Sisestage Oma Pealkirja Text Siia

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Päiseplokk Prooviperioodi vormiga(taustaga)

Siin saate kasutada tavalist teksti (tekstilõiku) koos linkidega. Kui Teil on tarvis kasutada jämetekstikaldkirja või täpp- ja numbriloendeid, võite seda teha

.

Selle ploki alla võite lisada nuppe kasutades HTML-i plokki, kliendi logosid läbi lühikoodi (short code) või ühepunktilisi KKK-sid schema.org abil.

Lisainformatsiooni jaoks pöörduge meie github.com lehele

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Horisontaalsete Vahelehtede Plokk

Siin saate kasutada tavalist teksti (tekstilõiku) koos linkidega. Kui Teil on tarvis kasutada jämetekstikaldkirja, võite seda teha./p>

Hinnakirja Plokk - Kaks Paketti (ilma taustata)

Siin saate kasutada tavalist teksti (tekstilõiku) koos linkidega. Kui Teil on tarvis kasutada jämetekstikaldkirja või täpp- ja numbriloendeid, võite seda teha

.

Selle ploki alla võite lisada nuppe kasutades HTML-i plokki.

Package Name

Paketi nimi

Quisque eget urna blandit, porta arcu in, tincidunt.

$10 /kuus
Package Name

Paketi nimi

Quisque eget urna blandit, porta arcu in, tincidunt.

$10 /kuus

Kõik ühes kõnekeskuse lahendus väikestele ettevõtetele ja suurtele organisatsioonidele

Ühendage kõik oma sotsiaalmeedia meie kontaktkeskuse tarkvaraga, et parandada agentide produktiivsust ja hoida klientide andmed turvalisena. LiveAgenti klienditoe tarkvara integreerub Instagrami, Twitteri, Facebooki, Facebook Messengeri ja Viberiga.

LiveAgenti klienditoe tarkvara uhkeldab kõige kiirema reaalajas vestluse vidinaga turul. Pöörake veebilehe külastajad sekunditega klientideks. Võtke ühendust proaktiivselt, pakkuge isikupärastatud ja asjatundlikku abi ning nautige suurenenud kliendirahulolu, kasvatades samal ajal müüki.

Edastage kõik kliendipäringud ühte tsentraliseeritud omnikanalilisele agendi töölauale kasutades meie piletisüsteemi tarkvara. Määrake pileteid erinevatele osakondadele ja agentidele ja korrapärastage päringuid siltide, prioriteedi või saabumiskuupäeva järgi. Jälgige iga kliendi probleemi lahendamise teekonda algusest lõpuni, üle mitme kanali ja konteksti rikkalikus formaadis meie hübriidse piletivoo abil.

Looge ja stiliseerige oma isiklik teadmusbaas kasutades meie WYSIWYG (What You See Is What You Get) redaktorit. Parandage kliendirahulolu pakkudes klientidele iseteeninduse tööriistu, nagu kuidas-teha artiklid, KKK-d või kogukonna foorumid.

Related Articles to Üldine PPC sihtleht
Parandage klientidega suhtlemist oma Web.com veebisaitidel. Web.com-i integreerimine võimaldab Teil oma veebisaitidele paigutada LiveAgenti reaalajas vestluse nupu.

Web.com

Integreeri Web.com LiveAgentiga ja tõsta oma veebisaidi kliendikogemus uuele tasemele! Paigalda reaalajas vestluse nupp, suurenda müüki ja naudi kiiret, efektiivset klienditeenindust. Alusta tasuta prooviperioodiga ja koge Web.com-i võimsust ilma piiranguteta!

Kõnekeskuse takvara on toode, mis on mõeldud ettevõtte telefonivestluste eest hoolitsema. Uurige rohkem kõnekeskuse vastavuse kohta.

Kõnekeskuse nõuetele vastavus

Kõnekeskuse takvara on toode, mis on mõeldud ettevõtte telefonivestluste eest hoolitsema. Uurige rohkem kõnekeskuse vastavuse kohta.

Klienditoe Sonastik - Tasuta Vestluse Klient

Tasuta vestluse klient

Tasuta vestluse klient on tarkvara, mis asub arvutis. Seda kasutatakse kiirsõnumite haldamiseks. See on iga kasutaja jaoks tasuta. Klikkige rohkema info saamiseks.

Klienditeenindajatel peaksid olema suurepärased kõvad ja pehmed oskused. Kuid millised kliendi pehmed oskused on kõige olulisemad?

Klienditeeninduse pehmed oskused

Klienditeenindajatel peaksid olema suurepärased kõvad ja pehmed oskused. Kuid millised kliendi pehmed oskused on kõige olulisemad?

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

Start Free Trial x