Reaalajas vestlus on oluline e-kaubanduse klienditeeninduse tööriist, pakkudes kohest tuge ja suurendades müügivõimalusi. LiveAgent võimaldab operaatoritel hallata mitut vestlust korraga, vähendades ooteaegu ja parandades teenindust.
Arvukad inimesed on kiirelt saanud digipädevateks, mis on suurendanud internetikasutajate ja veebipõhiste ostude arvu. E-kaubanduse maailmast on saanud üks kiiremaid ja populaarsemaid valikuid toodete ostmiseks ja müümiseks internetis.
Sellega kaasnesid üha suuremad mured mitte ainult selle üle, kuidas meelitada, konverteerida, suurendada müüki ja vähendada e-kaubanduse ettevõtte klientide loobumismäära, vaid ka selle üle, kuidas pakkuda isiklikku teenindust isikupäratu keskkonna kaudu. Reaalajas vestlus on lahendus edu saavutamiseks klienditeeninduses ja investeeringute tootlusest saadava kasu suurendamiseks internetipõhistes ettevõttetes.
Lihtsamalt öeldes on reaalajas vestlus vaid väike aken, mis aktiveeritakse klõpsates veebisaidile manustaud vestlusnupul. Pikem vastus on, et see on osa komplekssest klienditoe tarkvarast ja üks parimaid lahendusi suhtluse ja teeninduse parandamiseks e-kaubanduse ettevõtte ja selle klientide vahel.
Veebipoe leheküljele reaalajavestluse integreerimisel, saavad teie reaalajavestluse operaatorid pakkuda välkkiiiret kliendituge igale potentsiaalsele või tavalisele ostjale ja juhendada neid läbi müügisahvri erinevate kokkupuutepunktide.
Reaalajas vestlus on alternatiiv traditsioonilistele suhtluskanalitele ja paistab silma mitmete märkimisväärsete eeliste tõttu.
Kui kliendid sirvivad teie veebisaiti, tutvuvad viimaste pakkumistega ja nende huvi on laes, soovite viimase asjana tekitada neile ebamugavust ja kaotada potentsiaalne müügivõimalus põhjusel, et te ei suutnud pakkuda kohest abi. See on samaväärne sellega, kui kõndida tavapärasesse jaemüügipoodi, kus ei leidu ühtegi abi pakkuvat töötajat.
Reaalajas vestluse kasutamine on mugav valik vahetu sõnumi edastamiseks, mis nõuab abi vajavalt kliendilt kõige vähem pingutust, kuna ta ei ole sunnitud katkestama oma tegevust, et haarata telefon või saata e-kiri.
Võrreldes telefoni või e-posti teel pakutava toega, on tegemist odavama platvormiga mida hallata, sest üks agent suudab käsitleda samaaegselt mitut vestlust, vähendades sellega keskmist vastuse ooteaega. Administraatorid saavad määrata igale agendile eraldi samaaegsete vestluste arvu. See tagab, et klienditoe personal pole ülekoormatud ja nii saavad kliendid parimat võimalikku teenindust.
Iga poe jaoks – olgu see veebipood või füüsiline pood – on väga oluline esmamulje. Atraktiivne kujundus, teema ja logo on veebipoe brändi kuvandi ja veebis oma esindatuse näitamise olulised osad. Kuid sellel ajal, kui potentsiaalsed kliendid saabuvad teie veebisaidile, on teie võimalused muuta nad ilma korraliku klienditoeta reaalseteks tulutoovateks klientideks üpris väikesed.
Veebiostjelate tähelepanuvõime on suhteliselt lühike, umbes 5-10 minutit.
Et vältida ostukorvi hülgamist selle väikese aja jooksul, saavad vestluse operaatorid võtta klientidega ühendust proaktiivsete vestluskutsete kaud saadetud isikupärastatud tervitustega.
Nagu teisedki reaalajas vestluse funktsioonid, on ka vestluskutse kohandatav hüpikaken, milles kuvatavat sõnumit saab seadistada nii, et see ilmuks veebisaidil pärast kindlat kliendi sirvimisele kulunud aega. Teiseks funktsiooniks on see, et agendid saavad suunata selle konkreetsetele klientidele või lehtedele, näiteks tellimuse vormistamise ajal.
Reaalajas vestlus ei ole kasulik mitte ainult ristmüügi, vaid ka ülesmüügi puhul, kui klientidele tuleb pakkuda kallimaid kaupu, täiustatud tooteid või lisatooteid. Vestluse ajal saavad agendid reklaamida uusimaid tooteid või soovitada ostja huvidega kattuvaid täiustatud versioone. See muudab reaalajas vestluse klienditoe tööriistast võimsaks turundusvahendiks.
Vestluse ülevaade on suurepärane funktsioon, mis suudab süvendada sidet agentide ja klientide vahel. See võimaldab agentidel jälgida järjekorras ootavate külastajate arvu, nende URL-e, asukohta või käitumist. Hankides selge pildi praegustest veebiklientidest, oskavad agendid kontakteeruda ja käsitleda enesekindlalt kõiki vestlusi ja pakkuda isikupärastatud kogemust.
Vestluste toel saate luua oma CRM-i andmete kogu. Kui olete väikeettevõte, kes alustab oma klientide nimekirja koostamist, võiksite kaaluda vestluseelse vormi juurutamist. Kliendid on valmis jagama oma isikuandmeid ning vahetama need meeldivama ostukogemuse eest. Vestluseelset vormi on lihtne seadistada. Pärast vestlusnupu loomist klõpsake märkeruudul: Taotle teavet vestluseelse vormi kaudu. Edaspidi palub vestluseelne vorm klientidel jagada oma andmeid iga kord, kui aktiveeritakse vestluse nupp.
Kuigi reaalajas vestlus on suurepärane tööriist vestlusteks, on see sama väärtuslik ka klientide hoidmise taktikateks. Omnikanalilise klienditoe strateegia osana, suudavad kliendid säilitada 89% oma klientidest.
Internetis ostmisel töötunde ei ole. Kliendid eeldavad ööpäevaringset teenust. Mõistagi pole see alati võimalik. Kõigi klientide vastuvõtmiseks võimaldab LiveAgenti vestlus klientidel saata sõnumeid kontaktivormide kaudu. Niipea, kui klienditoe meeskond või konkreetne agent on uuesti võrgus, võtavad nad teiega ühendust.
Kõik reaalajavestluse funktsioonid on kohandatavad, võimaldades brändi kuvandi loomiseks sisestada teie enda CSS-koodi.
E-Commerce Industry Solution
Learn how multi-channel help desk software benefits E-commerce industry
Communication is at the heart of e-commerce and community.
Meg Whitman, President and CEO of Hewlett-Packard
Veebipõhine ostlemine on kindlalt välja kujunenud viis interneti kaudu kauplemiseks. Oskuslikud ja teadlikud reaalajas vestluse agendid aitavad luua ideaalse veebipõhise kliendikogemuse.
Veebipoe reaalajas vestluse agendiks olemine erineb tavalisest jaemüügiteenindajast, nagu näitavad oskused ja etikett.
Reaalajas vestlus pakub agentidele väärtuslikke funktsioone. Nende kasutamine võimaldab agentidel vastata klientidele kiiresti ja tõhusalt.
Et testida nende kirjutamiskiirust, kutsub LiveAgent proovima tasuta trükkimiskiiruse testi otse LiveAgenti veebisaidil.
Kui soovite näha kõigi saadaolevate reaalajas vestluse funktsioonide loendit ja uurida nende kohta üksikasjalikumalt, külastage meie funktsioonide lehte.
Reaalajas vestluse nupu integreerimine ei saa olla lihtsam. Tuleb vaid kopeerida ja kleepida lühike HTML-kood LiveAgenti kontolt teie veebisaidile ja nupp ongi aktiveeritud. Pole vaja alla laadida täiendavat tarkvara, kuid toetatakse ka integreerimist kolmandate osapoolte tarkvarade või rakendusega.
Paljusid veebipõhiseid poode hallatakse läbi Shopify rakenduse ning LiveAgenti vestluse tarkvara arendati koos mõttega sujuvast integreerimis- ja migreerimisprotsessist.
Turvaprobleemid on kõigi aegade kõrgeimal tasemel. Andmekaitse, konto turvalisus ja privaatsus on olulised teemad kõigile, kes haldavad ja teevad äri veebis. LiveAgent pole samuti erinev. Siin on mõned parimad turbefunktsioonid.
Kui soovite rohkem teada saada, uurige täiendava info saamiseks meie teadmusbaasi.
Still not sure if the live chat is the right tool for your online store?
Start a free-30 day trial, and join 35.000 business businesses already using LiveAgent
Me pakume portjee migratsiooniteenuseid enamikest populaarsetest klienditoe lahendustest.
Kui soovite näha kõiki meie taskukohaseid plaane, külastage meie hinnakirja.
Reaalajas vestluse funktsioonid
Avastage LiveAgenti reaalajas vestluse funktsioonid, mis aitavad parandada klienditeenindust ja suurendada müüki. Üle 15 funktsiooni, sealhulgas vestlusajalugu ja külastajate jälgimine, muudavad veebikülastajad klientideks. Proovige tasuta 14-päevast prooviperioodi!
Tasuta reaalajas vestluse tarkvara
Tasuta reaalajas vestluse tarkvara LiveAgentilt teie veebilehele parandab suhtlust ja kliendikogemust, kiirendades müüki.
Reaalajas vestlus kinnisvarasektorile
Reaalajas vestluse tarkvara aitab kinnisvaramaakleritel täiustada klientiteenindust, luua uusi kontakte ja suurendada konversioonimäära.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team