Toetage oma kliente ennetavalt, pöördudes nende poole väljamineva kõnekeskuse tarkvaraga – parandage kliendisuhteid, optimeerige klientide väljaminevaid suhtlusi ja looge rohkem müügivõimalusi. LiveAgenti kõnekeskuse tarkvara abil saab väljaminevat kliendisuhtlust hõlpsalt ja tõhusalt hallata otse teie klienditeenindusest.
inContacti uuring paljastas, et suurem osa tarbijaid on avatud ennetavale suhtlusele. Tegelikult teatas 73% inimestest, kellel oli ettevõtte/teenuseosutaja sissetuleva kõne osas positiivne kogemus, positiivsest muutusest neile helistanud organisatsiooni taju kohta.
Erinevalt sissetulevast kõnekeskuse tarkvarast, mida ettevõtted kasutavad sissetulevate kliendikõnede käsitlemiseks, võimaldab väljamineva kõnekeskuse tarkvara teha teil väljaminevaid kõnesid potentsiaalsetele klientidele, müügivihjetele või praegustele klientidele. Väljaminevaid kõnesid võib teha erinevatel põhjustel, näiteks klientide ennetav abistamine, ristmüük või ülesmüük olemasolevatele klientidele, küsitluste läbiviimine jne.
Suurem osa tänastest kõnekeskuse tarkvaralahendustest ühendab nii väljamineva kui ka sissetuleva kõnekeskuse funktsionaalsuse. Parima väljamineva kõnekeskuse tarkvara valimine taandub tavaliselt kõige sobivamate funktsioonidega tööriista leidmisele.
Pakkuge ennetavat tuge ja pöörduge oma klientide poole enne, kui nad üldse abi küsima peavad.
Uuenduste puhul aitab õigeaegne telefonikõne ettevõtetel vältida klientide kaotamist.
Laiendage oma pakkumisi olemasolevatele klientidele toodete ülesmüügi või ristmüügiga.
Võimsate sissetuleva ja väljamineva kõnekeskuse tarkvara funktsioonide abil suudab LiveAgent aidata teil parandada kliendisuhtlust, parandada klienditoe meeskondade tõhusust ja tootlikkust ning suurendada klientide rahulolu. Ühendage mis tahes VOIP-teenuse pakkuja, seadistage nutikas kõnede marsruutimine, looge kohandatud IVR-puud, hallake hõlpsasti vastamata kõnesid, salvestage piiramatult kõnesalvestusi, vastake veebisaidilt tulevatele kõnedele ja võimaldage videovestluse – seda kõike LiveAgentiga.
Meie kõnekeskuse tarkvara on vaid üks osa meie mitmekanalilisest klienditoe platvormist, mis on varustatud üle 180 funktsiooni, üle 40 integratsiooni ja lõputute kohandamisvõimalustega. LiveAgent sisaldab võimsat piletisüsteemi koos automatiseerimise, natiivse reaalajas vestluse, sotsiaalmeedia integratsioonide ja iseteenindusvõimalustega. Lubage klientidel oma valitud kanali kaudu ühendust võtta, võimaldades samal ajal oma agentidel tõhusalt kogu suhtlust ühest kohast hallata.
Üle 40 integratsiooniga saate oma väljaminevat kliendisuhtlust tohutult lihtsustada ja täiendada. Saage teavitusi uutest piletitest, tegutsedes samal ajal Slackis, või luues uusi PipeDrive’i tehinguid, esitage kasutajatele arveid ChargeDeskiga – seda kõike LiveAgenti piletite paneelilt.
Looge oma potentsiaalsetele klientidele väljaminevaid kõnesid või e-kirju vaid mõne klikiga, otse oma LiveAgenti juhtpaneelilt, ning külastades samal ajal oma potentsiaalsete klientide sirvitavaid veebisaite. Aktiveerituna võib see olla suureks abiks eelkõige B2B müügimeeskondadele, kuna võimaldab müügiesindajatel väljuvaid suhtlusi kiiresti ja mugavalt hallata.
LiveAgenti väljamineva kõnekeskuse CRM-tarkvaraga saate kohese juurdepääsu põhjalikele kliendiandmetele, sealhulgas iga kliendi isiklik teave, varasemad ostud ja klienditoe ajalugu – see kõik on saadaval mugavas hübriidpiletivoos. Nende teadmise abil suudavad agendid jõuda olemasolevate klientideni ennetavalt ja alati teie tooteid tõhusalt üles- või ristmüüa.
Piiramatu kõnesalvestuse funktsiooniga saate kõik oma kliendikõned ja kõnepostisõnumid turvaliselt ja mugavalt otse oma LiveAgenti kontole salvestada. See funktsioon tagab, et ükski kliendikõne ei kaoks ja võimaldab agentidel hõlpsalt kõnesalvestistele juurde pääseda ning neid uuesti esitada, kui nad peaksid vajama meeldetuletusi varasema suhtluse käigus kohta, et pöörduda klientide poole asjakohaste pakkumistega.
Kaasake oma veebisaidi potentsiaalseid kliente, kasutades ennetavaid vestluskutseid, mis on osa LiveAgenti mitmekanalilisest klienditoe lahendusest. Seadistage oma veebisaidi (näiteks hinnakujundusleht) kohandatud URL-idele automatiseeritud vestluskutsed või kutsuge külastajaid agentidega vestlema makseprotsesside käigus, et suurendada nende ostukindlust, parandada ostukogemust ja muuta nad maksvateks klientideks.
Jälgige oma sotsiaalmeedia kaasamisi LiveAgentiga. Tarkvara integreerub sujuvalt kõige populaarsemate sotsiaalmeedia kanalitega, nagu Facebook, Twitter ja Instagram. Jälgige töölaualt mugavalt kõiki sotsiaalmeedia sõnumeid, kommentaare ja brändi mainimisi ning vastake neile koheselt. Pakkuge õigeaegset abi ja konverteerige rohkem müügivihjeid.
LiveAgenti kõnekeskuse tarkvaral on sisseehitatud analüüsi- ja aruandlusfunktsioonid. Saage väärtuslikku teavet peaaegu lõpututest aruandlusvõimalustest, mis jälgivad kõnekeskuse näitajaid ja KPI-sid. Looge erinevaid aruandeid, teadke, kuidas Teie kõnekeskus töötab jatuvastage parandamist vajavad alad.
LiveAgent on pilvepõhine ning seda on lihtne seadistada ja kasutada. Alustage meie võimsa kõnekeskuse tarkvara kasutamist vaid mõne minutiga, ilma et oleks vaja tülitada oma IT meeskonda.
LiveAgent ühendab nii väljamineva kui ka sissetuleva kõnekeskuse tarkvara funktsioonid. Võtke vastu piiramatult sissetulevaid kõnesid või pöörduge klientide poole proaktiivselt.
Hankige parim hinna ja kvaliteedi suhe koos lihtsa ja läbipaistva hinnamudeliga, ilma pikaajaliste lepingute ja minutipõhiste lisatasudeta.
Kõnekeskus on vaid osa keerukamast lahendusest, mis võimaldab teil hõlpsasti hallata pileteid, e-kirju, vestlusi, kõnesid ja sotsiaalmeedia sõnumeid.
Hankige professionaalne väljamineva ja sissetuleva kõnekeskuse tarkvara, mis on integreeritud võimsasse kasutajatoe lahendusse fikseeritud kuuhinnaga, ilma varjatud tasude või pikaajaliste kohustusteta. Registreeruge 30-päevasele tasuta prooviperioodile, et saada täielik juurdepääs kõigile saadaolevatele funktsioonidele.
Most Popular
Tasuta kõnekeskuse tarkvara - LiveAgent
Avasta LiveAgenti tasuta kõnekeskuse tarkvara, mis võimaldab Teil brauserist või mobiilirakendusest teha ja vastu võtta kõnesid koos piiramatute kõnesalvestustega. Parandage oma klienditeeninduse taset, integreerides erinevaid platvorme, nagu WhatsApp, WordPress ja Shopify. Alustage juba täna ja viige oma klienditugi uuele tasemele!
Sissetulevate ja väljaminevate kõnede keskus
Avasta sissetulevate ja väljaminevate kõnekeskuste võimalused! Meie kaasaegne tarkvara ja professionaalsed teenused aitavad tõsta efektiivsust klienditeeninduses, turunduses ja võlgade sissenõudmises. Liituge tasuta prooviperioodiga ja viige oma ettevõte uuele tasemele!
Avastage, kuidas LiveAgenti kõnekeskuse tarkvara võimaldab ettevõtetel tõhusalt suhelda klientidega pilvepõhiste lahenduste abil. Meie tarkvara pakub mitmesuguseid funktsioone, sealhulgas sotsiaalmeedia integreerimist, aruandlust ja agentide jälgimist, et luua virtuaalne kõnekeskus. Alustage oma tasuta prooviperioodiga ja parandage kliendikogemust täna!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team