Reaalajas vestlus on turismi- ja majutusvaldkonna ettevõtetele kasulik tööriist, pakkudes kiiret ja tõhusat kliendisuhtlust. See vähendab ooteaega, on kohandatav ja kulutõhus, pakkudes mugavat teenust nii klientidele kui reisibüroodele.
Isegi majandusliku või poliitilise kriisi ajal on reisitööstus alati taastunud ja jätkanud reisijate ligimeelitamist. Reisitööstus on jõudnud tippu kui ühe kasumlikuma valdkonnana oma rõhuasetusega tehnoloogilistele uuendustele.
Reisimine mistahes sihtkohta on kättesaadavam ja taskukohasem kui kunagi varem. Sotsiaalmeedia abil saavad inimesed luua sidemeid ükskõik kellega maailmas, mis sageli ajendab neid pakkima kotte ja maailma avastamiseks reisile minema.
Ärimaailm kasutab reisimist, et laieneda ja sõlmida tehinguid välismaal. Kuid oma järgmist sihtkohta või hotelli valides on kõikidel reisijatel ühine soov vaba aja veetmise võimaluste ja mugavuste järele.
Reaalajas vestlus muudab selle võimalikuks ja rohkemgi veel.
Olete valmis? Alustame.
Reaalajas vestlus on lihtsasti kasutatav, kuid väärtuslik suhtlusvahend kliendi ja klienditeenindaja vaheliseks kiirsuhtluseks – täielikult brauseripõhine ning loodud vastama klientide küsimustele tõhusalt ja reaalajas.
Reaalajas vestlusel on märkimisväärsed eelised võrreldes telefoni- ja e-posti toega.
Kuigi telefoni ja e-posti tugi on endiselt laialdaselt kasutatud, räägib statistika iseenda eest. Üle 60% klientidest eelistab päringutele vastuste saamiseks traditsiooniliste kanalite asemel vestlust, ja selle põhjustajaks pole ainult millenniumi põlvkond. 45% 55-aastastest ja vanematest inimestest on kinnitanud, et on vähemalt korra veebilehel reaalajas vestlust kasutanud.
Turism on suur ja dünaamiline valdkond. Iga aasta reisivad maailmas ringi miljonid inimesed, mõned neist korduvalt. Igaüks neist potentsiaalsetest või sagedastest reisijatest väärib mugavat ja kasutajasõbralikku veebipõhist abi, mida reisibüroo suudab pakkuda.
Reaalajas vestlus on loodud just selleks otstarbeks.
Varem oli nii klientide kui ka reisibüroode jaoks broneeringu tegemine pikk protsess ja enamasti oli selleks vaja külastada reisibürood. Veebipõhiste otsingumootorite populaarsus muutis seda.
Turism on muutunud üheks kõige kiiremini arenevaks tehnoloogiavalkonnaks, millel on selgelt määratletud digitaalstrateegia. Selleks, et kasutada täielikult ära võimalusi kaasaegsete reisijate kliendisoovide rahuldamiseks, on reaalajas vestlus turismis ideaalne suhtlusvahend nii klientide kui ka reisibüroode jaoks.
Sell dream holidays with LiveAgent
Our live chat features can help you catch attention and streamline your sales process. Try them out today for free.
On vaieldamatu, et reaalajas vestlusel on märkimisväärne mõju kliendi otsuste tegemisele. Kuid uue potentsiaalse kliendi otsus osta näiteks teie reisibüroost pakettreisipakkumine sõltub teie reisibüroode oskustest ja professionaalsest lähenemisest.
Inimestel on iga reisi alustamiseks mingisugune motivatsioon. Olgu see isiklik või tööalane, valivad kliendid reisi-või transpordiettevõtte selle põhjal, kuidas see vastab nende ootustele.
Reaalajas vestlus ei ole mõeldud ainult esmakordsetele, vaid ka hooajalistele, staažikatele reisijatele. Kui varem ei ole seda tehtud, siis nüüd annab reaalajas vestluse rakendamine võimaluse kliendi silmis näha teie ettevõtet teisest valgusest ja seeläbi kutsuda esile veelgi suuremat kaasatust.
Reisibüroode jaoks on reaalajas vestlus võimas abivahend toeks, reklaamiks ja konversiooniks. Järgides õiget reaalajas vestluse etiketi reeglite kohaselt saavad agendid pakkuda potentsiaalsetele klientidele ja püsiklientidele inimlikku suhtlust ja meeldivaid kogemusi.
Richard Branson – Founder of the Virgin group
Iga vestlus muudetakse piletiteks ja salvestatakse universaalsesse, jagatud postkasti. Juurdepääsuõigusega agent saab sealt otsida klientide profiile ja suhtlusajalugu.
Mitmesugused, eelnevalt valmistatud kujundused vestlusnuppude ja vestlusakende galeriis või võimalus luua täiesti uus vidina kujundus.
Hüpiksõnumid, mis võivad suurendada investeeringutasuvust (ROI). Agendid saavad luua ühe või mitu kutset ja juhendada potentsiaalseid kliente läbi ostuprotsesside.
Reaalajas vestluse külastajate praeguse URL-i jälgimine ja õigeaegselt ajastatud kutsed võivad pakkuda ka reklaamreisipakette, reisipakkumisi või muid isikupärastatud reisisoovitusi. LiveAgent lubab kasutada ennetavaid vestluskutseid ainult siis, kui saadaolevaid agente on piisavalt.
Valikuline, kuid kasulik funktsioon agentidele, kes soovivad püsida klientidest sammu jagu ees. Selle funktsiooniga saab agent jälgida, mida klient vestlusaknasse kirjutab ja valmistada ette oma vastuse, enne kui klient saatmisnupule vajutab.
Salvestatud vastused lihtsustavad töövoogu, kasutades eelnevalt valmistatud lühikesi tekstivastuseid ja salvestades need edaspidiseks kasutamiseks.
Vestluslogi tüüp, kuhu salvestatakse eelmise vestluse üksikasjad.
Kiire ja täpse suhtluse tagamiseks saavad agendid või vestluse administraatorid valida kolme ettemääratud suunamistüübi vahel:
Ootejärjekorra maksimaalset pikkust saab seadistada vestlusnupu seadetes. Funktsioon võimaldab klienti ooteaja lühendamiseks peita vidina automaatselt veebisaidilt, kui jõutakse ootejärjekorra piirini.
Nagu ka välise suhtluse puhul klientidega, annab reaalajas vestlus agentidele võimaluse saata üksteisele kiirsõnumeid. Ettevõttesisesed vestlused on nähtavad ainult sõnumite saatjale ja vastuvõtjale.
Silte saab lisada kas käsitsi või automaatselt konkreetsetele sõnadele või lausetele, luues seeläbi igale agendile kohandatud töövoo.
Võimaldab saada klientide soovitusi ja tagasisidet agentide töö tõhususest või annab võimaluse vestluse üldise rahulolu hindamiseks.
Reaalajas vestlus on üks osa LiveAgenti mitmekanalilisest klienditoe tarkvarast ja lisab seega täiendavaid funktsioone, mis on kasulikud erinevatele reisibüroodele.
Oletame, et ettevõttel on oma reisivate töötajate jaoks teatud ettevõttesisesed reisieeskirjad (nt lennupiletid, lennufirmad, hotellid, autod). LiveAgenti sisseehitatud CRM-süsteem suudab salvestada kõik need nõuded, mis on kättesaadavad kõigile, kellel on juurdepääs.
Agent saab vestluse kaudu lisada ja saata dokumente (näiteks viisanõudeid) klientidele, kes reisivad vabal ajal uude riiki.
Kui klient soovib reisibürooga tööajaväliselt kontakteeruda, täidab ta kontaktivormi, mis määratakse kindlale agendile või meekonnale, kui nad on tagasi võrku jõudnud. Vestlusnuppu saab kohandada vastama ka erinevate turgude keeltele.
Väga sarnane teistele reisibüroodele, kuid erineb automatiseerimise kasutamise poolest. Tänu veebipõhisele automatiseerimisele saavad veebiagentuurid kasu reaalajas vestlusest, kasutades automaatseid funktsioone, nagu reeglid , et määrata vestlused ettevõtte asjakohastele osakondadele.
Travel and Accommodation Industry Solution
Learn how multi-channel help desk software benefits Travel and Accommodation industry
Reaalajas vestluse nupu integreerimine ei saa olla lihtsam. Ainus nõue on kopeerida ja kleepida veebisaidile lühike HTML-kood oma LiveAgenti kontolt ning vestlus ongi aktiveeritud. Täiendavat tarkvara pole vaja alla laadida, kuid toetatud on ka integreerimine kolmandate osapoolte tarkvarade või rakendustega.
Andmekaitse, konto turvalisus ja privaatsus on olulised teemad kõigile, kes haldavad ja tegelevad oma äriga veebis. LiveAgent pole samuti erinev. Siit leiate mõned parimad turvafunktsioonid.
Kui soovite rohkem teada saada, külastage lisateabe saamiseks meie teadmusbaasi.
Enhance the travel experience for your customers
Start a free-30 day trial, no credit card required
Reaalajas vestluse funktsioonid
Avastage LiveAgenti reaalajas vestluse funktsioonid, mis aitavad parandada klienditeenindust ja suurendada müüki. Üle 15 funktsiooni, sealhulgas vestlusajalugu ja külastajate jälgimine, muudavad veebikülastajad klientideks. Proovige tasuta 14-päevast prooviperioodi!
Reaalajas vestlus kinnisvarasektorile
Reaalajas vestluse tarkvara aitab kinnisvaramaakleritel täiustada klientiteenindust, luua uusi kontakte ja suurendada konversioonimäära.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team