Mis on lõppkasutaja?
Lõppkasutajad on need inimesed, kes vastutavad kliendipäringute genereerimise eest mistahes allikas nagu kasutajatugi, Facebook, e-mail, jne.
Klientidele viidatakse samuti, kui lõppkasutajatele, sest nad kasutavad toodet pärast selle arendamist ja turundamist. Lõppkasutaja võib kliendina olla nii inimene, kui organisatsioon.
Frequently Asked Questions
Kes on lõppkasutaja?
Lõppkasutaja on inimene, kes lõpuks kasutab või plaanib toodet/teenust kasutada. Lõppkasutajad on kasutajad nagu süsteemi adminnid, andmebaasi administraatorid, tehnoloogia eksperdid ja arendajad, sest neil puuduvad tehnilised oskused. Need on kõik inimesed kes teevad klienditeeninduse päringuid.
Mis on lõppkasutaja roll?
Lõppkasutaja rolliks on leida rikkeid, mida arendajatel ja spetsialistidel pole võimalik jälgida.. Lisaks on lõppkasutajatel hea teadmine parandustest, mida toodetele väärtuse lisamiseks teha. Tänu sellele saavad tooted ja teenused areneda ja võimalikud vead avastatakse palju kiiremini.
Kas saate LiveAgent`is kontrollida, kes on lõppkasutaja?
Selleks, et kontrollida, kes on lõppkasutaja, saate selle LiveAgent`i töölaualt järele vaadata. Seal leiate individuaalsete sedelite nimekirja kõrvalt leiate praeguste klientide kohta infot. Saate iga kasutaja ajalugu eraldi jälgida. Tänu sellele olete käesoleva saldoga hästi kursis.
Kui olete huvitatud sellest, kuidas LiveAgenti migreerimine võib teie klienditeenindust parandada, leiate sealt juhiseid ja eeliseid, mida migreerimine endaga kaasa toob. See artikkel selgitab, kuidas LiveAgentiga liitumine võib muuta teie klienditoe tõhusamaks ja säästa kulusid. Kui soovite teada, milline on parim kliendikogemuse tarkvara ja kuidas see saab teie ettevõttele kasu tuua, siis see artikkel pakub põhjalikku ülevaadet erinevatest funktsioonidest ja pakutavatest eelistest. Samuti leiate juhised, kuidas valida teie vajadustele kõige paremini sobiv tarkvara. Tutvuge ka idufirmade jaoks mõeldud klienditoe tarkvaraga, mis aitab hallata suhtlust ja pakkuda paremat klienditeenindust. See artikkel toob esile, kuidas LiveAgent saab toetada teie idufirma kasvu ja tõhusust. Lisaks võite lugeda kõnekeskuse lõpetamise/peatamise kontaktimallide kohta, kust leiate kasulikke näiteid ja juhiseid, kuidas neid malle tõhusalt kasutada. See aitab tagada, et teie klienditeenindus jääks sujuvaks ka keerulistes olukordades.
Avastage, kuidas luua kaasahaarav bränd, mis ühendab disaini, sümbolid ja kliendilubadused. Väikeettevõtted saavad sotsiaalmeedia ja online-arvustuste abil brändi üles ehitada. Uurige, kuidas kliendirahulolu tõstmiseks tagasisidet koguda ja kasutada LiveAgenti tööriistu efektiivsema klienditoe pakkumiseks. Alustage tasuta prooviperioodi juba täna!
Klienditugi on oluline kliendirahulolu tõstmiseks ja sujuvaks suhtluseks enne, ajal ja pärast ostu. Kasutades LiveAgenti mitmekülgset tarkvara, saate pakkuda tasuta ja efektiivset tuge, mis hõlmab e-maile, vestlusi ja palju muud. Alustage oma tasuta kontoga ja liituge rahulolevate klientide kogukonnaga!