VIP tugi

Saadavus & teenuse ulatus

Täiendav funktsioon, mis on saadaval juhuks, kui suurem klient nõuab pühendunud personali. See teenus on saadaval vaid kallimas (All-inclusive) makseplaanis ning täiendava tasuga 1000€/kuu.

Pühendatud toe ulatus

Pühendunud ühtne kontaktpunkt

Teile on pühendatud kasutajatoe aegnt, keda teate nimepidi, ta on pühendunud teile ja teie ettevõttele, saate temaga igal ajal ühendust võtta.

Teil on juurdepääs unikaalsele vestluse nupule, mis võimalda teil endale määratud agendiga otse ühendust saada. Teil on juurdepääs agendi kalendrile, saate nendega kõne kokku leppida.

Eelisõigusega juurdepääs vanemagentidele

Kui vajate arenenud tuge, määrame teile koheselt 2 astme tehnilise agendi, kellel on kogemusi keeruliste tehniliste probleemidega.

Kõnede üle vaatamine

Saate broneerida kõne oma toe agendiga, seda nii abi saamiseks, koolituseks või ajurünnaku rakendamiseks süsteemis muudatuste läbi viimiseks.

Ready to improve your productivity with omnichannel help desk software?​

Pühendunud kasutajatoe agendi saadavus

Lisaks 24/7 vestuse toele teie veebilehel ja standard e-mail toele, saate:

  • Pühendunud kasutajatugi: 09.00-17.00-ni CET
    • Tööajavälised kõned suunatakse kõneposti ja teeme omalt poolt parima, et teile helistataks tagasi niipea, kui võimalik.
  • Pühendunud kasutajatugi: 09.00-17.00-ni CET
    • Kogume kokku e-mailid, mis on saadud tööaja väliselt, garanteerime nendega tegelemise järgmisel tööpäeval.
  • Pühendunud kõnetugi: saate broneerida kõne oma toe agendiga vastavalt kättesaadavusele.

VIP SLA vastuse ajad

TaseDefinitsioonVastamise aegJärelkontrolli aeg
Tase 1 Kriitil.Teenus maas/pole saadaval. Peatuvad klientidega seonduvad  tegevused, puudub protseduuriline lahendus. 1 tund või vähem.Kuni 4 tundi. Agendid teevad koos adminnidega tööd, et taastada teenus niipea, kui võimalik. 
Tase 2 KõrgeTugev soorituse langemine. Teenused töötavad, kuid nende tase on alanenud ja see mõjutab kasutamist.1 tund või vähem.Kuni 4 tundi. Agendid töötavad koos adminnidega, et taastada teenus niipea, kui võimalik. 
Tase 3 Stand.Osaline pilveteenuse kadu mõjuga ettevõttele. Näiteks uusi e-maile ei tooda ja teatud integratsioonid ei tööta.2 h või vähem. Agent võtab teiega ühendust 1-2 tunni jooksul, tavaliselt kohe. 2 tp või vähem Agent tegeleb kogu suhtlusega ja hoiab teid kursis. 
Tase 4 RikePäring seoses rikkega (mitte kriitiline probleem). Nt. kogete LiveAgent`i  riket (nt. teatud reegli tingimus ei tööta või muu sarnane).1 tp või vähem Agent võtab teiega ühendust 24 h jooksul või kohe. Agent tegeleb kogu suhtlusega ja hoiab teid kursis.  
Tase 5 PäringSeadistuse päring, uue funktsiooni soovitus, iga muu kasutajatoele esitatav küsimus. Automatiseerimise reeglite üles seadmine, juhtumi nõustamine, funktsiooni kohta küsimine või muu sarnane. 1 tp või vähem. Agent võtab teiega ühendust 24 tunni jooksul, tavaliselt kohe. Agent tegeleb kogu suhtlusega ja hoiab teid kursis.  

Proovige LiveAgenti juba täna​

Me pakume portjee migratsiooniteenuseid enamikest populaarsetest klienditoe lahendustest.

3000+ arvustust Capterra GetApp G2 Crowd

Suurepärane klienditeenindus algab paremast klienditoe tarkvarast. Vaadake LiveAgenti eeliseid ja alustage kasutamist vähem kui 5 minutiga.

Pakkuge erakordsetklienditeenindust.

Kogege LiveAgenti mitmekanalilist klienditoe tarkvara, mis pakub sujuvat piletisüsteemi, kiireimat reaalajas vestlust ja kõnekeskuse lahendusi. Alustage riskivaba 30-päevase tasuta prooviperioodiga, ilma krediitkaarti vajamata, ning parandage oma klienditeenindust ja suurendage tulusid. Liituge ettevõtetega nagu Forbes ja Airbus, kes usaldavad meie lahendusi.

Online tugi on veebipõhine klienditeeninduse pakkumise vorm. Online tugi on ka osa kliendisuhte haldamisest.

Online tugi

Online tugi on veebipõhine klienditeeninduse pakkumise vorm. Online tugi on ka osa kliendisuhte haldamisest.

Tarkvara tugi on müügijärgne abistamine, millega tegeleb tarkvara looja või agent. See on töökoht või teenus, mis aitab kasutajat (kliente, töötajaid).

Tarkvara tugi

Tarkvara tugi on müügijärgne abistamine, millega tegeleb tarkvara looja või agent. See on töökoht või teenus, mis aitab kasutajat (kliente, töötajaid).

Küsige klientidelt tagasisidet nagu professionaal LiveAgenti tagasiside e-kirja mallide abil. Meie 9 ainulaadset malli on kasutusvalmis.

Tagasiside e-kirja mallid

Tagasiside e-kirja mallid LiveAgentilt aitavad koguda väärtuslikku klientide tagasisidet ja parandada rahulolu. Proovige tasuta!

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

Start Free Trial x