Siin saate kasutada tavalist teksti (tekstilõiku) koos linkidega. Kui Teil on tarvis kasutada jämetekstikaldkirja või täpp- ja numbriloendeid, võite seda teha
.
Selle ploki alla võite lisada nuppe kasutades HTML-i plokki, kliendi logosid läbi lühikoodi (short code) või ühepunktilisi KKK-sid schema.org abil.
Lisainformatsiooni jaoks pöörduge meie github.com lehele
Siin saate kasutada tavalist teksti (tekstilõiku) koos linkidega. Kui Teil on tarvis kasutada jämetekstikaldkirja, võite seda teha./p>
Siin saate kasutada tavalist teksti (tekstilõiku) koos linkidega. Kui Teil on tarvis kasutada jämetekstikaldkirja, võite seda teha.
Siin saate kasutada tavalist teksti (tekstilõiku) koos linkidega. Kui Teil on tarvis kasutada jämetekstikaldkirja, võite seda teha.
Siin saate kasutada tavalist teksti (tekstilõiku) koos linkidega. Kui Teil on tarvis kasutada jämetekstikaldkirja, võite seda teha.
Siin saate kasutada tavalist teksti (tekstilõiku) koos linkidega. Kui Teil on tarvis kasutada jämetekstikaldkirja, võite seda teha.
Siin saate kasutada tavalist teksti (tekstilõiku) koos linkidega. Kui Teil on tarvis kasutada jämetekstikaldkirja, võite seda teha.
Siin saate kasutada tavalist teksti (tekstilõiku) koos linkidega. Kui Teil on tarvis kasutada jämetekstikaldkirja või täpp- ja numbriloendeid, võite seda teha
.
Selle ploki alla võite lisada nuppe kasutades HTML-i plokki.
Ühendage kõik oma sotsiaalmeedia meie kontaktkeskuse tarkvaraga, et parandada agentide produktiivsust ja hoida klientide andmed turvalisena. LiveAgenti klienditoe tarkvara integreerub Instagrami, Twitteri, Facebooki, Facebook Messengeri ja Viberiga.
LiveAgenti klienditoe tarkvara uhkeldab kõige kiirema reaalajas vestluse vidinaga turul. Pöörake veebilehe külastajad sekunditega klientideks. Võtke ühendust proaktiivselt, pakkuge isikupärastatud ja asjatundlikku abi ning nautige suurenenud kliendirahulolu, kasvatades samal ajal müüki.
Edastage kõik kliendipäringud ühte tsentraliseeritud omnikanalilisele agendi töölauale kasutades meie piletisüsteemi tarkvara. Määrake pileteid erinevatele osakondadele ja agentidele ja korrapärastage päringuid siltide, prioriteedi või saabumiskuupäeva järgi. Jälgige iga kliendi probleemi lahendamise teekonda algusest lõpuni, üle mitme kanali ja konteksti rikkalikus formaadis meie hübriidse piletivoo abil.
Looge ja stiliseerige oma isiklik teadmusbaas kasutades meie WYSIWYG (What You See Is What You Get) redaktorit. Parandage kliendirahulolu pakkudes klientidele iseteeninduse tööriistu, nagu kuidas-teha artiklid, KKK-d või kogukonna foorumid.
Klienditeeninduse pehmed oskused
Klienditeenindajatel peaksid olema suurepärased kõvad ja pehmed oskused. Kuid millised kliendi pehmed oskused on kõige olulisemad?
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.