Püüate parandada agentide igapäevast efektiivsust?
Aitab otsingust. Automaatne vestluse jaotamine on üks paljudest LiveAgenti funktsioonidest, mis aitavad Teie agentidel uusi vestlusi tõhusalt käsitseda.
LiveAgent pakub reaalajas vestluse marsruutimiseks ja jaotamiseks mitut võimalust.
Saate valida eelnevalt määratud suunamise valikute hulgast, näiteks:
- Juhuslik määramine
- Helista kõigile
- Maksimaalne koormus
Vestluse suunamise valikud LiveAgentis:
Kiire ja täpse suhtluse tagamiseks määrab LiveAgent vestlused agentidele, kellel on olnud sama kliendiga varasemaid suhtlusi. Lisaks juhuslikule määramisele on täpsustatud vestluse marsruutimiseks veel kolm võimalust.
Juhuslik määramine
Uued vestlused määratakse juhuslikult ühele vestluseks saadaolevale agendile. See strateegia aitab Teil aja jooksul keskmiselt määrata igale oma agendile sama palju vestlusi.
Keskmine kasutamine
Uued vestlused määratakse agendile, kellel on kõige vähem käimasolevaid vestlusi, et säilitada kõigi saadaolevate agentide võrdne koormus. See strateegia aitab teil jagada tasakaalustatud arvu samaaegseid vestlusi kõigi saadaolevate agentide vahel.
Maksimaalne kasutamine
Maksimaalse kasutuse tagamiseks määratakse uued vestlused agendile, kellel on kõige rohkem käimasolevaid vestlusi. Kui agendil pole vabu vestluspesasid, suunatakse uus vestlustaotlus järgmisele saadaolevale agendile. See strateegia aitab teil maksimeerida vestlusagentide koormust ja lasta teistel agentidel töötada võrguväliste piletitega.
Kõne kõigile
Uus vestlus teavitab kõiki vestluseks saadaolevaid agente kuni üks neist vastab.
Vestluste maksimaalne arv
Määrake vestluste arv, mida agent saab hallata.
Agendi vestluse prioriteet
Määrake konkreetse agendi jaoks madalam või kõrgem vestluse prioriteet. Uued vestlused suunatakse kõrgeima prioriteediga agentidele. (1 – kõrgeim, 100 – madalaim.)
Teised saadaolevad vestluse seaded LiveAgentis:
Suunamise aeg
Vältige tarbetut ooteaega funktsiooniga Suunamise aeg. Marsruutimisaja seadistus võimaldab Teil valida eelistatud aja (sekundites), mille järel vestlus suunatakse ümber, kui esialgne agent ei reageeri/pole saadaval.
Mitteaktiivsuse aeg
Määrake mitteaktiivsuse aeg, et automatiseerida oma vestluspäringud maksimaalseks.
Hingamisaeg
Seadistage “hingamisaeg” ja andke oma agentidele ruumi järgmise külastaja/kliendi jaoks valmistumiseks.
Ettevõtte eelised:
- Efektiivne töökoormus
- Kliendirahulolu
- paranenud CX
- Säästab aega
- Madalamad klud
Try out LiveAgent for free!
Test the chat distribution and a lot of other features with our 30-day free trial.
Teised reaalaja vestluse silmapaistvad funktsioonid:
LiveAgenti reaalajas vestlusel on lisaks vestluse suunamisele ja jaotamisele palju funktsioone, mis parandavad üldist kliendikogemust ja tõhusust. Nagu näiteks;
Vestluse ajalugu:
Saate vestluste ajaloo funktsiooniga hõlpsalt teada saada klientide eelnevaid päringuid ning pakkuda kiiret ja tõhusat tuge. Probleemi/olukorra uuesti selgitamine võib kliendile meelehärmi valmistada. See funktsioon võib vältida tarbetut pettumust ja segadust.
Vaadake vestluste ajaloo funktsiooni lisateavet.
Proaktiivsed vestluskutsed
Olge valmis oma kliente proaktiivsete kutsetega kogu klienditee vältel abistama. See funktsioon võib olla kasulik veebisaitidele, millel võib olla kõrge põrkemäär. Kutsudes kliente ennetavalt vestlema, saab seda abi pakkudes ära hoida.
Sellest hoolimata on see funktsioon lihtsalt suurepärane täiendus, andes Teie ettevõttele konkurentsieelise.
Vaadake proaktiivsete vestluskutsete funktsiooni lisateavet.
Veebikülastajad
LiveAgentil on veebikülastajate jaoks eraldi jaotis. Need on külastajad, kes parasjagu Teie veebisaiti sirvivad. Saate teada sellist teavet nagu külastaja riik, praegune URL, viitaja ja palju muud. Mida rohkem teavet Teil on, seda paremat klienditeenindust/tuge saate pakkuda.
Vaadake lisateavet.
Teadmusbaasi ressursid
Vaadake meie samm-sammult juhendit selle kohta, kuidas luua oma veebisaidile vestlusnupp.
Kui soovite lisateavet, lugege jaotist reaalajas vestluse funktsioonid – LiveAgent.
Want to learn more about LiveAgent?
Schedule a free live chat demo with our agents and get all the information you need.
Reaalajas vestluse funktsioonid
Avastage LiveAgenti reaalajas vestluse funktsioonid, mis aitavad parandada klienditeenindust ja suurendada müüki. Üle 15 funktsiooni, sealhulgas vestlusajalugu ja külastajate jälgimine, muudavad veebikülastajad klientideks. Proovige tasuta 14-päevast prooviperioodi!