemat.
Selleks, et vältida tugimeeskonna ületöötamist, on teil võimalik määrata funktsioon vestluste jaotamine ja valida ühe kolmest automaatsest suunamisest:
Töökoormuse vähendamiseks on teil võimalik kindla agendi jaoks määrata madalam või kõrgem prioriteet, suunamise aeg, inaktiivsuse aeg või isegi puhkeaeg.
Juhul, kui vestluspäringute arv muutub liiga suureks, saate määrata pikkuse. Sellisel juhul, kui järjekorra piir saavutatakse, läheb vestlusnupp automaatselt offline-režiimile ja kaob teie veebisaidilt.
Offline nupule klikkides aktiveerub vestluseelne vorm. Ajaks, kui teie tiim on taas täies jõus, on neil olemas kogu vajalik informatsioon ja neil on võimalik kliendiga ühendust võtta.
Selliselt on teil võimalik tõhustada agentide tööd ja kindlustada, et kõik päringud saaksid vastatud.
Lisaks kõigele, integreerides süsteemi tavapäraste sotsiaalmeedia platvormidega, on teil võimalik kaasata kliente ja vähendada seda riski, et sõnumid jäävad vastamata.
Kokkuvõttes, reaalajavestlus on kulutõhusam kommunikatsioonikanal võrreldes telefoni ja e-postiga järgmiste põhjuste tõttu:
Race ahead of your competition
Autotööstuse valdkond on kõrge konkurentsiga. Seetõttu saate lisaks toodetele ja hindadele näidata oma klientidele väärtust ka oma klienditeeninduse kaudu.
Mary Barra – CEO of General Motors
Klientide teekonda saab vaadelda viie eraldiseisva etapina:
Esimesest etapist viiendasse jõudmiseks peate enda klientidele pakkuma otsest suhtlust teie meeskonnaga, seda eriti müügitsükli varajastes etappides.
Klientidega ühenduse loomine reaalajavestluse kaudu on mugav lahendus klientide murekohtade lahendamiseks nende teekonnal läbi müügitsükli.
Kui juhendate enda kliente läbi nimetatud etappide, mõistate nende vajadusi paremini ning sellega kaasneb rohkelt hüvesid.
Vaatame nelja peamist hüve, mis kaasnevad reaalajavestluse kasutamisega autotööstuse valdkonnas.
Teie autode müügisaal ei pruugi olla avatud 24/7, kuid see ei tähenda, et kasutajad ei saa teie veebilehte külastada. Isegi siis, kui teie ise ei ole võrgus, peaks klientidel olema võimalus teile sõnumit saata.
Lisage enda veebilehele kontaktvorm, et anda klientidele võimalus valida osakond, millega nad tahavad edaspidi suhelda. Sellisel viisil saate koguda väärtuslikke kontakte isegi ajal, kui teie ettevõte on suletud ja kasutada neid e-maili turundusstrateegias.
Paigaldage proaktiivsed vestluskutsed strateegiliselt väärtuslikkele lehtedele, näiteks ostu vormistamise või hinnakirja lehele, et tõsta kaasatust ja reaalajavestluse kasutajate arvu.
Proaktiivsed vestluskutsed on automaatsed hüpikaknana ilmuvad sõnumid, mis võimaldavad teil sihistada konkreetseid tüüpi kliente, kujundada kampaanian või soovitada teisi sarnaseid tooteid. Proaktiivsed vestluskutsed suudavad seda kõike.
Erinevatele kliendirühmadele, näiteks uutele klientidele ja püsiklientidele, saab luua mitu vestluskutset.
Kombineerituna vestluse ülevaatega, saate põhjaliku ülevaate oma vestlusplatvormi olukorrast, näiteks sellest, kui palju on järjekorras külastajaid ja kui palju vabasid agente või kui palju aega on kliendid kulutanud kindlate lehtede sirvimisele.
Selle informatsiooniga on teil võimalik kliendiga proaktiivselt ühendust võtta ja kutsuda vestlusele.
Kui teil on näiteks kasutatud autode müügiga tegelev ettevõte, siis teate, kui aeganõudev ja tüütu on potentsiaalsete ostjate jaoks õige inimese leidmine õigel veebisaidil. Kuid reaalajavestluse abil saate vahendaja vahele jätta ja otse oma potentsiaalsete klientidega ühendust võtta.
Mitme funktsiooni ühendamine ühte strateegiasse on suurepärane võimalus vähendada ostukorvist loobumise määra ja koguda kontakte enda müügitoru jaoks.
Ütleme, et te soovite teada reaalajavestluse nende kasutajate määra, kes on reaalajavestluse kasutamise tulemusel teie kliendiks saanud. LiveAgent’iga on see võimalus olemas. Vestlusesse sisseehitatud jälgimise plugina aktiveerimine võimaldab teil mõõta üldist reaalajavestluse mõju konversioonidele. Selle funktsiooni abil saate parema ülevaade reaalajavestluse abil saadud kasumist.
Aga see ei ole veel kõik. Kui te soovite saada ülevaadet klienditeeninunduse töö tõhususe kohta, on teil võimalik luua kuni 11 klienditeeninduse raportit. Raporti tulemused võivad näidata võimalusi teeninduse parandamiseks.
Reaalajavestlusega on teil võimalus ehitada kogukonnafoorum ja teadmusbaas, kus klientidel oleks ligipääs artiklitele, kommentaaridele või võimalusele ennast kaasata. See on hea võimalus pakkuda kasutajatuge ka nendele klientidele, kes eelistavad iseteenindust.
See, et paljud ettevõtted ei kasuta ära sotsiaalmeedia mõju ettevõtte tasuvusele, on viga, mida ikka veel tehakse.
Inimesed kasutavad sotsiaalmeediat nüüdsetel päevadel kõige jaoks ja on loogiline omada vestluse tööriista, mida saab kasutada ettevõttega ühendust võtmiseks.
Integreerige sotsiaalmeedia platvormid LiveAgent’i juhtpaneelile ja vastake igale mainimisele, postitusele või arvustusele.
Add new fuel to your customer service
Iga vestluse operaator mängib olulist rolli kliendikogemuses. Nende tööpanused, professionaalne etikett ja suhtlemine on see, mis lõppkokkuvõttes viib positiivse tulemuseni.
Kuigi turundus ei pruugi olla otseselt seotud, on rahuldav kliendikogemus kasulik juhtimispõhise turunduse jaoks. Kui kliendid saavad suurepärast teenindust, on nad enam valmis oma kontaktandmeid jagama.
Kuid isegi kui teie vestlusagendid keskenduvad rangelt klienditeeninduse poolele, on väga oluline ka koolitus selle kohta, kuidas kasutada reaalajavestlust ja selle funktsioone meeldejääva ja isikupärastatud kogemuse loomiseks.
Vestluse seansi anonüümsuse tõttu võivad agendid mõnikord muutuda hooletuks ega pööra tähelepanu sellele, et teisel pool ekraani on teine inimene. Ja just see inimlik suhtlus eristabki reaalajavestlust juturobotist.
Millised funktsioonid sobivad ideaalselt personaalse kliendikogemuse loomiseks?
Rõõmustage kliente kiirete ja täpsete vastustega nende küsimustele, juba enne kliendi poolt sõnumi ärasaatmist. Sisestatava teksti reaalajavaate funktsiooniga saavad agendid reaalajas jälgida, mida klient praegusel hetkel kirjutab ja vastust ette valmistada.
Alati on heaks strateegiaks olla juba eelnevalt valmis. Jälgige käitumist, päritoluriiki või nende IP aadressit ja kasutage saadud teavet vestluses.
Funktsioon, mis on personaalse suhtlemise filosoofia väljendus. Kui te soovite pakkuda klientidele füüsilise müügisaali veebikogemust, siis ärge minge kaugemale videovestlusest.
Paigaldage reaalaja videovestluse nupp veebisaidile ja kasutage seda oma klientidega suhtlemiseks.
Need vastused aitavad agentidel vältida grammatilisi vigu ja hoida vestluse stiil ühtsena. Etteantud vastused ja ettemääratud vastused klientide tavapärastele küsimustele säästavad aega ja agendi vaeva igale küsimusele uue vastuse koostamiseks.
Rahvusvahelise klientuuriga tegelemiseks saate pakkuda mitmekeelest tuge.
Seadistage vestluse vidin oma kliendibaasi eelistatud keelele ja suunake suhtlus konkreetse keeleoskusega agendile.
Enne vestluse alustamist saavad teie agendid küsida kliendi kontaktinfot vestluseelses küsitluses.
Vestlusjärgne küsitlus
Alati on ruumi arenguks. Peale igat vestlust saavad kliendid hinnata agendi tööd, jätta tagasisidet või küsida vestluse üleskirjutust.
Vestlusjärgne küsitlus annab edasi sõnumi, et teie ettevõte väärtustab kliendibaasi arvamusi.
Kasutage ka ettevõttesisest vestlust. Isegi agendid vajavad mõnikord abi ja ettevõttesisese vestluse abil saavad nad võtta ühendust oma kolleegidega, saates neile privaatsõnum kliendiga toimuva vestluse ajal.
Accelerate your customer service
Ettevõttesisesed töötajad teavad teie toodetest ja teenustest rohkem, kuid mõnel automüüjal ei pruugi olla vahendeid või sisemist klienditoe osakonda.
Eelistatult peaksid kliente teenindama teie otsesed töötajad, just nagu tavalises müügisaalis.
Reaalajavestluse oluliseks teguriks on kiirus. Kliendid ootavad kiiret vastust ja kui see ei ole võimalik, siis võib-olla on parem klienditoe teenust sisse osta.
Enne reaalajas vestluse operaatoriteenuse sisse ostmist ja teisele klienditeeninduse meeskonnale üleandmist, on tähtis mõõta enda ettevõtte klienditeeninduse tõhusust. Klienditeeninduse näitajaid on teil võimalik vaadata otse LiveAgenti kontolt.
Isegi kui hakate reaalajavestluse operaatorite teenust sisse ostma, jääb teile lihtne ligipääs klientide failidele tänu universaalsele postkastile.
Kasutades sisseehitatud CRM-i, konverteeritakse iga vestlus või sõnum ticketiks ja salvestatakse ühte kohta.
Teie sisseostetud meeskond saab endiselt töötada teie autokaupluse meeskonna laiendusena, jätmata teie kliente maha. See peaks hõlmama ka sotsiaalmeediat.
Paljud sisseostetud vestluse operaatorid on suurepärased klienditeenindajad ja oma ala eksperdid.
Peamine tõdemus jääb samaks – alati peab olema keegi, kes klientide küsimustele vastab. Kui suudate seda teha mitmel platvormil ja välkkiirusega, siis saate selle eest lojaalse kliendibaasi ja parima investeeringu tasuvuse ükskõik millise kommunikatsioonikanali kaudu.
Paigaldamine ei saa olla lihtsam. Teil ei pea olema mingeid kogemusi programmeerimises või oskusi koodi kirjutamisel selleks, et paigaldada reaalajavestlus enda veebisaidile.
Peaksite LiveAgent’is registreeruma, enda kontole sisse logima ning siis on lihtsalt vaja kopeerida ja kleepida lühike HTML kood.
See on kõik – ei mingit vajadust täiendava tarkvara allalaadimiseks.
Kui aga soovite integreerida oma süsteemiga kolmanda osapoole tarkvara klienditeeninduse kogemuse täiustamiseks, siis seda võib teha kohalike või Zapier teenuste abil.
Ühtegi veebisaiti ei saa pidada usutavaks ja usaldusväärseks ilma asjakohaste turvafunktsioonideta.
Andmekaitse ja küberturvalisus on esmatähtis iga ettevõtte jaoks, et olla usaldusväärne uute lojaalsete klientide meelitamiseks.
LiveAgent’i turvafunktsioonid pakuvad teie ettevõttele ja klientidele täiendavat küberturvalisust ja andmekaitset.
Siin on LiveAgent’i pakutavad turvafunktsioonid:
Respond at a lighting speed
Kui soovite rohkem teada saada reaalajavestluse tarkvara kohta, visake pilk peale meie akadeemia lehele või külastage meie klienditoe portaali.
Tarbijad ei ole seotud ainult ühe kommunikatsiooni kanaliga ja hüppavad sageli ühelt kanalilt teisele.
Reaalajavestlus on ainult üks tööriist keerulises kasutajatoe süsteemis, mis sisaldab ticketingi, kõnekeskust, sotsiaalmeedia haldamist ja palju muud.
Alustage suhtlus telefonikõnega, jätkake e-posti teel ja lõpetage vestlusega – kõik ühe kasutajaliidese kaudu.
Täielik kasutajatugi automüüjatele ja selle funktsioonid võimaldavad teie klienditoel saavutada kõrgemat efektiivsust ja märkimisväärseid tulemusi.
Registreeruge juba täna ja vaadake, kuidas teie tulud ja klientide rahulolu suurenevad.
Look under the hood and discover all that LiveAgent has to offer
LiveAgenti reaalajas vestluse arvustus
Avastage LiveAgenti reaalajas vestluse tarkvara, mis tagab tipptasemel klienditeeninduse ja suurendab kontaktkeskuse efektiivsust. Saavutades kõrgeid hinnanguid usaldusväärsetel arvustusportaalidel, on see võimas tööriist teie äri edukaks muutmiseks. Lisateave siin!
Reaalajas vestlus kinnisvarasektorile
Reaalajas vestluse tarkvara aitab kinnisvaramaakleritel täiustada klientiteenindust, luua uusi kontakte ja suurendada konversioonimäära.
Reaalajas vestlus e-kaubandusele ja teenustele
Juhendage kliente läbi oma e-poe müügilehtri, kasutades LiveAgenti reaalajas vestluse tarkvara.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team