Reaalajavestlus kinnisvarasektoris parandab klientide teenindust, luues uusi kontakte ja suurendades konversioonimäära. See pakub tõhusamat suhtlust kui telefon või e-post, toetades elamu-, kaubandus- ja tööstuskinnisvara müüki.
Soov omada kodu või muud liiki kinnisvara on inimesele loomupärane. Enamik elanikkonnast on ostnud või ostab endale uue kinnisvara sertifitseeritud kinnisvarabüroolt või maaklerilt.
Selle tõttu on kinnisvara turul tohutult väärtuslike potentsiaalseid kliente. Kuid ilmselt on möödas aeg, kui piisas büroo aknale kleebitud müüdavate kinnistute nimekirjast. Loomulikult on see endiselt vajalik, kuid märkimisväärne osa ostjaskonnast on oma tähelepanu suunanud internetti.
Toodete ostmine veebist võib olla keeruline. Peamine põhjus on see, et kliendid ei saa enne otsuse tegemist tooteid füüsiliselt näha.
Nii on kinnisvara ostmine veelgi stressirohkem. Sa tahad suhelda, vaadata igat ruumi, lugeda lepingut ja saada koheselt oma küsimustele ja muredele vastused kinnisvaramaaklerilt.
Telefon on selleks hea võimalus, kuid reaalajavestlus on mugavam ja tõhusam võimalus online-suhtluseks.
Kas olete valmis panema maha oma klienditeeninduse edu esimest ehitusplokki?
Hakkame pihta.
Alustage veebipõhist tuge õigesti ja pakkuge positiivset kogemust veebipõhistele klientidele, kes otsivad oma uut kodu.
Niinimetatud “vaateakende šoppamine” oli potentsiaalsele ostjale võimalus vaadata kinnisvaraobjekte kinnisvarabüroo väljapanekutel.
Võimalus paeluda potentsiaalsete klientide tähelepanu oli ka internetis ümber kujundatud. On täheldatud, et potentsiaalse kliendi tähelepanu äratamiseks kulub 5-10 minutit.
Ajastatud ja strateegiliselt paigutatud proaktiivsed vestluskutsed lehtedele, mis genereerivad tavapäraselt suurt liiklust, näiteks hinnakujunduse või toote lehel.
Kuigi reaalajas vestlus on peamiselt aktiivseks reaalajas vestluseks loodud tööriist, pakub see funktsionaalsust ka väljaspool tööaega suhtlemiseks, nimelt kontaktivormidena. Sarnaselt muude funktsioonidega on kontaktivormid täielikult kohandatavad.
Erinevatel põhjustel ei ole mõnikord võimalik kinnisvaraga tutvumist ajastada. Kuid tänu videovestluse lisafunktsioonile saavad teie kinnisvaramaaklerid pakkuda oma potentsiaalsetele ostjatele virtuaalseid ringkäike. LiveAgenti videovestlus on brauseripõhine ja kuna see on osa teie kontoplaanist, ei vaja te selle kasutamiseks täiendavaid kolmanda osapoole rakendusi. Looge või valige meie galeriist videovestluse nupp ja asetage see veebisaidile ning juba saategi nautida näost näkku reaalajas vestlemist.
Reaalajas vestlus võib jagada teavet kinnisvaramaakleri kasumiosast, kuna selle abil on lihtne konversioonimäära jälgida ja seeläbi agenti vahendustasuga täpselt premeerida.
See on kuluefektiivsem võimalus pakkuda veebipõhist abi potentsiaalsetele majaomanikele, juhtidele ja püsiklientidele. Oluline erinevus seisneb selles, et reaalajas vestluste haldamisega ei pea tegelema suur arv töötajaid.
Üks agent saab korraga käsitleda mitut vestlust. Kiired ja päevakohased vastused säästavad hindamatult aega. Oluliste dokumentide lisamine annab klientidele aimu, millised juriidilised ja rahalised nõuded on kinnisvara ostmiseks nõutavad.
Edukas reaalajas vestluse suhtlus ei oleks võimalik ilma kvalifitseeritud ja asjatundlike töötajateta. Nad on olulised nii kliendikogemuse loomises kui ka veebisaidi külastajate konverteerimisel.
Veebipõhine suhtlus erineb tavalisest silmast-silma suhtlusest, millega kinnisvaramaaklerid harjunud on. Personaliseeritud ja humaanse reaalajas vestluse pakkumiseks on teie kinnisvaramaaklerite jaoks konkreetsed suunised, mida tuleks järgida.
Kinnisvaramaaklerid tegutsevad konsultantidena, kes juhendavad investoreid nende kinnisvaraotsingu teekonnal, nii et neile on praktiline koolitus ja etikett üliolulised.
Järelikult saate otsustada, milline agent peaks teie vestlusteenust haldama. Asi on selles, et kõik ei ole selleks valmis ja mõned võivad teha rohkem eksimusi kui teised.
Always keep in mind the old retail adage: Customers remember the service a lot longer than they remember the price.
Lauren Freedman – Real estate agent
Reaalajavestlus ja selle funktsioonid on kõik osa meie omnikanalilisest klienditoe tarkvarast.
Kontaktivormid: Võimaldab kontaktidel kontaktivormi kaudu töövälisel ajal või kindla agendi puudumisel sõnumeid saata.
Õigesti tehtud natiivne integratsioon. Kopeerige ja kleepige oma LiveAgenti kontole lühike HTML-kood ning vestlusnupp ilmub teie kliendi poolt külastataval veebisaidil, ja on valmis mis tahes sissetulevate vestluste jaoks. Lisaeeliseks on integreeritavus kolmanda osapoole tarkvarade või rakendusega.
Andmekaitse, konto turvalisus ja privaatsus on olulised teemad kõigile, kes haldavad ja tegutsevad oma äriga veebis. LiveAgent pole siinkohal erinev. Siit leiate mõned parimad turbefunktsioonid.
Kui soovite rohkem teada saada, lugege LiveAgenti turvalisuse privaatsuspoliitikat.
Kui soovite rohkem teada saada, külastage lisateabe lugemiseks meie teadmusbaasi.
Still not sure if the live chat is the right tool for you?
Start a free-30 day trial, no credit card required.
Reaalajas vestluse funktsioonid
Avastage LiveAgenti reaalajas vestluse funktsioonid, mis aitavad parandada klienditeenindust ja suurendada müüki. Üle 15 funktsiooni, sealhulgas vestlusajalugu ja külastajate jälgimine, muudavad veebikülastajad klientideks. Proovige tasuta 14-päevast prooviperioodi!
Kinnisvaratööstuse klienditoe tarkvara
Looge suurepärane kinnisvara klienditugi LiveAgentiga. Pakkuge reaalajas abi ja kasvatage oma rahulolevat kliendibaasi!
Tasuta reaalajas vestluse tarkvara
Tasuta reaalajas vestluse tarkvara LiveAgentilt teie veebilehele parandab suhtlust ja kliendikogemust, kiirendades müüki.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team