AI assist
Tehisintellekti (AI) kasutamine klienditoes võib globaalselt muuta äritegevuse revolutsiooniliseks. Tehisintellekti vastused jäljendavad inimestevahelist suhtlust ja parandavad klienditeeninduse kogemust, käsitledes suuri kliendipäringute mahte. Tehnoloogia aitab muuta vastuste mustandid professionaalseteks vastusteks, mis suurendab kliendirahulolu.
Lisaks säästab tehisintellekt inimagente korduvate päringute küüsist, võimaldades neil keskenduda keerulistele probleemidele, mis nõuavad inimeste sekkumist. Tehisintellekti ja inimestevahelise suhtluse ühildamine tagab erakordse, tõhusa ja spetsialiseerunud klienditeeninduse, mis parandab lahendusaegu ja suurendab klientide lojaalsust.
AI assist
Üldiselt töötab AI klienditeeninduses masinõppe, loomuliku keele töötlemise ja andmeanalüüsi jõul. Need tehisintellekti tööriistad on koolitatud varasemate andmete ja kliendisuhtlemise põhjal, võimaldades seeläbi kohandada vastuseid klientide päringutele. Tehisintellektil põhinev klienditugi ei kasuta ainult eelseadistatud või skriptitud vastuseid, kuna AI suudab luua oma vastuseid vastavalt olukorrale.
Sisuliselt mõistab AI klientide unikaalseid eelistusi ja kasutab seda arusaama isikupärastatud kliendikogemuse pakkumiseks. See isikupärastamine parandab klientide kogemusi, suhteid ja suurendab ettevõtete tulusid.
AI assist
Vestluste isikupärastamine suudab hõlpsasti määrata klientidega suhtlemise tooni. See võib hõlmata sõbralikku ja pingevaba keelekasutust korduvkliendi puhul või formaalsemat ja informatiivsemat keelekasutust uue kliendi puhul. AI-toega klienditoe süsteemid suudavad hinnata ka sisendite emotsionaalset tooni, et reageerida empaatiliselt, pannes kliendi tundma, et teda kuulatakse ja hinnatakse.
AI assist
AI särab täiustatud õigekirjakontrollis. AI grammatika tööriistad võivad oluliselt parandada klienditeenindajate suhtlusoskusi. Need tööriistad loevad ja analüüsivad agentide pakutavat teksti, tuvastavad grammatilisi vigu, õigekirjavigu, kirjavahemärke ja lauseehitusprobleeme. Pärast probleemide tuvastamist soovitavad nad parandusi, tagades et agendid annavad professionaalseid ja grammatiliselt korrektseid vastuseid.
Tehisintellekt võimaldab klienditeenindajatel pakkuda selgeid, arusaadavaid ja veatuid vastuseid, mis aitavad parandada kliendikogemust ja edendavad kaubamärgi lojaalsust.
AI assist
LiveAgenti AI Assist põhineb OpenAI ChatGPT-l, mis kasutab loomuliku keele töötlust (NLP), et mõista, tõlgendada ja vastata klientide päringutele erinevates keeltes. See tehnoloogia aitab sellel tehisintellektil põhineval klienditeeninduse funktsioonil murda keelebarjääre ja suhelda klientidega kõikjalt maailmast nende emakeeles, parandades seeläbi klientide rahulolu.
See võimalus laiendab teie ettevõtte haaret ja loob kaasava kogemuse kõigile klientidele, olenemata nende keelelistest eelistusest.
Valisime oma hinnaplaanidesse funktsioone hoolikalt, et saaksite valida kõige soodsama paketi parima hinnaga. Makske ainult selle eest, mida kasutate, ilma eelarvet lõhki ajamata.
Most Popular
Kuidas võib LiveAgenti AI Assist teie klienditeenindusega seotud jõupingutused järgmisele tasemele viia? Järgmistes jaotistes saate teadmisi tehisintellekti abil vastuste genereerimisest, selle võimest parandada agentide täpsust ja tootlikkust ning uurida mitmekeelse toe võimaluste kohta.
Kui olete valmis, hakkame kohe pihta!
Soovitud väljundi tagamiseks õigete viipade kirjutamine on omaette kunst. Enne kui jõuame üksikasjalike AI ja LiveAgenti kasutamise juhiste juurde, arutleme kõigepealt, kuidas tõhusaid viipasid kirjutada.
Nüüd, kui oskate AI viipasid kirjutada nagu proff, vaatame, kuidas neid teadmisi LiveAgenti AI Assistiga rakendada!
Teine valdkond, kus AI Assist võib osutuda hindamatuks, on teie klienditeeninduse toimingute sujuvamaks muutmine ja täiustamine. Keelemudel võimaldab AI Assist klientide päringutest aru saada ja neile vastata täpselt ja koheselt, vähendades märkimisväärselt reageerimisaega.
Suure piletimahuga tegelemisel kasutab AI Assist intelligentset automatiseerimist, et koormaga tõhusalt toime tulla, soovitades sobivaid piletite edastusi ja asjakohaseid silte.
AI Assist hoiab ära ka korduvate päringute ülekoormuse, genereerides kiiresti asjakohased vastused. Nii suurendab see tõhusust ja vähendab probleemi lahendamiseks kuluvat aega.
AI Assist kasutab tehisintellekti klientide päringute igakülgseks töötlemiseks ja mõistmiseks. Nagu te juba teate, saavutatakse see NLP abil, mis võimaldab tehisintellektil tõlgendada inimkeelt koos kontekstiga. Seega saavad klienditoe agendid kliendi probleemidest täpsemalt aru.
Mõelge näiteks kliendile, kellel on keeruline tehniline probleem, ja kes võtab ühendust klienditeenindusega. Selle asemel, et agent kulutaks aega probleemi väljaselgitamiseks, saavad nad probleemi sisestada tehisintellektil toimivasse töötavasse tööriista. AI dekodeerib probleemi, määrab varasematest lahendustest tuletatud andmetest võimalikud lahendused ning annab täpse ja sobiva vastuse. Seejärel saab agent selle teabe kliendile edastada, lahendades probleemi kiiresti ja täpselt.
Peagi suudab AI Assist süveneda tekstiandmetesse ja mõista kliendi päringu konteksti, sentimenti ja kavatsusi, isegi kui see on teises keeles. See aitab säilitada erinevate keelte nüansse ja pakkuda sobivaimat vastust. Nii saavad ettevõtted pakkuda sujuvat, täpset ja kiiret kliendituge, mis parandab oluliselt klientide rahulolu ja kogemusi.
Oletame näiteks, et hispaania keelt kõnelev klient saadab päringu tellimuse kohta, mida ta pole kätte saanud. AI Assist mõistab päringut, hoolimata sellest, et see on hispaania keeles, ja tuvastab sobiva vastuse. See võib sisaldada eelnevalt kirjutatud sõnumit, mis annab kliendile nõu, kuidas oma tellimuse olekut kontrollida, või kaasab keerukamate probleemide korral päringule automaatselt inimagendi. Seejärel saab inimagent selle päringu koos ettevõtte eelistatud keelde tõlgitud sõnumiga, mis muudab globaalsetele klientidele vastamise ettevõtetele lihtsaks.
Kuigi see on praegu veel arendamisel, on see võimalus peagi saadaval ka LiveAgenti klientidele.
Süvenedes digitaalsesse ajastusse, pole AI-toega tööriistad, nagu LiveAgenti AI Assist, mitte ainult revolutsioonilised, vaid ka hädavajalikud. AI rakendamine klienditeeninduses on toonud kaasa kiire reageerimisaja, ainulaadse isikupärastamise ja parema üldise kliendikogemuse.
AI Assist viib selle sammu võrra kaugemale, suurendades täpsust, lihtsustades piletite töötlemist ja pakkudes tõhusat mitmekeelset tuge. See geniaalne tööriist määratleb kliendituge uuest küljest, pakkudes sujuvat, tõhusat ja vajadustele vastavat klienditoe süsteemi, mis suudab teenindada kliente üle kogu maailma.
Kui olete huvitatud oma ettevõtte toe suurendamisest, võite kasutada LiveAgenti 30-päevast tasuta prooviperioodi, et testida AI Assisti ja näha, kui palju see teie ettevõtte toiminguid muuta suudab.
Pakkuge erakordsetklienditeenindust.
Kogege LiveAgenti mitmekanalilist klienditoe tarkvara, mis pakub sujuvat piletisüsteemi, kiireimat reaalajas vestlust ja kõnekeskuse lahendusi. Alustage riskivaba 30-päevase tasuta prooviperioodiga, ilma krediitkaarti vajamata, ning parandage oma klienditeenindust ja suurendage tulusid. Liituge ettevõtetega nagu Forbes ja Airbus, kes usaldavad meie lahendusi.
Vaadake LiveAgenti tootetutvustust
Tutvuge LiveAgentiga ja avastage meie mitme kanaliga klienditoe rakenduse kõik hämmastavad tööriistad ja funktsioonid. Proovige seda juba täna ja parandage oma klienditeenindust.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team