Tere tulemast LiveAgenti klienditeeninduse veebiseminarile! Meie spetsialistid juhendavad teid läbi meie mitmekanalilise klienditoe lahenduse, mis hõlmab piletisüsteemi, reaalajas vestlust, sisseehitatud kõnekeskust ja palju muud. Aitame teid teie konto seadistamisel ja konfigureerimisel ning vastame teie kõige sagedasematele küsimustele. Tutvuge LiveAgenti klienditeeninduse tarkvaraga koos meiega ning parandage oma klienditeenindust nagu paljud teised ettevõtted üle maailma.
Sellel veebiseminaril vaatame läbi LiveAgenti juhtpaneeli põhitõed, millised on kõige olulisemad funktsioonid ja seaded, mida peaksite kõigepealt vaatama.
LiveAgenti põhijooneks on piletiteks muudetud sujuv kommunikatsioon. Suurendage produktiivsust, tulles üle LiveAgenti.
Reaalajas vestluse tarkvara või ennetavate vestluskutsete kasutamine on suurepärane viis klientide, potentsiaalsete klientide või üldsusega otsese kontakti loomiseks, et nad Teie veebisaidil ära ei eksiks.
Mitu teadmusbaasi on kõige uuem täiendus meie kliendiportaali ökosüsteemis. Mitme teadmusbaasi abil saate teadmised keele, toote või kaubamärgi järgi eraldada.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.