Lugematult viise täienemiseks
ühe tööriistaga

Nautige jagatud postkasti hüvesid LiveAgenti abil

  • ✓ Pole seadistamise tasu    
  • ✓ 24/7 klienditeenindus    
Meie kliendid
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

Linna parim jagatud postkast

Mitme e-posti konto jälgimine kliendipäringute jaoks on kurnav ja sageli vastupidise mõjuga. Päringud kaovad ära, ununevad või jäävad vastuseta, kuna need on hajutatud erinevate teenindusagentide mitmele e-posti kontole.

Oma klienditeeninduse meilipäringutest täieliku ülevaate saamiseks vajavad mitmed inimesed juurdepääsu ühele e-postile ja siin on abiks jagatud postkast.

Ühendage kõik oma e-posti kontod, nagu Microsoft Outlook, Office 365, Gmail või kohandatud meiliserver ja kasutage jagatud postkasti.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
Create Ticket in LiveAgent

Mis on jagatud postkast?

Jagatud postkast on osa meie kasutajatoest ja piletisüsteemi lahendusest. Mõelge sellele kui oma Gmaili nutikamale versioonile.

Igal Teie tugiagendil on oma unikaalsed sisselogimisandmed, kuid kui nad on postkasti sisse loginud, on kõigil juurdepääs samale juhtpaneelile. Igaüks saab vaadata kõiki saabuvaid pileteid, kes vastab, millele vastatakse ja millega tuleb kohe tegeleda.

Postkast korraldab automaatselt kõik päringud osakondadesse, järjekorrastab piletid vastavalt prioriteetidele ja määrab kohustused individuaalsetele agentidele.

Lisateave universaalse postkasti kohta

Kuidas saab jagatud postkast konversiooni parandada?

Klientide rahulolu on tihedalt seotud klientide kaasamise, konversioonimäärade ja tuludega. Mida rahulolevamad on Teie kliendid, seda paremini läheb Teie ettevõttel. Pakkudes oma klientidele kiiret, isikupärastatud ja asjatundlikku teenust, parandate klientide seotust, tulusid ja konversioonimäärasid.

Shared inbox improving the conversion rates

Jagatud postkasti eelised

Soodustab koostööd

Võimaldab Teie tugiagentidel töötada keeruliste päringute kallal üheskoos. Üks agent saab jätkata sealt, kus teine pooleli jäi, kuna kogu progress salvestatakse ning agendid võivad üksteisele jätta sisemisi märkmeid, vestlusi või isegi teha sisekõnesid.

Suurendab produktiivsust

Kuna Teie agendid ei pea kulutama oma väärtuslikku aega erinevate kontode jälgimisele ja seadmete vahel vahetamisele, võivad nad kulutada rohkem aega Teie klientidele isikupärastatud ja asjatundliku teenuse pakkumiseks.

Web icon

Hoiab andmed turvalisena

Kuna igal agendil on oma unikaalsed sisselogimisandmed ja puudub vajadus jälgida mitut kontot, on jagatud postkast Teie ettevõtte ja klientide jaoks kõige turvalisem lahendus.

Problematic sharing of information

Probleem: Teabe jagamine

Kui teie ettevõte kasvab, teenib see rohkem kasumit, aga ka rohkem tugiteenuse päringuid, tooteküsimusi ja üldisi päringuid. Varem oli nii, et üks inimene vastutas Teie organisatsiooni meilidele vastamise eest ja puhkusele minnes jagati sisselogimisandmeid lihtsalt nende eest vastutava agendiga. See tõi aga kaasa segadust ja arusaamatusi konteksti ja läbipaistvuse puudumise tõttu.

Kõlab tuttavana? Meil on lahendus!

Lahendus: Üks jagatud postkast

LiveAgent pakub täiustatud sisseehitatud funktsioone, mis aitavad Teil kiiresti ja tõhusalt hallata klienditaotlusi ühelt juhtpaneelilt.

LiveAgent annab Teile juurdepääsu piiramatule edastatud suhtluse ajaloole ning meie sisseehitatud CRM teeb tugipiletite ja nende oleku-uuenduste jagamise kolleegidega väga lihtsaks.

Solution lies in shared inbox
Ready to switch to LiveAgent

Otsite paremat, jagatud postkasti?

LiveAgent on 2020. aastal enim arvustatud ja hinnatud #1 klienditoe tarkvaraks VKE-dele. Hoidke oma klientidele lähemal ja aidake neid LiveAgentiga kiiremini.

Mis teeb meie klienditoe lahendusest õige valiku?

Most reviewed and number 1

Enim arvustatud ja esikohaga pärjatud

LiveAgent on olnud 2019. ja 2020. aastal VKE-de poolt enim arvustatud ja hinnatud #1 klienditoe tarkvaraks.

Preferred by 21k businesses

Eelistatud üle 30 000 ettevõtte poolt

Üle 30 000 ettevõtte erinevates tööstusharudes on valinud LiveAgenti oma klienditoe vajaduste rahuldamiseks.

Packed with features

Tulvil üle 180 funktsiooniga

Koos üle 180 funktsiooni, 40 integratsiooni ja lõputute kohandamise võimalustega, adapteerub tööriist hõlpsasti Teie ettevõtte vajadustega.

Cloud based and secure help desk

Pilvepõhine ja turvaline

Täielikult pilvepõhine, turvaline, lihtne seadistada ja kasutada. Alustage LiveAgenti kasutamist minutitega.

Läbipaistev ning taskukohane hinnakujundus

Hankige meie professionaalne klienditoe lahendus kindla igakuise hinnaga, ilma varjatud tasude ja pikaajaliste kohustusteta. Registreeruge 30-päevasele tasuta prooviversioonile, et saada täielik juurdepääs kõigile saadaolevatele funktsioonidele.

Milleks oodata? Alustage vastamiskiiruse parandamisega juba täna!

30-päevane prooviperiood
Ei vaja krediitkaarti
ja palju muud
$15 kuu

Small business

  • Piiramatu sedelite ajalugu
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 kuu

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 kuu

Tasuta

  • 7 päevane piletite ajalugu
  • 1 e-posti aadress
  • 1 vestlusnupp
  • 1 contact form
Related Articles to Jagatud postkast
Klienditeeninduse tarkvara ühendab võimsa postkasti, reaalajas vestluse, sisseehitatud kõnekeskuse ja kliendiportaali. Valige oma vajadustele õige.

Klienditeeninduse tarkvara

Avastage 2024. aasta 20 parimat klienditeeninduse tarkvara, mis pakuvad kiiret, tõhusat ja isikupärastatud teenindust. LiveAgent on mitme kanaliga lahendus, mis ühendab reaalajas vestluse, piletisüsteemid ja palju muud taskukohase hinnaga. Täiustage oma kliendisuhted ja suurendage rahulolu!

LiveAgent'i universaalne postkast on teie e-posti nutikam versioon, mis suunab e-kirjad, vestlused, kõned , Facebook'i ja Twitter'i piletid, foorumi postitused, ettepanekud ühte postkasti.

Universaalne postkast

Avasta LiveAgenti universaalne postkast, mis ühendab e-kirjad, kõned ja sotsiaalmeedia sõnumid ühele juhtpaneelile, pakkudes suurepärast klienditoe lahendust soodsa hinnaga. Proovi tasuta ja tõsta oma klienditeeninduse tase uuele kõrgusele!

Kliendiportaali tarkvara on üks parimaid mooduseid ettevõttel demonstreerida oma kliendikeskset lähenemist.

Top 25 kliendiportaali tarkvara

Avasta 2022. aasta 25 parimat kliendiportaali tarkvara koos hindade ja funktsioonide võrdlusega. Tutvu Mellituse, SuiteDash, Monday.com, LiveAgent ja teiste juhtivate lahendustega, mis parandavad kliendituge, koostööd ja reageerimisvõimet. Leia parim tööriist oma ettevõtte kliendikogemuse tõstmiseks!

Soovite kolida Outlook`ist ühtsesse klienditoe lahendusse? Tutvuge ja saage rohkem teada oma andmete kolimise kohta LiveAgent`i.

Kolite Outlook`ist?

Kolige oma Outlook andmed LiveAgent'i ja viige klienditugi uuele tasemele! Nautige paremat ülevaadet klientide päringutest, kiiremat lahendamist ja tõstke rahulolu. Alustage tasuta 14-päevase prooviperioodiga ja avastage tööriistad, mis pakuvad 24/7 tuge. Täiustage oma kasutajakogemust integreeritud e-maili, live vestluse, kõnekeskuse ja sotsiaalmeedia toega – kõik ühest töölauast. Proovige nüüd!

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

Start Free Trial x